20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 58232 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

  • Gjest
Kieron Dyer
« på: 25. Mai 2006, 19:34 »
Snakk om idiot http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=117504. Nå skal jeg kaste den lille Dyer-figuren jeg har på PC'en på jobb. Trodde han var i ferd med å bli voksen, men tanken fikk jaggu et skudd for baugen.

Den gutten tror han kan gjøre hva som helst bare fordi han har spilt noen kamper for Newcastle og vært innom landslaget. Hadde Kieron brukt like mye tid på å bli frisk, som på å drikke seg så dum at han begynner å vifte med snurrebassen, hadde han vært frisk for lenge siden.

Selg han mens vi enda får noen penger for han! Idiot Kieron. Bellamy framstår jo som et mensa-medlem i forhold til deg!!!

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #1 på: 25. Mai 2006, 20:01 »
Slapp av mann... Kieron er en super gutt han :)

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #2 på: 25. Mai 2006, 20:04 »
Er veldig negativ å få så dårlig presse om våre Newcastle spillere.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #3 på: 25. Mai 2006, 20:06 »
Dette kan fort være oppspinn... Uansett er det ikke så ille å vifte litt med kølla si i en resepsjon...

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #4 på: 25. Mai 2006, 20:08 »
Nei, for det har vi jo alle gjort på fylla  :lol:

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #5 på: 25. Mai 2006, 20:09 »
Jeg hadde et par uheldige episoder i Harstad på russetreffet dessverre, men blei da heldigvis ikke anmeldt for det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #6 på: 25. Mai 2006, 20:11 »
Kieron Dyer er, i form, en av de bedre engelske midtbanespillerene. Dessverre, så er Dyer svært skadeutsatt og presterer derfor sjeldent maksimalt av sitt potensiale. Når han i tillegg heller ikke oppfører seg sømmelig utenfor banen så er et salg av Dyer noe som bør diskuteres.

Nå må man huske på at det finnes glory-hunters og at media ofte sprer løgner og halvsannheter, men jeg blir sannelig ikke overrasket om Dyer har gjort dette.

Jeg er i tvil om et salg av Dyer er klokt. På høyresiden har man allerede Solano og en talentfull Milner som alternativer, men sentralt på midten er det mulig noe tynt. Om man får Dyer til å blomstre, så vil han overgå de fleste offensive spillere som Newcastle har hatt og har per dags dato.
Carr har altfor få landskamper for England!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Kieron Dyer
« Svar #7 på: 25. Mai 2006, 20:48 »
Om disse ryktene er sanne eller ikke kan det jo spekuleres i.

Kieron Dyer burde bli. Han er en trofast Newcastlespiller som hører hjemme i klubben. Men flere skandaler nå, så bytter jeg fort mening. Hadde det ikke vært for at Dyer var en så god spiller, ville jeg ha hatt ham bort for lenge siden.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #8 på: 25. Mai 2006, 21:17 »
Tipper det er flere en en person her som har løpt rundt i fylla og rista litt på snabelen???

Svenno

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 142
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #9 på: 25. Mai 2006, 21:22 »
Er det noen som IKKE rister på kølla en gang i ny og ne?  :lol:

Stakkars dame som har sett utstyret til Dyer, hun har det sikkert skikkelig vondt. Hva er vel en bedre trøst enn å saksøke stakkaren, og få noen millioner i erstatning og presseomtale? Goldigger er vel et rimelig dekkende ord.

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Kieron Dyer
« Svar #10 på: 25. Mai 2006, 21:37 »
Mener absolutt at vi bør beholde Dyer. Han er en spiller som kan avgjøre kamper på egenhånd, enten i form av scoring eller assist. Desverre har han vært mye skadet. Dette kommer til å bedre seg til neste sesong, det kan nesten ikke gå verre enn det gikk i år. At han rister litt på snabelen, som en så fint sa det, gjør ingenting. Men gjør han derimot noe så ille som alà slåsskamp mot Bowyer, så bør han forlate Newcastle.

Selv om det er utrolig å tro, blir også Dyer ett år eldre for hvert år, og snart bør han også lære at det er visse ting han ikke bør gjøre. Gi han en sjanse til, så skal vi få se en god spiller på midtbanen neste sesong,

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #11 på: 25. Mai 2006, 21:51 »
Sitat fra: "Svenno"
Er det noen som IKKE rister på kølla en gang i ny og ne?  :lol:

Stakkars dame som har sett utstyret til Dyer, hun har det sikkert skikkelig vondt. Hva er vel en bedre trøst enn å saksøke stakkaren, og få noen millioner i erstatning og presseomtale? Goldigger er vel et rimelig dekkende ord.


Kaney West kunne ikke ha sagt det bedre  :lol:

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Kieron Dyer
« Svar #12 på: 25. Mai 2006, 22:51 »
Media skriver mye piss. Jeg tar ingenting som står i pressen veldig høytidelig. Og spesielt ikke slike tabloide nyheter som pr-kåte journalister elsker å fråtse i.
Toon, Toon,
Black and white army

Journalisten

  • Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1221
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Kieron Dyer
« Svar #13 på: 25. Mai 2006, 22:51 »
Hadde vært bra om du hadde hatt et alternativ til i den avstemningen. Det er ikke alltid "enten eller"-prinsippet fungerer best. Et "Kanskje" hadde vært bra å ha med. For det hadde jeg stemt på!  :wink:
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Kieron Dyer
« Svar #14 på: 25. Mai 2006, 23:01 »
Uansett om det er sannhet i disse ryktene eller ikke så har det slått meg om vi ikke skal selge Dyer uansett. Tatt i betrakning den ukelønna han får i forhold til hvor mange kamper han faktisk spiller så er det ganske tvilsomt om han er verdt "penga". Vi må se realiteten og det er at Dyer sjeldent går skadefri i lengre perioder om gangen og enda sjeldnerere er i form. Selv om han ikke akkurat har blitt gammel, så er han ikke et talent lengre, og hvis han noen gang skal få ut potensiale sitt så bør det helst skje snart.

Men jeg vil gjerne se Dyer i Newcastle en sesong til, men hvis den neste sesong blir som 05/06 så er det kanskje på tide han blir vist døra. Men jeg lever i håpet at en dag vil Dyer fosse opp over midtbanen til Newcastle igjen!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic