20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester United (Premier League) - 17.11.17, 18:30 - TV2 Sport Premium  (Lest 8481 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Er vel ikke borte i Manchester vi kan forvente poeng, men latterlige baklengs gang etter gang.
Må håpe på et oppkjøp og betraktelig rydding i stallen, hvis ikke blir det en ny tur ned i Championship. Ene og alene fordi stallen totalt sett ikke er særlig god.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Syns Ritchie var minst like svak som Hayden i dag. Murphy og Clark de to eneste som får godkjent i min bok.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
En forferdelig kamp mot et "Toni Pulis-lignende" United! Innlegg og mål, innlegg og mål, og sånn blei det.. Og vi er nok engang ALT for upresise i pasningsspillet, samt alt for ueffeltive foran mål!

Drit lei de elendige laguttaka til Rafa! Mbemba burde uten tvil starta idag, men Manquillo holder godt fast på klippekortet..

Nei, det her var trist! Ikke uventa, men likevel..

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Joda folkens, men ta no med at me opna kampen veldig godt og skåra første målet. Første laget som gjer det på Old Trafford til no i sesongen ;) Ta ei samanlikning av troppane so er det jo på to forskjellige planetar! Kor mange Newcastle-troppar får ein inn i transfersummen på Pogba? ::) So gjer me det altfor lett for dei og det 2-1 målet rett før pause øydelegg alt. Hayden burde og sentra til Gayle rett før pause. Ferdig med denne kampen. Neste er heima mot Watford og der må me greie få til ein «perfekt» kamp. Då er me meir enn gode nok til å ta 3 poeng OG overleva i PL.
« Siste redigering: 18. Nov. 2017, 20:52 av lgrinde »

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Vi har marginer i mot og Man Utd er et for godt lag. Merino hadde hjulpet voldsomt i dag. Det samme hadde et par nye klassespillere gjort. Vi starter kampen bra og sjokkerer dem med et høyt og aggressivt press, men vi blir dessverre slitne.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Godkjent 1.omgang bortsett fra at det er utilgivelig at vi plutselig skal ligge under til pause. Avslutningen på 1.omgangen er ikke akseptabel på dette nivået, uansett motstander.

Synes også det er et godkjent antall skudd og skudd på mål til en så tøff bortekamp å være. Som andre påpeker så er det enorm forskjell på spillerstallene og det avgjør egentlig denne kampen.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
La oss se det positive her. Joselu jobba hardt og var viktig på defensiv dødball. Hyll ham!
Nei.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Slutta jeg å se på etter 1. omgang, så vet ikke hvordan kampbildet var etter det. Det jeg stusser på, er at vi borte, mot Manchester United, tar sjanser fremover og sender folk opp. Når vi spiller hjemme mot lag som Burnley og Bournemouth så sender vi knapt folk over midtlinja?
No fate but what you make

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Bare å ta med seg de første 20 herifra. Møter et knallssterkt hjemmelag, selv om mam må kritisere måten målene kommer på. Ritchie må ut og hjelpe Hayden på 1-1, og på 2-1 faller vi for langt ned (sånn).

Ellers gledelig at Murphy endelig går av banen etter å ha hatt noen positive involveringer. Kan bli bedre, men dette var viktig tror jeg. Også et gledelig gjensyn med Mitro og Aarons, la det bli flere av de Rafa.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Aarons var jo meget dårlig. Mitro var også dårligere enn Joselu etter mitt syn. Syns egentlig man så tydelig hvorfor Rafa ikke har de på benken engang.
Synd vi ikke putter 2-0 i første omgang. De første 20-30 min var vi klart best. Ville blitt en helt annen kamp. Men borte mot Manu er poeng bonus. Håper vi nå reiser oss og slår tilbake til helga.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Fett å kritisere Aarons og Mitrovic etter i går. De kom på etter at kampen var tapt, og fikk henholdsvis 24 og 19 minutter. Kanskje de vokser litt om de blir vist tillit og faktisk får mer enn 25 minutter hver tredje måned?
Nei.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Enig ass. Absurd å bedømme de etter å ha kommet inn på henholdsvis 3-1 og 4-1 borte mot mænju.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Fett å kritisere Aarons og Mitrovic etter i går.

Enig. Fetere å kritisere Joselu i alle innlegg på forumet.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Fett å kritisere Aarons og Mitrovic etter i går. De kom på etter at kampen var tapt, og fikk henholdsvis 24 og 19 minutter. Kanskje de vokser litt om de blir vist tillit og faktisk får mer enn 25 minutter hver tredje måned?

Seier han som som prestera kritisera Jacob Murphy etter 8 minutt(+ overtid) mot Bournemouth...

"12m? Spiller som Sammy Ameobi da han var 8 år. Veik som faen!"

Nufc4life prestera koma med følgande: "Ikke tippeliga materiale en gang. Søppelsignering."

Første ligakampen han spelar 90 minuttar er mot Man U borte. Han var ikkje verst heller...
« Siste redigering: 20. Nov. 2017, 10:23 av lgrinde »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Bare å ta med seg de første 20 herifra. Møter et knallssterkt hjemmelag, selv om mam må kritisere måten målene kommer på. Ritchie må ut og hjelpe Hayden på 1-1, og på 2-1 faller vi for langt ned (sånn).

Ellers gledelig at Murphy endelig går av banen etter å ha hatt noen positive involveringer. Kan bli bedre, men dette var viktig tror jeg. Også et gledelig gjensyn med Mitro og Aarons, la det bli flere av de Rafa.

Enig i det du sier her. Vi startet sterkt, og jeg lot meg også glede over at Murphy viser at der bor noe i han. Håper han kan bygge videre på det mot Watford.

Evig mas om at Joselu igjen fikk sjansen. Er enig i at jeg heller vil ha Mitrovic inn, men jeg tror ærlig talt ikke det hadde vært avgjørende på noen som helst måte. Det var ikke der vi tapte kampen. Jeg finner også glede i at Gayle har to mål på sine to siste kamper og virker til å være på gang. Vi trenger virkelig en spiller som leverer mål mer regelmessig. Har fortsatt troa på at Gayle kan bli en brukbar spiss for oss også på dette nivået, jeg! Forutsetter at han pares med en mer fysisk spiller som Joselu/Mitrovic.

Taper hovedsaklig i dag fordi vi har et klart svakere lag enn ManU, og fordi vi i alle lagdeler ikke har styrket nok i sommer. Med Merino ute sitter vi igjen med Diame som back-up for Hayden og Shelvey. Hayden er lovende, men har enda steg å gå før han er stabilt god nok på dette nivået. Og Diame sentralt på midten er ikke noe å rope hurra for. Samme med backene våre - alt for laber kvalitet over hele linja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida