20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 328530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #30 på: 29. Aug. 2010, 11:00 »
Og Butt var kaptein i fjor, men ble alikevel benket i mange kamper! Nolan har dessverre ikke kapasiteten til å spille sentral midtbane lenger.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #31 på: 29. Aug. 2010, 11:11 »
Gleder meg enormt til å se Hatem i aksjon. Jeg har ikke sett hele kamper av ham. Håper han kan en del andre ting en driblinger. Youtube videoer kan få hvem som helst til å se bra ut. Jeg vet at han har vært svært ettertraktet for noen år siden, men synes det er merkelig at vi ikke hadde større konkuranse om signaturen.
Hvis CH klarer å holde denne stallen i nakken og tøylene og samtidig levere resultater denne sesongen blir jeg mektig imponert.

Tror han tar Routledge sin plass.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #32 på: 29. Aug. 2010, 11:31 »
Og Butt var kaptein i fjor, men ble alikevel benket i mange kamper! Nolan har dessverre ikke kapasiteten til å spille sentral midtbane lenger.

Nei, men han vore god i den posisjonen han spelar no. Slik sett ser eg ikkje noko grunn til å benke han. Dessutan er jo han ein av dei mest målfarlege me har. Og som kø1 seier, Nolan har ein vinnarvilje og moral som smittar øve på resten av laget.
Tykkjer CH får eit stort luksusproblem framøve :)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #33 på: 29. Aug. 2010, 11:33 »
Ja, men nå diskuterer vi ikke den hengende spissrollen hans... Vi snakker om sentral midtbane, og der tipper jeg de aller fleste er enige i at han ikke holder mål lenger.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #34 på: 29. Aug. 2010, 11:42 »
Hehe, derav: "men han vore god i den posisjonen han spelar no. Slik sett ser eg ikkje noko grunn til å benke han." Noko Christian likevel har gjort, utifrå lagoppstillingane han presenterar.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #35 på: 29. Aug. 2010, 11:51 »
I følge ryktene har jo Ben Arfa blitt lovet en fri offensiv rolle i laget, og da kan jeg ikke se for meg at han tar plassen til noen andre enn Nolan. 

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #36 på: 29. Aug. 2010, 11:54 »
Hughton sier jo i intervjua at HBA spiller i alle 3 rollene bak Carroll, både sentralt og på begge kantene. Går ikkje an å låve en spiller fast plass sentralt når du spiller på et lag. Tipper vi starter med HBA på ene kanten mot Blackpool

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #37 på: 29. Aug. 2010, 12:10 »
Slik jeg ser det er det ingen på dette laget som skal ha klippekort bortsett fra Enrique. Men jeg tror nok at det skal ganske mye til før HBA tar plassen for Nolan, tror at HBA kommer til å spille mye på kantene for Newcastle.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #38 på: 29. Aug. 2010, 14:59 »
Tror han tar Routledge sin plass.

Tror han vil få en lignende rolle som C.Ronaldo hadde i Manu. Han var ikke bredt hele tiden, men vandret mye inn mot midten. Tror Hatem vil få en ganske fri rolle ute på kanten.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #39 på: 29. Aug. 2010, 15:26 »
Den svakeste av de tre konkurrentene til Ben Arfa igår, var Jonas.

Just sayin'....

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #40 på: 29. Aug. 2010, 15:46 »
Syns Routledge har vært bedre enn Jonas både i Villa-kampen og i ManU-kampen. Hughton er dog en defensive minded type, og verdsetter nok Jonas sin kapasitet bakover hvilket jeg tror blir utslagsgivende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #41 på: 29. Aug. 2010, 15:53 »
Enig i at Routledge var bedre enn Jonas mot Villa også, den jævla MænJu kampen prøver jeg bare å glemme.

nikman@SJP

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 237
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #42 på: 30. Aug. 2010, 00:56 »
Nå håper jeg bare at han ikke stikker til Madrid eller Chelsea om ett par år!
Gan canny doon Toon!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #43 på: 30. Aug. 2010, 07:59 »
Routledge var en kampens beste FREMOVER mot Wolfes. Det er jeg enig i. Men er fortsatt helt fortapt bakover. I motsetning til Jonas, gir Routledge null hjelp til sin egen back. Det ble doblet på Perchs backplass ofte fordi Routledge ikke fulgte med i timen og ga Perch støtte. 

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #44 på: 30. Aug. 2010, 07:59 »
Tja, om det betyr £30m i kassa så vår så kanskje :)