20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00  (Lest 20995 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #45 på: 02. Nov. 2012, 13:52 »
Som flere foretrekker også jeg Saylor, men ikke på grunn av at Williamson er en konstant straffelager. Saylor er like vill innenfor seksten meteren. Han klippet ned Adebayor sist sesong. Han gjorde også det samme mot Wolves, men slapp billig unna. Er også usikker på formen til Saylor, men å starte med Williamson er heller ikke perfekt da mannen mangler kvalitet.

Over til litt om Ferguson. Med tanke på hvor vanskelig det er for enkelte spillere i nufc å slå en skikkelig ball inn i feltet, så er Ferguson iallefall kapabel til å gjøre det. Om det ikke blir 4-4-2 så er det ikke spørsmål for meg engang. Liten ramse på hva Ferguson har gjort:
- Assist mot Manu
- Assist mot Reading
- Assist mot Bordeaux
- Nesten assist mot Brugge, men Cisse klarer utrolig nok å sette ballen rett på keeper.
- Skaper den eneste skikkelige sjansen mot Manu. Nok en gang et herlig innlegg.

Hvem ellers i nufc hadde klart dette. Jonas, Simpson, Santon? Ikke engang Ben Arfa får til disse innleggene. Vi kommer knapt til å se ballen mot Liverpool. Da kan man like så godt sette sin lit til Ferguson, og feie den ballen inn i boksen.
« Siste redigering: 02. Nov. 2012, 13:53 av Fluffy »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #46 på: 02. Nov. 2012, 14:06 »
Til og med Cabaye greier det ikkje. Då er det større sjanse at Shola får det til. Såg jo det mot WBA då Ba burde skåra på Shola sitt fantastiske innlegg.
Innlegga, cornerane og dødballane våre er skremmande dårlege! Det eg tykkjer Ferguson sliter med er det defansive, men no meinar vel folk at han skal spela på kanten. Det må verte han eller Obertan.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #47 på: 02. Nov. 2012, 14:13 »
Ferguson har absolutt sine begrensninger, men mangelen på bedre alternativer gjør at han bør få seg en start. Så har man jo også Obertan, men man vet jo aldri hva man får.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #48 på: 02. Nov. 2012, 14:41 »
Det eg tykkjer Ferguson sliter med er det defansive, men no meinar vel folk at han skal spela på kanten.
Er vel derfor han er ving?

Greit han er blitt brukt som back, men han har alltid vært ein ving.
« Siste redigering: 02. Nov. 2012, 14:49 av Christian »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #49 på: 02. Nov. 2012, 16:42 »
Det er jo derfor jeg vil ha inn Ferguson - han er per nå vår beste leverandør av gode server inn i feltet. Det kan overhodet ikke sies om Obertan - og selv om han er pigg i EL, så er sluttproduktet vanligvis fortsatt alt for dårlig. Mot WBA nå sist var han relativt bedriten når han kom inn - og når han var i gode innleggsposisjoner serverte han bare dritt.

Forøvrig bra innlegg, Fluffy.
« Siste redigering: 02. Nov. 2012, 17:31 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #50 på: 02. Nov. 2012, 17:30 »
Perch fortjener å starte denne. Han har vært solid i omtrent hver eneste kamp det siste året.

                     Krul

Simpson - Saylor - Colo - Santon

            Cabaye - Perch - Jonas
Ben Arfa                              Obertan

                        Cisse

Solid bakover, kontringsstyrke med Ben Arfa, Obertan og Cisse.

Bytt ut Obertan med Ferguson så har du mitt lag. Jeg er ikke evig pessimist foran oppgjøret, selv om Liverpool er på bedringens vei. Men greier vi å stresse Allan og stoppe Suarez så skal vi ha en OK sjanse.

Håper å se Ben Arfa i storform, og en Cisse som får den uttellingen som han fortjener nå som Ba (mest sannsynlig) er ute.

Tipper 2-2 (Cisse x 2).
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #51 på: 02. Nov. 2012, 20:12 »
Har det kommet noe mer info om Demba?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #52 på: 02. Nov. 2012, 21:26 »
Har det kommet noe mer info om Demba?
AP: "Demba Ba has a knock but he has a good chance. He will come into my thinking tomorrow." #nufc #lfc

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #53 på: 03. Nov. 2012, 16:03 »
Har egentlig null tro på denne og frykter vi kommer til å bli løpende mye imellom. LFC liker å spille og trille ball, mens NUFC ikke har spillerne til å holde ballen særlig lenge i laget og også sliter med tempoproblemer i enkelte lagdeler.

Håper NUFC spiller på det trygge så lenge det er uavgjort. Vil se Ben Arfa i en fri rolle der han kan prøve å gjøre ting litt på egenhånd sammen med en Ba i storform. Trenger Ben Arfa lenger frem i banen for å utnytte han best mulig. Vet han var ganske så dårlig i de kampene han spilte i den rollen forrige sesong, men er jo lov å prøve igjen.
En slags 4-4-1-1 der Ben Arfa kan løpe litt fra kant til kant og søke rom og gi andre muligheter for laget å spille opp mot enn kun en lang en mot Ba.
 
NUFC har kun tatt 5 av 54 mulige poeng på Anfield siden PL startet, og dette er faktisk den banen NUFC har plukket minst poeng fra. Til og med på Old Trafford har vi tatt med oss flere poeng enn hva vi har gjort på Anfield siden PL startet.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #54 på: 03. Nov. 2012, 18:09 »
Tipper Xisco er tilbake på Newcastle benken imorgon.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #55 på: 03. Nov. 2012, 19:05 »
Tipper Xisco er tilbake på Newcastle benken imorgon.
Hvorfor i alle dager skulle han plutselig være på benken i morra?

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #56 på: 03. Nov. 2012, 19:07 »
Pga skade på Campbell og kanskje Ba. Itilegg til han var ikkje med for U21 laget idag, men var fleire med erfaring frå a-laget som ikkje var med heller. (Så bør kanskje ikkje legge for mykje i det). Han har også spelt bra for U21 laget.

Men eg tar nok heilt feil....

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #57 på: 03. Nov. 2012, 19:16 »
Unngår vi tidlig baklengs og gjør The Kop frustrerte kan vi godt slå Liverpool som jo faktisk ikke er et altfor godt lag, bare vi passer på stjernene deres.

Seier imorgen og 6. plass og denne sesongen har startet strålende!

TegneserieSkjære

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 635
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #58 på: 03. Nov. 2012, 21:25 »
Bortimot perfekt PL-runde så langt for oss, om vi bare makter å klemme ut tre poeng på Anfield. Ser ikke helt hvordan det skal la seg gjøre, men må ha trua! Håper Barfa får fri rolle og har dagen. Grugleder meg maksimalt...nøytaliserer o store Colo den schtøgge latino-rotta skal man ikke se bortifra at vi kan ta denne. HOWAY!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle, Søn 04 nov 17:00
« Svar #59 på: 03. Nov. 2012, 23:29 »
Om vi taper håper jeg det i hvert fall er Sterling som står for det.

Trenger Fantasypoeng -_-

Gruer meg alltid like mye til disse kampene på Anfield :\