20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NUFC - Spurs 18. August 2012  (Lest 12443 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Glasvegas

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 258
    • Vis profil
Sv: NUFC - Spurs 18. August 2012
« Svar #30 på: 25. Juli 2012, 22:31 »
Fantastisk :) , Tror det er 2 pr. medlemskap ja etter det jeg har hørt. Etter alle disse år med utallige tvkamper ser jeg endelig fram til å se min første kamp på St James`Park :)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: NUFC - Spurs 18. August 2012
« Svar #31 på: 25. Juli 2012, 22:36 »
Du må finne ut raskt om jeg skal kjøpe 2 da. Hvis jeg kjøper 2 så får dere jo ikke sitte sammen...

Glasvegas

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 258
    • Vis profil
Sv: NUFC - Spurs 18. August 2012
« Svar #32 på: 25. Juli 2012, 22:48 »
Nei, trenger 3 billetter ved siden av hverandre. Og da trengs det vel 2 membership.. hmmm....

localhero

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
Sv: NUFC - Spurs 18. August 2012
« Svar #33 på: 02. Aug. 2012, 12:50 »
da er kampbilletter i boks;) vi skal sitte på gallowgate upper stand, så forhåpentligvis blir det nærme "singing section" og toon army. Dersom andre har problemer å kjøpe kampbilletter vil jeg anbefale å kjøpe medlemskap i klubben
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

kjvif

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 3
    • Vis profil
Sv: NUFC - Spurs 18. August 2012
« Svar #34 på: 16. Aug. 2012, 17:51 »
 ;D
boja - ser det er flere som skal over - skal også over,lørdagen
virker som strawberry place er plassen å være i timene før kamp
c ya
 :toon:
football - hell yeah

localhero

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
Sv: NUFC - Spurs 18. August 2012
« Svar #35 på: 16. Aug. 2012, 22:28 »
Ja tenkte det! Foreslår vi treffes på strawberrys noen timer før kamp. Setter opp et skilt eller noe med toon army norway. snakkes!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: NUFC - Spurs 18. August 2012
« Svar #36 på: 16. Aug. 2012, 22:49 »
Er vel mange steder som er fetere enn Strawberrys? Aldri noen stemning der synes jeg.

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: NUFC - Spurs 18. August 2012
« Svar #37 på: 16. Aug. 2012, 23:09 »
Nå var jeg nettopp å henta pakken jeg bestilte fra Unisport. Det var nemlig en langermet hjemmedrakt Ba og en kortermet bortedrakt Cissè. Åpna pakken med en gang jeg kom ut... er nok ikke så mange folk ute på denne tiden men sentrum av Stavanger er ofte folksomt. JEG VAR SÅ STOLT! :D
Konge oppladning til Nufc-Spurs, trodde jeg... ÅNEI; for jeg drar nemlig til Molde fhs KLOKKA SYTTEN NULLNULL FOR FANKEN!!! :sint:

Skal være der ett år og drar med (irrelevant) Nufc-sup og en CFC. CFC-supen skal mekke kampen på SUMO UTEN å si resultatet til oss to (spørs om jeg klarer dagen uten å sjekke).

Nok om mitt spennende liv!  :lol:

Ser at analyser og folk på Spurs-forum holder oss som favoritter, men vi mangler jo minst 2/3 av Cissè, Ba, Tiote, Cabaye og Barfa, om ikke 3/3! Noen som vet noe om dette?

Spekki

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 224
    • Vis profil
Sv: NUFC - Spurs 18. August 2012
« Svar #38 på: 17. Aug. 2012, 01:40 »
Jeg stiller på strawberry! var helt konge å stå oppe på terrassen sist gang jeg var der mot sunderland ifjor
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

localhero

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
Sv: NUFC - Spurs 18. August 2012
« Svar #39 på: 17. Aug. 2012, 13:39 »
Er vel mange steder som er fetere enn Strawberrys? Aldri noen stemning der synes jeg.

