20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2019  (Lest 104360 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #390 på: 25. Juli 2019, 22:40 »
For å komme inn på rett spor igjen. Harry Wilson blir linket enten på lån eller kjøp. Marrony blir stadig linket. Føler vi treger et mer safe kort bak Joelinton.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #391 på: 26. Juli 2019, 00:05 »
Har vel ikke spilt så bra i Lyon forrige sesong, samt at Lyon (og Marseille) er i pengeknipe. Enig at det kan se litt rart ut, men er en del faktorer som spiller inn.

Men ja; tilbake til tema 😉 Wilson kan være en spennende tilvekst, men føler det burde være permanent. Greit med lån, men håper det uansett ikke betyr at vi dropper Saint-Maximin. Er jo Pete O’Rourke (Football Insider) som melder det, han som har meldt om Kyle Scott hele veien.
Marrony er som nevnt tidligere veldig spennende, og kan komme for rundt £10m (selv om klausulen hans er på £30m). Nevnte også at jeg synes det blir tynt med Joelinton, Gayle og Marrony, veldig usikre kort alle 3 føler jeg. Hvis vi signerer Saint-Maximin, kan jo han også spille spiss. Men synes allikevel det er et stort sjansespill på topp. Da ville jeg følt meg litt tryggere med en Austin/Carroll i backup. En som har erfaring fra PL.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #392 på: 26. Juli 2019, 12:04 »
Bare jeg som klør meg i hue av den Kyle Scott overgangen? Tiltenkt en plass i U23, på en toårskontrakt.. Javel...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #393 på: 26. Juli 2019, 12:45 »
Bare jeg som klør meg i hue av den Kyle Scott overgangen? Tiltenkt en plass i U23, på en toårskontrakt.. Javel...

Synes også det er litt merkelig.. Med mindre de faktisk ser PL-nivå i han!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #394 på: 26. Juli 2019, 12:52 »
Bare jeg som klør meg i hue av den Kyle Scott overgangen? Tiltenkt en plass i U23, på en toårskontrakt.. Javel...

Jau, eg og. So såg eg han kom gratis ;)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #395 på: 26. Juli 2019, 14:09 »
Er jo såpass gammel, at innen to år burde han kjempe om en plass på a-laget. Ikke dumt med toårskontrakt i hans alder.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #396 på: 26. Juli 2019, 14:53 »
Jeg liker kjøp som Morrony. Kan slå til skikkelig, men kan selvfølgelig også bli en flopp.

£ 10 mill. Idagens marked er ikke mye. Synes Bruce burde gå for han og heller leie inn en back up spiss. Evt. Carroll på lønn etter kamper.

Da hadde vi hatt To spisser fra Brasil, Gayle og en innlånt eller Carroll.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #397 på: 26. Juli 2019, 15:01 »
Trenger ikke bety all verden, men Saint-Maximin er i troppen til Nice treningskamp mot Cardiff i morgen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #398 på: 26. Juli 2019, 15:05 »
Douglas i Chronicle sier at han ikke tror vi kommer til å signere Marrony.

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #399 på: 26. Juli 2019, 15:35 »
Finnes det noen her i verden som tror vi kommer til å signere Marrony?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #400 på: 26. Juli 2019, 16:44 »
Finnes det noen her i verden som tror vi kommer til å signere Marrony?

Kven er han? Neste Rolando(Brasil Ronaldo)?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #401 på: 26. Juli 2019, 21:10 »
Antakeligvis den neste Fumaca vil jeg tippe. Uheldig navn  :P

Mer om legenden Fumaca her, som vant plass i kåringen av tidenes verste Newcastle-lag:
http://www.thefalsenine.co.uk/2013/09/20/fumaca-first-ever-brazilian-non-footballer/
« Siste redigering: 26. Juli 2019, 21:15 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #402 på: 26. Juli 2019, 22:52 »
Er ikke dette mye likt et helt vanlig transfer vindu for oss? Linken og ryktet til maaangen. Men ender opp med et par desperate lån helt på tampen av et vindu....

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #403 på: 27. Juli 2019, 18:31 »
Litt rykter o.l:

Saint-Maximin var med i troppen mot Cardiff idag, men kom ikke inn iløpet av kampen. Håper han blir Newcastle-spiller snart!

Ellers, er PSG's N'Soki igjen linket til klubben, og spilleren selv skal visstok være sugen på en overgang. Spennende spiller, ja takk! (Selv om Philipp Max er å foretrekke. Men €18mill blir nok for dyrt)

Når det gjelder Dubravka, så var ikke han med i troppen til dagens kamp mot Preston, og det ryktes nå at han er på vei til PSG (deal der N'Soki går motsatt vei?). Håper virkelig at han blir hos oss! Orker ikke tanken på Darlow mellom stengene..


Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #404 på: 27. Juli 2019, 19:13 »
Kan ikke selge Dubravka uten å hente en solid erstatter. Jack Butland er det beste jeg kommer på. Kanskje i bytte med Gayle.......
Fraser Forster er et annet, vesentlig eldre enn Butland men 31 år og keeper, da har du mange år igjen.