20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Treningskamper sommeren 2018 (Første kamp 17.07. 2045. Alle kamper vies på Nufc  (Lest 10471 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Diame ut med skade... Håper det berre var ein "knock" og ikkje noko meir alvorlig
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Deilig å se Joselu på topp, han har skaffet oss ett par innkast!
Mitro brukte forresten 2 min på å putte mot Celta i dag.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Grei 1.omgang, men ser vi som vi alle veit at laget skriker etter ein målskårer. Kommer til fleire gode posisjoner og muligheter, men er ikkje kliniske nok foran mål. Håper å sjå Kenedy i 2.omgang. Ellers synes eg innhoppet til Ki har vore bra. Treffsikker med langballene og jobber bra
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Ligger under 1-0. Augsburg har puttet på den eine sjansen dei har hatt. Vi har vel hatt 3 store, inkludert 1 i krysstanga som vi ikkje har puttet på nå...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Benitez: Alt er galt med klubben. Javisst. Ikke en fuckings stream på nettsiden funker engang! Kjøss meg i rævva
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Siste treningskamp ferdig og vi taper noko ufortjent 1-0. Her er punkta eg merker meg:

Positivt:

- Ki virker trygg med ballen i beina og slår nokon fine crossere.
- Kenedy kommer inn i 2.omg og viser seg fram. Fleire fine raid, men sluttproduktet ikkje heilt der enda. Kan bli svært viktig i år
- Lascelles virker bunnsolid

Negativt:

- Vi kommer til mange sjanser, men evner ikkje å ta vare på dei. Kunne og burde ha vunnet denne med 2 eller fleire mål
- Backene våre kommer mykje med i angrep, men har (fortsatt) ikkje sluttprodukt
- Kor skal måla våre komme fra? Tredje målløse treningskamp
- Diame ut med skade

Laget skriker etter ein offensiv midtbanespiller og spiss. Ein god spiss hadde fort skåret 3 mål i dag. Ser at King putta 2 i dag. Hadde vore gambling mtp skadene hans, men meiner han hadde vore bedre enn Rondon.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Tar et nedrykk allerede nå jeg, så sparer jeg meg for mye irritasjon frem til mai måned.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Tar et nedrykk allerede nå jeg, så sparer jeg meg for mye irritasjon frem til mai måned.

Kan berre bli positivt overraska da  :P
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Tar et nedrykk allerede nå jeg, så sparer jeg meg for mye irritasjon frem til mai måned.


Du masa om det same heile førre sesong og. Vart vel 10.plass til slutt hugsar eg rett...

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Tar et nedrykk allerede nå jeg, så sparer jeg meg for mye irritasjon frem til mai måned.


Du masa om det same heile førre sesong og. Vart vel 10.plass til slutt hugsar eg rett...

Satser på at det samme skjer denne sesongen, hvis ikke slipper jeg lange depresjoner pga Newcastle  ;)
Tror dog Championship sesongen neste år sparkes i gang på Stadium of Light med kampen Sunderland-Newcastle.