20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 11/05 Everton - Newcastle  (Lest 39307 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
11/05 Everton - Newcastle
« på: 06. Mai 2008, 14:56 »
keegan har meldt om at det kommer endringer på laget ettersom viduka ikkje spiller og barton ikkje har oppholdstilatelse i liverpool. Blir spennandes å sjå kem som starter og det kommer nok til å vere ein peikepinn på kven som blir og kem som reiser i sommer..
- carry on!

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: 11/05 Everton - Newcastle
« Svar #1 på: 06. Mai 2008, 15:10 »
Håpar Carrol får starte denne kampen, så vi kan sjå om han virkelig er noko å satse på fra neste sesong. Men er redd Smith startar desverre.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: 11/05 Everton - Newcastle
« Svar #2 på: 06. Mai 2008, 15:11 »
Håper Carroll får sjansen. Smith har mistet all glød og denne kampen er ikke veldig viktig for noen av lagene. Burde være en fin kamp for Carroll å prøve seg i...

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: 11/05 Everton - Newcastle
« Svar #3 på: 06. Mai 2008, 15:48 »
hadde likt å sett carroll eg og, men er stygt redd for at smith spiller.. samtidig blir det spennandes å sjå om milner og zoggy spiller, emre reiser til tyrkia for emoppkjøring og for å ikkje risikere at han blir skada igjen så blir vertfall 1 av de eller butt som starter kampenl..
- carry on!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 11/05 Everton - Newcastle
« Svar #4 på: 06. Mai 2008, 22:43 »
Håper på:
Harper
Beye-Tayls-Faye-Jose
Milner-Butt-Zog
Owen
Smith-Martins
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 11/05 Everton - Newcastle
« Svar #5 på: 06. Mai 2008, 22:47 »
Hva er begrunnelsen din for å la Smith få sjansen foran Carroll, Kristoffer?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 11/05 Everton - Newcastle
« Svar #6 på: 06. Mai 2008, 22:52 »
Begrunnelsen min er den enkle grunn at jeg VIL se Smith i dagens 4-3-3-system fra start, der han har den fastsatte SPISSROLLEN og ikke blir flytta ned som midtbanespiller. Og helst vil jeg se han der vi kanskje kan ta litt kontroll i kampen, og ikke i en kamp der etter alle solemerker et lag som Chelski kom til å sette opp toppgiret i andreomgang.
Jeg vil rett og slett se Smith i et fungerende Newcastle-lag igjen, på topp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: 11/05 Everton - Newcastle
« Svar #7 på: 06. Mai 2008, 23:10 »
Håper på:
Harper
Beye-Tayls-Faye-Jose
Milner-Butt-Zog
Owen
Smith-Martins

Tommel opp.

Edit: Så ikke at Geremi var ute av laget. Ser ikke for meg at vi kan spille med både Milner og Zog som indreløpere. Begge de to er best på kanten i mine øyne. I allefall tror jeg Milner er det, og skal han spille bør det være blant de tre på topp...
« Siste redigering: 06. Mai 2008, 23:16 av André S »

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: 11/05 Everton - Newcastle
« Svar #8 på: 08. Mai 2008, 07:22 »
Toeeelopp, det har jer siden jeg sitter med gips fra fingre til skulder, grunnet knust håndledd.
Så ifra min side blir det nok noen skrivefeil fremover ;)

Men uansett, mneer vi burde stille med så å si topppet lag i denne kampen, Evertono er ikke allverdens i form.
Å det hadde vært godt med seier eller iallefall uavgjort i siste kamp. Hadde vært moraleboost foran kommende s eseongm
håper på samme lag bare carroll inn istedenfor Viduka.
En kamp jeg tror vi kann vinnne..
lykke til folkens 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

pane

  • Gjest
Sv: 11/05 Everton - Newcastle
« Svar #9 på: 08. Mai 2008, 12:03 »
Håper på:
Harper
Beye-Tayls-Faye-Jose
Milner-Butt-Zog
Owen
Smith-Martins

Tommel opp.

Edit: Så ikke at Geremi var ute av laget. Ser ikke for meg at vi kan spille med både Milner og Zog som indreløpere. Begge de to er best på kanten i mine øyne. I allefall tror jeg Milner er det, og skal han spille bør det være blant de tre på topp...


Sant nok, men allikevel ett spennendes lag. Milners løpskapasitet tror jeg kunne blitt særdeles nyttig i en indreløperrolle. Det samme gjelder Zog. Begge disse kan løpe fra 16 til 16 i 90 minutter, men er redd at det skorter på defensive egenskaper hos dem begge. Derfor tror jeg det i beste fall kun blir plass til en av di, da mest sannsynlig Zog på venstre side, med Geremi på høyre. Ellers så kan det jo hende at Keegan legger om litt taktikken og går over til 4-4-2 med MO / Martins på topp, eventuelt han bare bytter ut Duke med Carroll eller Smith. Hvis Smudge skal spille så skal det være som oppspillspunkt på topp, der han kan gjøre minst mulig skade. På midten er det garantert at han faller igjennom som vanlig!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: 11/05 Everton - Newcastle
« Svar #10 på: 08. Mai 2008, 12:31 »
Siden denne kampen mulignens vil bestå av spillere som vil bli satset på..
er eg fornøyd bare ikkje Smith og Geremi starter  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: 11/05 Everton - Newcastle
« Svar #11 på: 08. Mai 2008, 14:38 »
Hvis Carroll starter istedfor Smith må det hvertfall være et tegn på at han er på vei ut.

pane

  • Gjest
Sv: 11/05 Everton - Newcastle
« Svar #12 på: 08. Mai 2008, 15:08 »
eller bare det at Carroll er en bedre fotballspiller enn Smith

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: 11/05 Everton - Newcastle
« Svar #13 på: 08. Mai 2008, 15:13 »
Selvfølgelig et også, men hvis Smith er bak Carroll i køen vil han være 5. valg som spiss. Da sier det seg at han ikke har en fremtid i klubben...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 11/05 Everton - Newcastle
« Svar #14 på: 08. Mai 2008, 15:48 »
eller bare det at Carroll er en bedre fotballspiller enn Smith

Gi meg et bevis på det da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida