20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cheick Tioté  (Lest 144139 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #705 på: 30. Sep. 2014, 13:40 »
Vurderer å begynne å spille samt konvertere...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #706 på: 30. Sep. 2014, 13:48 »
Ein midtbanespelar med 100+ PL-kampar. Likevel, fleire koner enn mål.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #707 på: 30. Sep. 2014, 17:54 »
Er ennå bitter for det målet mot City som ble feilaktig annulert. Gouffran som spaserer ut av offside som vanlig fordi han ikke gidder å løpe.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #708 på: 01. Okt. 2014, 11:40 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/cheick-tiote-admits-wants-leave-7862101

Tiote ønsker forlate oss.
Og enda en i sentrallinja, en av få ledere igjen på banen, mister vi da antakeligvis i januar.

Jeg lukter Sky Bet Championship folkens!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #709 på: 01. Okt. 2014, 11:47 »
Ingen overraskelse. Hele situasjonen hans har jo minnet veldig om Cabayes situasjon i Januar.
Nei.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #710 på: 01. Okt. 2014, 11:56 »
Nok eit offer for tankegangen og satsingen til klubben
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #711 på: 01. Okt. 2014, 13:47 »
Det var jo bare et spørsmål om tid. Hvem blir nestemann, Krul, eller Cisse?!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #712 på: 01. Okt. 2014, 13:50 »
Ville vel ikke vært håpløst å satt penger på Krul-exit innen ett år tenker jeg. Er vel en grunn til at Darlow er hentet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #713 på: 01. Okt. 2014, 14:15 »
Helt klart, syns oppriktig synd på Krul bak der nå, på samme måte som jeg gjorde det med Given i hans siste halve sesong på St.James Park, og vi husker jo alle hvordan den sesongen endte til slutt...  :nervøs: :-\

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #714 på: 01. Okt. 2014, 14:28 »
Ville vel ikke vært håpløst å satt penger på Krul-exit innen ett år tenker jeg. Er vel en grunn til at Darlow er hentet.

Kjipt for Darlow om Forest rykker opp og vi rykker ned  :ler:

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #715 på: 01. Okt. 2014, 16:58 »
Skjønner han godt jeg. Hadde klubben visst et snev av ambisjoner hadde det vært noe å bli igjen for.


ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #717 på: 25. Nov. 2014, 10:49 »
http://www.nufcblog.com/2014/11/25/top-player-returns-to-training-at-newcastle/

Sjeiken tilbake. Men med tanke på at vi har vunnet en haug av kamper siden han gikk ut med skade (han forsvant ut med skade under oppvarmingen til Lecster-kampen og han har derfor ikke bidratt med noe til vinner-streaken vi er på)- vil hans inntreden i laget igjen påvirke oss i riktig eller gal rettning?

Er litt tilhenger av "dont change a winning team". Og for meg er det effektiviteten forran mål vi må gjøre noe med, resten henger "stort sett" på greip. Er derfor litt usikker på om jeg synes han skal innpå for enhver pris i første-elveren.

Er redd hans inntreden vil være på bekostning av plasseringen til Sissoko og det ville jeg synes var en dum ting med tanke på hvordan han har fungert i det siste.
« Siste redigering: 25. Nov. 2014, 10:52 av ElvenKind »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #718 på: 25. Nov. 2014, 11:13 »
http://www.nufcblog.com/2014/11/25/top-player-returns-to-training-at-newcastle/

Sjeiken tilbake. Men med tanke på at vi har vunnet en haug av kamper siden han gikk ut med skade (han forsvant ut med skade under oppvarmingen til Lecster-kampen og han har derfor ikke bidratt med noe til vinner-streaken vi er på)- vil hans inntreden i laget igjen påvirke oss i riktig eller gal rettning?

Er litt tilhenger av "dont change a winning team". Og for meg er det effektiviteten forran mål vi må gjøre noe med, resten henger "stort sett" på greip. Er derfor litt usikker på om jeg synes han skal innpå for enhver pris i første-elveren.

Er redd hans inntreden vil være på bekostning av plasseringen til Sissoko og det ville jeg synes var en dum ting med tanke på hvordan han har fungert i det siste.
Enig i at han ikke skal rett inn, men han blir ekstremt viktig i det tøffe desemberprogrammet mot noen veldig gode lag.  Håper Pardew matcher han forsiktig, og at han finner kampformen fram mot Chelsea/Arsenal/Man Utd.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #719 på: 25. Nov. 2014, 11:59 »
Nå må jo noen inn og ta plassen til Ryan Taylor som startet sist, og så lenge Abeid er ute tar jeg Tioté foran Gouffran 11 av 10 ganger.