20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2019  (Lest 103611 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #135 på: 07. Juni 2019, 13:13 »
Sander Berge ville vært en drøm ja. Mannen er, som Van Dijk, i LFC et fysisk unikum: Diger, men også rask! Tror han har forutsetningene for å gjøre det bra i PL.

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #136 på: 07. Juni 2019, 13:18 »
Han har kontrakt til 2021, blir vel fort den summen du nevner TooN hvis han går i sommer. Hvis vi en gang skal hente Berge, så er det nå. Går han til mellomstasjon nr. 2 nå, så er vår sjanse over i fremtiden (så fremt vi ikke får oljepenger og ambisjoner).

Han er vel den nordmannen som kunne tatt det fysiske nivået best siden Carew. Med andre ord, ville han gjort større impact på kortsikt enn Ødegaard. Almiron og Ødegaard kan jeg ikke se for meg Benitez slenge på matta på samme tid.
« Siste redigering: 07. Juni 2019, 13:20 av Nico »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #137 på: 07. Juni 2019, 17:46 »
Men hvorfor så jeg en reportasje om at Sander tok farvel til fans osv. Spilt sin siste kamp i Genk. Hvorfor så åpen på at han skifter klubb i sommer om han har kontrakt til 2021?

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #138 på: 07. Juni 2019, 18:16 »
Men hvorfor så jeg en reportasje om at Sander tok farvel til fans osv. Spilt sin siste kamp i Genk. Hvorfor så åpen på at han skifter klubb i sommer om han har kontrakt til 2021?

Fordi både han og klubben er enige om at han er klar for nye utfordringer. Berge ønsker et klubbskifte til et lag i en bedre liga, og Genk er forståelsesfulle!

Og som Nico sier - skal vi ha sjansen i det hele tatt, så må vi prøve oss nå i sommer!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #139 på: 08. Juni 2019, 11:28 »
https://www.theguardian.com/football/2019/jun/07/eden-hazard-completes-move-from-chelsea-to-real-madrid

Hazard til Real Madrid for et beløp som kan ende opp på 130 millioner pund. 400.000 pund i ukelønn.

Kunne kjøpt 1/3 av Newcastle for det  ::)
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #140 på: 08. Juni 2019, 12:23 »
Helt ærlig synes jeg ikke engang at det der er en dårlig pris med dagens priser. Pogba var dyrere.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #141 på: 08. Juni 2019, 14:19 »
https://www.skysports.com/football/transfer-deals

Som alltid, fin å følge overganger for PL her.

Ser West Ham vil slippe keeperen Adrian den 1. juli. Var ikke vi etter han før Dubravka?
« Siste redigering: 08. Juni 2019, 14:22 av Geordie »
No fate but what you make

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #142 på: 09. Juni 2019, 13:13 »
Men hvorfor så jeg en reportasje om at Sander tok farvel til fans osv. Spilt sin siste kamp i Genk. Hvorfor så åpen på at han skifter klubb i sommer om han har kontrakt til 2021?

Fordi både han og klubben er enige om at han er klar for nye utfordringer. Berge ønsker et klubbskifte til et lag i en bedre liga, og Genk er forståelsesfulle!

Og som Nico sier - skal vi ha sjansen i det hele tatt, så må vi prøve oss nå i sommer!

Har ikke sett mye til Berge før personlig, men så han mot Romania i helga og ble ikke akkurat imponert..
Nei takk

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #143 på: 09. Juni 2019, 18:45 »
Men hvorfor så jeg en reportasje om at Sander tok farvel til fans osv. Spilt sin siste kamp i Genk. Hvorfor så åpen på at han skifter klubb i sommer om han har kontrakt til 2021?

Fordi både han og klubben er enige om at han er klar for nye utfordringer. Berge ønsker et klubbskifte til et lag i en bedre liga, og Genk er forståelsesfulle!

Og som Nico sier - skal vi ha sjansen i det hele tatt, så må vi prøve oss nå i sommer!

Har ikke sett mye til Berge før personlig, men så han mot Romania i helga og ble ikke akkurat imponert..
Nei takk
Ok, da så... ;) Alle spillere i verden kan ha en dårlig match, og spesielt for landslaget hvor de har en annen rolle en de er vant med. Berge er nesten et like stort talent som Ødegård, anbefaler at du ser noen videoer med gutten. Han er helt rå.

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #144 på: 10. Juni 2019, 12:40 »
Men hvorfor så jeg en reportasje om at Sander tok farvel til fans osv. Spilt sin siste kamp i Genk. Hvorfor så åpen på at han skifter klubb i sommer om han har kontrakt til 2021?

Fordi både han og klubben er enige om at han er klar for nye utfordringer. Berge ønsker et klubbskifte til et lag i en bedre liga, og Genk er forståelsesfulle!

Og som Nico sier - skal vi ha sjansen i det hele tatt, så må vi prøve oss nå i sommer!

Har ikke sett mye til Berge før personlig, men så han mot Romania i helga og ble ikke akkurat imponert..
Nei takk
Ok, da så... ;) Alle spillere i verden kan ha en dårlig match, og spesielt for landslaget hvor de har en annen rolle en de er vant med. Berge er nesten et like stort talent som Ødegård, anbefaler at du ser noen videoer med gutten. Han er helt rå.

Er mulig jeg dømmer han strengt, har som sagt ikke sett mye til han. Men har sett han i ett par landskamper tidligere uten å bli imponert, og mot Romania synes jeg han var elendig.

Så er jeg enig i at jeg kanskje heller burde holdt munn ettersom jeg bare har sett han i noen landskamper, men hvis de er representative for nivået mener jeg vi kan finne bedre spillere

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #146 på: 12. Juni 2019, 17:18 »
Jelavic has told friends that he will be joining Newcastle this summer...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #147 på: 12. Juni 2019, 18:15 »
Jelavic has told friends that he will be joining Newcastle this summer...

Jelavic som i?
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #148 på: 12. Juni 2019, 21:25 »
Må jo være Nikica?!? 🤣🤣
Blir 34 i august, skjer ikke! Må være Newcastle Jets i så fall!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #149 på: 12. Juni 2019, 21:56 »
Må jo være Nikica?!? 🤣🤣
Blir 34 i august, skjer ikke! Må være Newcastle Jets i så fall!

Hehe, da kan man like godt blåse støvet av Shola!  ::)
No fate but what you make