20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???  (Lest 61336 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #30 på: 12. Feb. 2007, 01:05 »
Den stygge "spike"-banneren øverst kan godt fordufte. Få inn bilder av stadion, Shearer eller noe!

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #31 på: 05. Mars 2007, 08:38 »
Den stygge "spike"-banneren øverst kan godt fordufte. Få inn bilder av stadion, Shearer eller noe!
Kan ikke helt skjønne at det skal være så vanskelig..? Sorry at jeg er masete, men folk spør meg; "Spike, ka e det får nå drit?". Da må jeg forklare. Jeg vet jeg er litt nøye.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #32 på: 05. Mars 2007, 15:30 »
Jeg forstår deg godt, Lerbakk. Spike-logoen irriterer meg også. Dessverre har jeg begrenset med kunnskap eller myndighet til å gjøre stort med det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #33 på: 05. Mars 2007, 20:19 »
Hvis noen ønsker å lage en ny og passende banner, så er det ingen som har nektet dem det. Vår tekniske medarbeider (Hansen) ga seg for et halvt år siden, så vi har ingen som kan ta seg av oppgaver som dette.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

djmattis

  • Gjest
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #34 på: 05. Mars 2007, 22:29 »
kan dere ikke bare åpe hele forumet for hvem som hellst??
så kan alle bestemme hvilke forandringer de vil ha, hahahah

YEAH!

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #35 på: 05. Mars 2007, 23:03 »
Er det virkelig SÅÅÅ vanskelig å oppdatere terminlisten? Tar jo ikke mange sekundene å skrive resultatet vel.. Og fylle inn når Newcastle evt. går videre i UEFA-cup med nye motstandere og dato. Hadde vært flott  ;)

borbis

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 461
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #36 på: 07. Mars 2007, 00:09 »
Ja greit hvis termminlisten er oppdatert. Kunne også stått hvilken posisjon dem er på i ligaen på hjemmesiden. Pluss hvor de er i Cupene samt lagene de skal spille mot og når. Nedtelling til neste kamp er en mulighet. Den spikebanneren er stygg, helt klart. Men det gjøres vel noe med den i nærmeste framtid ;) Kommer ikke på noe mer akkurat nå, men jeg skal rope ut når noe treffer mine tanker ;D Ellers er siden helt topp, og jeg takker og bukker for dem som har lagd den. Den er 10 tusen ganger penere enne newcastle.no sin hjemmeside...
 
PS: Denne internettsida skulle også vært på supporterterunion.no!!!
« Siste redigering: 07. Mars 2007, 00:14 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

“It wasn’t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.”

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #37 på: 29. Mars 2007, 12:41 »
Hei, bare litt nysgjerrig her...

Det har ikke blitt lagt ut noen artikler på hovedsiden siden 22. mars, og det er en HEL UKE siden.  ;)

Har skribentene tatt ferie eller sitter dem og skriver så blekket spruter for tida?
Er det ikke så mye mer vi kan skrive om klubben vår i disse dager?

Noreng

  • Gjest
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #38 på: 29. Mars 2007, 17:29 »
Synes siden har stoppet opp litt. Er jo kun Eivind og forumet det er no liv i. Ellers står alt stilt. Men all ros til Eivind.

Men bare en ting, litt plagsomt når du kopierer til engelsk. Siden dette er en norsk side kan du vel oversette?

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #39 på: 29. Mars 2007, 18:22 »
Men bare en ting, litt plagsomt når du kopierer til engelsk. Siden dette er en norsk side kan du vel oversette?

Jeg regner med at dette er til meg. Jeg noterer meg dette, og skal ta det til følge, selv om jeg til tider syns det er bedre å lime referater rett inn, selv om det er på engelsk. Men jeg kan selvsagt ta det på norsk.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #40 på: 10. Juli 2007, 17:32 »
Opptader forsiden under feltet "Spillere". Sikkert mange andre ting som bør oppdateres der, men la merke til at Titus Bram*** forstatt var oppnevnt som spiller for Newcastle United Football Club.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #41 på: 10. Juli 2007, 17:39 »
Opptader forsiden under feltet "Spillere". Sikkert mange andre ting som bør oppdateres der, men la merke til at Titus Bram*** forstatt var oppnevnt som spiller for Newcastle United Football Club.

Dette er under planlegging.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

djmattis

  • Gjest
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #42 på: 18. Juli 2007, 23:11 »
Kanskje på tide å skrive litt om seieren mot Hartlepool?

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil

djmattis

  • Gjest
Sv: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #44 på: 18. Juli 2007, 23:59 »
Ikke for å mase liksom men første kampen for året kan man vise litt mere interesse for, det var allt jeg tenkte på. :D