20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Adriano kanskje på vei  (Lest 15237 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #15 på: 27. Aug. 2007, 18:25 »
Adriano i form er jo en en spiss som holder verdensklasse!.Såklart hadde han vært noe å hatt i troppen men det tror jeg aldri skjer..også når man ser hvor lite troverdig kilden er så kan man like godt begynne å tro på julenissen i samma slengen.

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #16 på: 27. Aug. 2007, 18:39 »
Adriano i form er jo en en spiss som holder verdensklasse!.Såklart hadde han vært noe å hatt i troppen men det tror jeg aldri skjer..også når man ser hvor lite troverdig kilden er så kan man like godt begynne å tro på julenissen i samma slengen.
Han har kontorer utenfor Askim.

IamFreddie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #17 på: 27. Aug. 2007, 18:45 »
Adriano i form er jo en en spiss som holder verdensklasse!.Såklart hadde han vært noe å hatt i troppen men det tror jeg aldri skjer..også når man ser hvor lite troverdig kilden er så kan man like godt begynne å tro på julenissen i samma slengen.

Han finnes, eg får besøk av han kvar jul eg. Hehe

Men er enig med deg der, var inne å såg på ei anna sak da eg snublet over den.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #18 på: 27. Aug. 2007, 19:02 »
Hvis vi får Adriano blir vi i allefall uslåelige på PES! Owen skal jo være på coveret så regner med at han blir god også. Hehe :D
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Jallalabad

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 6
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #19 på: 27. Aug. 2007, 20:24 »
Adriano på lån er veldig interessant

Kvifor ??

fordi viduka har spilt som en blytung sekk med poteter. hadde sett lysere ut med adriano som target spiss

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #20 på: 27. Aug. 2007, 20:29 »
Adriano på lån er veldig interessant

Kvifor ??

fordi viduka har spilt som en blytung sekk med poteter. hadde sett lysere ut med adriano som target spiss

Så me skal disse Viduka etter 3 kamper og satse på og låne spillere. Uenig. Sorry.
Lån var kanskje Roeders fremtidsplan. Men ikkje BigSams.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HughieG

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 140
  • 174 kamper/143 mål
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #21 på: 27. Aug. 2007, 20:41 »
Hvordan man kan disse Viduka på de kampene? Mannen har knapt hatt ferie, og har nok blitt kjørt hardt på trening av Big Sam sitt regime. Videre har det jo ikke akkurat vært noen lett oppgave å kjempe på topp med lite hjelp på andreballer, dårlig kreativitet i midtbanen og mye rask ellers i Newcastle sitt angrepsspill som starter flere ledd bakover på banen enn ved Viduka.

Og gikk du glipp av målet mot Middlesbrough? Beistet reduserte Woodgate til en skolejente mens han med Ronaldinho touch trikset ballen til en perfekt avslutning i mål. Det målet var laget av sex sier jeg! ;)

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #22 på: 27. Aug. 2007, 20:47 »
Dette hadde vært helt sykt. Han har vært min yndlingsspiller i Inter lenge, selv om han har dabbet av litt. Adriano er ennå bare 25 og jeg tror at han kan bli verdens beste spiller om han skjerper seg noen hakk.

Adriano er en skikkelig goalgetter, med vanvittig teknikk og god på hodet, men, det som imponerer meg mest er den helvetes slegga. Han skyter fra de sykeste posisjonene og scorer.

Dette hadde vært en drømmesignering for min del...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #23 på: 27. Aug. 2007, 22:40 »
Nå er det vel bare snakk om lån evt, så vi ville ikke fått glede av hans prestasjoner i mer enn en sesong.

vampish

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 305
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #24 på: 27. Aug. 2007, 23:10 »
Nå vet jeg ikke hvor alvorlig vi skal ta de ryktene her,
men personlig så mener jeg det hadde vært en fantastisk signering.

å kalle en 25åring med de kvalitetene for "over the top"
pga personlige problemer blir bare helt feil...

HughieG

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 140
  • 174 kamper/143 mål
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #25 på: 27. Aug. 2007, 23:39 »
Enig i at "over the top" er altfor drøyt ja. Men en viss risiko er det jo og hente spillere som er disponert for slike ting. Lånesnakk er etter hva jeg erfarer ikke snakk om da dette ikke er aktuelt for Adriano selv, dette iflg. hans agent. Om ikke Inter vil ha han nå, så vil han ha en fast overgang, mest sannsynlig i Januar. Og at Newcastle skal brenne av (sannsynligvis) mesteparten av budsjettet på en spiss nå er ikke særlig lurt i mine øyne. Spesielt siden det er endel spørsmålstegn rundt Adriano.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2689182,00.html

Men du og du det er en morsom tanke med en Adriano i slag i Newcastledrakt. MAnnen er et udyr når han er i slag, hadde han ikke en helt syk scoringsrekke for noen sesonger siden?

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #26 på: 27. Aug. 2007, 23:55 »
Nå er det vel bare snakk om lån evt, så vi ville ikke fått glede av hans prestasjoner i mer enn en sesong.

Oppisisjon på kjøp, forhåpentligvis?

Eidit: Adriano vil ikke på lån etter det teamtalk skriver..jeg hadde seriøst ikke sagt nei til han, det skal være sikkert og vist.
« Siste redigering: 27. Aug. 2007, 23:57 av Jewlnufcfan »
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #27 på: 27. Aug. 2007, 23:56 »
Presterer han i Newcastle tviler jeg på at Inter vil selge..

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #28 på: 28. Aug. 2007, 23:49 »
West Ham?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Klovnen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #29 på: 29. Aug. 2007, 00:08 »
Ka meine du med west ham ???

Har Adriano gått der ???