Hmm Shearers eller SportsBar kan være bra. tenkte bare det er kult om norske toon supportere treffes før kampen der de fleste ønsker..
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Spekki

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 224
    • Vis profil
Sv: NUFC - Spurs 18. August 2012
« Svar #40 på: 17. Aug. 2012, 14:37 »
På plass i newcastle nå! ja, vi må finne en felles plass, jeg voter får strawberry men det er pga at det er den eneste plassen jeg har vært!
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: NUFC - Spurs 18. August 2012
« Svar #41 på: 17. Aug. 2012, 15:45 »
Har aldri skjønt greia med Strawberry matchdag - så har jeg riktignok heller aldri vært der matchdag  :koko: Men virker alltid så ekstremt stappa med folk, og er det egentlig noe spesielt som skjer der, bortsett fra at det er veldig nære St. James`? Liker selv etterhvert veldig godt Sam Jack`s før kamp, hvor det faktisk er et spesifikt opplegg. Men i og med at det er sesongstart, blir viktigste å få med seg litt av de tidligere kampene for min del. Men regner uansett å dra samme sted som Daniel i morgen.

Spekki

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 224
    • Vis profil
Sv: NUFC - Spurs 18. August 2012
« Svar #42 på: 17. Aug. 2012, 20:29 »
stemninga på strawberry var iallefall helt konge! trenger vell ikke noe opplegg? drikking og synging er det som skal gjøres før kamp....
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: NUFC - Spurs 18. August 2012
« Svar #43 på: 17. Aug. 2012, 21:29 »
Ser at Sam Jacks er nevnt her, men det må trekkes frem en gang til!
Fantastisk stemning der inne siste to timene før kamp.

Det er et stort utested ved siden av The Gate, som tar ca. 2000 gjester. Før kamp er det en fyr som kjører showet fra scenen, med morsomme vitser, historier, drar opp sanger etc. Langs den 50 meter lange bardisken er det strippere, og er man heldig så kan man komme opp på scena og bli sjenket dritings av disse stripperne med en shot-runde. Det er også noen andre konkurranser oppe på scena, som f.eks drikke 1 liter melk, 1 liter øl, 1 liter cider og 1 liter vann på ett minutt.

Vanligvis er det også motstandersupportere inne der, noe som bare krydrer stemninga der! Det gjelder naturligvis ikke når vi spiller mot Sunderland.
Verdt en tur innom! :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: NUFC - Spurs 18. August 2012
« Svar #44 på: 18. Aug. 2012, 08:01 »
Klipper inn min lengste facebookstatus noensinne.
Jeg skulle vært på kamp i Newcastle senere i kveld, sånn ble det ikke.
Sjelden jeg er så skuffa som det jeg er nå, nesten ikke til å tro det her..

Sitat
Var pakket og klar på Gardermoen kl. 05.15 i dag tidlig, skulle sjekke inn flyet mitt til Newcastle. Serieåpning i England i dag og jeg har gleda meg lenge! Innsjekking på automatene ble avvist, så jeg oppsøkte KLM´s skranke kl. 0530. Der ville ikke damen i KLM hjelpe meg og kasta meg rundt til andre skranker, som heller ikke kunne hjelpe - annet enn å fortelle meg at bookingen min hadde blitt kansellert. Uten at jeg hadde fått beskjed på forhånd sto jeg nå på Gardermoen med bookingreferanse, men ikke noe fly. Kl.05.55 sendes jeg tilbake til KLM skranken, og hun samme damen forteller meg da at jeg ikke kunne komme med det opprinnelige flyet fordi det var 10 minutter for sent å booke meg inn på nytt. Jeg kunne altså kommet meg avgårde hvis hun hadde hjulpet meg en halvtime tidligere... En kraftig utskjelling fra undertegnede fulgte naturligvis. Beskjeden var så at jeg fikk ringe KLM kundeservice kl. 08.00 for å ordne opp. Tydeligvis kan man få jobb på Gardermoen selv om man droppa ut av 4.klasse på barneskolen, ikke prata hun særlig bra norsk heller. Prøvde å høre med andre selskaper om å ta meg frem i dag, uten hell. At det aldri blir mer KLM, er ingen overdrivelse. Nå skulle jeg egentlig mellomlandet i Amsterdam, isteden sitter jeg hjemme i Oslo og venter på at KLM kundeservice skal åpne slik at jeg kan gi dem huden full av kjeft. Klarer ikke å glede meg til fotball på TV senere i dag, - ingenting får meg til å smile akkurat nå. KLM knuste min drøm i dag, håper dere går konkurs.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM