20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2010  (Lest 94610 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #690 på: 13. Juni 2010, 13:44 »
For noen syke ting dere klarer å prestere. Selv er jeg fornøyd med cupgull og sølv med Brann på 3 sesonger.. :P

Hvilke taktikker anser dere som de beste?

4-3-3, med reine spisser og sentrale midtbaner, jeg klarer ikke å spille med vinger.
Jeg har forøvrig vunnet CL 3 år på rad nå med Tottenham, men nå plutselig vil flere spillere vekk og alt går te helvete, røyk ut av CL i gruppespillet dette året.  :P
Solgte Sakho nå til Real Madrid for 475M NOK i 2017, det meste jeg har fått for en spiller på FM10 faktisk, og det for en forsvarsspiller!

Ameobi

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 38
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #691 på: 13. Juni 2010, 14:10 »
Er Notts County, akkurat nå er jeg i slutten av første sesongen (League 2). Leder vel nesten med 20 poeng ned til 2 plassen :P

Jeg foretrekker denne formasjonen, 4-3-1-2:

                                                Kasper Schmeichel

Martin Overvik ---------- Reuben Hazell/ Michael Duff---- Liam Chilvers ---- Jarl André Storbæk

Ben Davies --------- Thomas Drage/ Mats Rits / Anders Stadheim ----- Sean Dothery

                                               Julio Hormiga

                        Francois Zoko ------------------ Marco Sansovini

Varierer mye i laguttaket, har blandt annet Aílton (tideligere toppscorer i Bundesligaen) Michael Mifsud, Chris Hussey og Joe Keenan.

Ben Davies er den eneste spilleren jeg bruker regelmessig, som var i Notts County da jeg startet.
Patrick Walker: "Det er ingen jævla kuk i dem!"

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #692 på: 13. Juni 2010, 15:46 »
Solgte Sakho nå til Real Madrid for 475M NOK i 2017, det meste jeg har fått for en spiller på FM10 faktisk, og det for en forsvarsspiller!

Ja, men Sakho er helt syk!  ;)

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #693 på: 13. Juni 2010, 16:39 »
Solgte Sakho nå til Real Madrid for 475M NOK i 2017, det meste jeg har fått for en spiller på FM10 faktisk, og det for en forsvarsspiller!

Ja, men Sakho er helt syk!  ;)

Jeg vetg, men han har bare bråka om å komme seg til en større klubb og greier, helt på trynet, men da lot jeg han gå når jeg fikk såpass mye penger.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #694 på: 16. Juli 2010, 16:08 »
Vant Tippeligaen med Moss nå! Wee!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #695 på: 05. Sep. 2010, 14:00 »
Begynt en ny save med Newcastle no. Ser at mange låner Saivet, men til meg vil han ikkje. Ka er grunnen til det og ka kan eg gjøre for å endre meiningane hans ? Nokken andre anbefalninger til første sesongen ang. spillerkjøp og taktikk ?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #696 på: 05. Sep. 2010, 15:18 »
Tror det er vanskeligere å få Saivet etter den nyeste patchen. Tror ikke klubben vil låne han ut, og han er mindre villig til å dra ut selv.

Mitt tips er kanskje å bruke alle pengene på et kjøp (spiss - Djalo?), eventuelt spare pengene, og satse på lån. Stallen er såpass bra, at opprykket skal ikke være i fare. Kanskje rutinerte, billige spillere på 1-års kontrakt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #697 på: 05. Sep. 2010, 16:17 »
Eg får ikke FM til å fungere på PC, den nekter å starte. Hadde en kjempe bra save der jeg hadde spilt i 4-5 sesonger. Får slette alt fra PCn og starte opp på nytt.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #698 på: 05. Sep. 2010, 16:25 »
Har det kommet en oppdatering nå etter overgangsvinduet?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #699 på: 05. Sep. 2010, 16:37 »
Tror det er vanskeligere å få Saivet etter den nyeste patchen. Tror ikke klubben vil låne han ut, og han er mindre villig til å dra ut selv.

Mitt tips er kanskje å bruke alle pengene på et kjøp (spiss - Djalo?), eventuelt spare pengene, og satse på lån. Stallen er såpass bra, at opprykket skal ikke være i fare. Kanskje rutinerte, billige spillere på 1-års kontrakt.

Spiller ikke med oppdatering, men kanskje det er slik at patchene blir tatt i bruk av seg selv når eg bruker steam ? Irriterende i så fall, og får heller ikkje Smolarek lenger, som eg alltid fikk på dei gamle savene eg har hatt. Satser på å ikkje selge nokken av spillerne eg bruker, og så har eg lånt Wilshere, Barazite, Insua (Simpson) og kjøpt Zaki.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #700 på: 05. Sep. 2010, 16:42 »
Har du Steam oppdateres spillet automatisk. Men du velger jo om du spiller med oppdatering eller ikke, noe du har gjort (hvis jeg skjønte riktig). Spiller du med 10.3.0?

Har det kommet en oppdatering nå etter overgangsvinduet?

Ikke en offisiell hvertfall, og tror kanskje ikke du bør vente en. Men det er garantert noen som lager en uoffisiell update.

EDIT: FMNorge jobber visst med en update. Beta-versjon ute.
http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=210&t=15040&sid=cf707aebbcd5fe267f203dca9693a84f&start=125
« Siste redigering: 05. Sep. 2010, 16:55 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #701 på: 05. Sep. 2010, 16:45 »
Ok, så det var en på fmnorge, men den var fra 27. august :) Men de kommer nok med en nyere og etter hvert.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #702 på: 05. Sep. 2010, 19:21 »
Har det kommet en oppdatering nå etter overgangsvinduet?
SI bruker ikke å slippe nye oppdateringer etter sommervinduet. De jobber nok for fullt med neste FM.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #703 på: 05. Sep. 2010, 23:55 »
Har du Steam oppdateres spillet automatisk. Men du velger jo om du spiller med oppdatering eller ikke, noe du har gjort (hvis jeg skjønte riktig). Spiller du med 10.3.0?

Har det kommet en oppdatering nå etter overgangsvinduet?

Ikke en offisiell hvertfall, og tror kanskje ikke du bør vente en. Men det er garantert noen som lager en uoffisiell update.

EDIT: FMNorge jobber visst med en update. Beta-versjon ute.
http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=210&t=15040&sid=cf707aebbcd5fe267f203dca9693a84f&start=125

Spiller uten oppdatering, som det står i første linja i innlegget mitt :)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #704 på: 28. Okt. 2010, 19:32 »
Noen som har fått denne feilmeldingen og fikset det? : not well-formed invalid token at line 1 of default.xml

Følte for å spille FM nå, men har hatt dette problemet en god stund nå. Vil også helst ikke risikere at det samme skjer når eg skal begynne med FM 11...

På forhånd takk ! :)