20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aldo Duscher linket til Newcastle  (Lest 7179 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #30 på: 02. Okt. 2005, 17:07 »
Dette skriver den spanske avisen Marca.

Duscher, the player who more balls recovers of Liga
NACHO CARRERO. Corunna  
 

Five seasons later, Aldo Duscher has been devoted in the Depor. Not only in the Galician equipment, also in the Argentine selection. The ' 23 ' are, after several years fighting, a name of weight in the soccer panorama.

For the first time from its arrival to Corunna, mediocentro enjoys continuity. And the soccer player is responding with a great level of game and shining numbers. Specially outstanding is to the south wind-Argentinean in the section ' destructivó. The deportivista is the player of Liga that more balls has recovered in the five disputed days. Nothing less than 46 recoveries of possession. It leads east ranking in front of the zaragocista Alvaro, who has robbed a ball less than the deportivista.

The peculiar thing is that in the third drawer of this podium of ' ladrones' blanquiazul appears another one. Jorge Andrade, with 41 recovered balls, closes the head trio. Therefore, the Duscher-Andrade pair is elevated like dupla that more possessions it has rescued for his equipment. Between both they add 87, four more than ' maños' Alvaro and Ponzio. The third classified pair is already to much difference. One is athletic the Antonio Lopez and Pablo, with 68 recoveries.

At its better moment
Duscher is completing its more shining campaign from its arrival to the Depor. The midfield player landed in Corunna in season 2000-2001 and he did it with the vitola of successor of Mauro Silva. Something that, mainly, has harmed to him. With the retirement of the Brazilian the moment has arrived from Aldo. And it has taken advantage of it. The doubts that seemed to sift themselves on him during the preseason have been dissipated with the starting of the championship.

Caparrós has changed to the style and the system of the equipment, which has seated very well to Duscher. In addition, the new character of the equipment, that is not wrinkled before anything, fits perfectly with the style on the turf of the Argentinean. All this has given still more succulent fruits for him. The Argentine selector is trusting the deportivista, and this one already is a fixed one in the calls. The World-wide one seems a fact.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #31 på: 31. Okt. 2005, 23:40 »
Man Utd snapper opp Duscher?

Newcastle United may have been dealt a blow in their chase for Deportivo midfielder Aldo Duscher - with Manchester United reportedly joining the chase.

The Toon are hoping to land the Argentine international, rated in the £6million bracket, during the January transfer window.

It is now claimed that United boss Sir Alex Ferguson is lining up a move for Duscher to end his search for a holding midfielder.


http://www.clubcall.com/vsite/vcontent/content/transnews/0,10869,5034-169529-19728-36699-208211-13916-5024-layout104-186747-news-item,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mads Andre

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #32 på: 01. Nov. 2005, 12:33 »
skjønner ikke hva vi skal med denne spilleren..vi har jo sentrale midtbane spillere plenty nok!.Bruk de penga til å kjøpe en spiss..eller forsvar spiller isteden
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

Noreng

  • Gjest
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #33 på: 01. Nov. 2005, 16:07 »
Sitat fra: "Mads Andre"
skjønner ikke hva vi skal med denne spilleren..vi har jo sentrale midtbane spillere plenty nok!.Bruk de penga til å kjøpe en spiss..eller forsvar spiller isteden


Helt enig! 3 spillere:

2 backer - EN venstre og en høyre
1 spiss - Dirk Kujt!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #34 på: 01. Nov. 2005, 18:09 »
Sitat fra: "plebbster"
Vi har nok sentrale midtbanespillere. Vi trenger ikke Duscher.


Tja,kvitte oss med Faye og hente Duscher er jo ikke dumt!!
Skulle Parker bli skadet vil jeg heller se Aldo enn Faye på banen..
Prisen er jo heller ikke skremmende..

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #35 på: 01. Nov. 2005, 19:08 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Sitat fra: "plebbster"
Vi har nok sentrale midtbanespillere. Vi trenger ikke Duscher.


Tja,kvitte oss med Faye og hente Duscher er jo ikke dumt!!
Skulle Parker bli skadet vil jeg heller se Aldo enn Faye på banen..
Prisen er jo heller ikke skremmende..


Helt enig Thomas. Det er ikke så lenge siden Clark og Faye var selvskrevne sentralt på midten pga skader. Å skal vi spille Europacup til året trenger vi en langt bredere stall enn årets, og da er det like greit å begynne handlingen i januar.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #36 på: 01. Nov. 2005, 19:10 »
Jeg har vanskelig for å forestille meg at en spiller som Aldo Duscher har lyst til å sitte på benken. Forlater han ikke Depo for å få spille fotball? Det får han jo ikke hos oss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #37 på: 01. Nov. 2005, 19:14 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg har vanskelig for å forestille meg at en spiller som Aldo Duscher har lyst til å sitte på benken. Forlater han ikke Depo for å få spille fotball? Det får han jo ikke hos oss.


Gjør han ikke? Å tro at Emre og Parker skal spille sentralt sammen i kanskje 60 kamper blir helt feil. Skal vi kjempe om en topp 4 plassering og trofeer trenger vi en bred stall. Stallen vi har pr dags dato er for tynn. Det har skadene i seriestarten bevist.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

plebbster

  • Gjest
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #38 på: 01. Nov. 2005, 21:48 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Joakim"
Jeg har vanskelig for å forestille meg at en spiller som Aldo Duscher har lyst til å sitte på benken. Forlater han ikke Depo for å få spille fotball? Det får han jo ikke hos oss.


Gjør han ikke? Å tro at Emre og Parker skal spille sentralt sammen i kanskje 60 kamper blir helt feil. Skal vi kjempe om en topp 4 plassering og trofeer trenger vi en bred stall. Stallen vi har pr dags dato er for tynn. Det har skadene i seriestarten bevist.


Vi bør ikke kjøpe en spiller som er innstillt på å spille hver kamp når han først får sjansen når vi har skader.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #39 på: 01. Nov. 2005, 21:50 »
Nei la oss beholde Faye og Clark. De liker å slite benken. Å ha kvaltitetsspillere på benken er selvsagt bare tull. Det er også helt utenkelig at vi kommer til å spille 4-3-3 eller 4-5-1 i enkelte kamper som vi har gjorde før Owen kom til klubben. Å rotere er også noe som er oppskrytt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #40 på: 10. Nov. 2005, 14:43 »
Newcastle boss Graeme Souness has confirmed his interest in Deportivo midfielder Aldo Duscher - but says he will not break the bank to land the Argentine hardman.

The Spanish club are expected to sell the tenacious midfielder and recents reports claim that Manchester United have made a £6million bid.

Clubcall revealed a number of weeks ago that the Toon were chasing Duscher.

Souness said: "I want to sign Duscher, but not at whatever the cost.

"We are very interested, although I believe very high numbers are being demanded. We cannot afford to mortgage the club."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #41 på: 10. Nov. 2005, 14:58 »
Jeg er enig med Asbjørn i at vi er ikke SÅ sterke på midtbanen. Vi har veldig mange sentrale midt, men vi har få som er virkelig gode.

MEN, personlig ville jeg har foretrukket å ha inn 1 spiss til og forsvarere. Neste sommer gir Shearer seg og da har vi kun Owen og Ameobi.!! Da trenger vi TO nye spisser. En som erstatter Shearer og en som gjør at Ameobi holder seg langt unna første laget til Newcastle.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Aldo Duscher linket til Newcastle
« Svar #42 på: 10. Nov. 2005, 14:59 »
The task has been assigned to agent Eugenio Botasa, who helped with the transfers that took ex-Depor stars Walter Pandiani and Albert Luque to The Premiership.

"We are working hard, but there is no deal," Botasa said.

Botasa is also believed to be involved in the negotiations which could see Aldo Duscher end up in England - although any possible striker deals are likely to be kept separate.


SkySports
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."