20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 19/20  (Lest 15031 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Premier League 19/20
« Svar #45 på: 05. Mars 2020, 00:49 »
At Tottenham sparka Pochettino er så krise. Blir fort ein middelhasfarer igjen no
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Premier League 19/20
« Svar #46 på: 29. Mai 2020, 10:04 »
Da er Project Restart bekreftet, og PL starter igjen 17.juni!
Det kommer til å bli sykt tett med kamper fra nevnte dato, til 1-2.august. FA-Cup finalen spilles helga etter.

Kampene vil såklart spilles for tomme tribuner, så jeg håper at de fleste tar i bruk høyttalerne på stadion slik at det blir litt stemning (fra "fansen"). Dortmund gjorde dette mot Bayern, og det var uten tvil mye bedre enn total stillhet!

Det vil bli spilt 9-10 kamper per uke, og de aller fleste skal vises på TV (sies det). Det blir selvfølgelig ikke det samme, men jeg gleder meg til PL igjen! :D

https://www.tv2.no/sport/11471630/

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Premier League 19/20
« Svar #47 på: 29. Mai 2020, 10:19 »
Uffff. Hadde håpet alt ble kansellert. Nå får Liverpool den jævla pokalen🤢🤮

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Premier League 19/20
« Svar #48 på: 29. Mai 2020, 10:31 »
Uffff. Hadde håpet alt ble kansellert. Nå får Liverpool den jævla pokalen🤢🤮

Tenker det samme, men må nesten prøve å være litt ydmyk og si at det er veldig fortjent.. Selv om Liverpool supportere stort sett er motbydelige, så må jeg si at klopp virkelige har fått til noe, virker som hele spillergruppa har beina godt plantet på jorda pga av han! Noe man savner i dagens fotball...


Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Premier League 19/20
« Svar #49 på: 29. Mai 2020, 11:42 »
Mye tragiske Liverpool-fans, men skal man ta på nøytrale briller så er det fullt fortjent om de vinner. Spiller god fotball, og har en av de beste managerne som er i Klopp. Står for underholdene fotball og likandes type.
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Premier League 19/20
« Svar #50 på: 29. Mai 2020, 13:27 »
Hehe driter litt i at det er fortjent. Hadde vært deilig om de ikke fikk en dritt etter denne sesongen. 😎

Når pool innkasserer pokalen skal jeg gratulere alle mine Liverpool supporter venner. Skal bli spennende å se om de gratulerer meg når vi får ny Steinrik eier😎

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Premier League 19/20
« Svar #51 på: 26. Juni 2020, 08:15 »
Da er det offisielt; Liverpool er årets PL-vinner, og det har vel sjeldent vært mer fortjent. Gratulerer.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Premier League 19/20
« Svar #52 på: 06. Juli 2020, 08:30 »
Deilig at det nå er mattematisk umulig at Newcastle rykker ned denne sesongen.  8)

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Premier League 19/20
« Svar #53 på: 06. Juli 2020, 13:38 »
Deilig at det nå er mattematisk umulig at Newcastle rykker ned denne sesongen.  8)

Veldig deilig! Da er det bare å be om at PL godkjenner oppkjøpet snart, slik at vi får handlet litt før overgangsvinduet stenger :-X

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Premier League 19/20
« Svar #54 på: 11. Juli 2020, 15:33 »
Jeg mener flere av newcastle sine spillere ikke er gode nok. Matt Ritchie og Manquillo er begge svake punkter. sistnevnte har fått ny kontrakt noe jeg mener er synd fordi han er en spiller som lager mye trøbbel og samme gjør førstnevnte. Ritchie er treg og ikke god nok lenger. Jeg blir ikke lei meg om han blir borte.

Så spørs det om det kommer nye eiere eller ikke. Får vi nye eiere er jeg optimist, men blir det ingen nye så tror jeg newcastle er ferdige neste år...

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Premier League 19/20
« Svar #55 på: 11. Juli 2020, 22:23 »
Uten nye eiere er klubben død og begravet.
Interessen for klubben er hos flere på et absolutt bunnivå og når vi snart får bekreftet at oppkjøpet bare er oppspinn er det over og ut.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Premier League 19/20
« Svar #56 på: 13. Juli 2020, 10:38 »
Uten nye eiere er klubben død og begravet.
Interessen for klubben er hos flere på et absolutt bunnivå og når vi snart får bekreftet at oppkjøpet bare er oppspinn er det over og ut.

Håper dere skjønner at det ikke er oppspinn. Er bekreftet! Pl kan si nei men alt henger hos dem. Sies at den siste fartsdumpen er en sponsoravtale manu har som pif eier 70%av. Den går ut 31. Juli. Så får vi se da..

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Premier League 19/20
« Svar #57 på: 27. Juli 2020, 11:41 »
Er bare å gratulere Vardy som tidenes eldste golden boot vinner i PL! Synd det ikke ble Champions League på Leicester men de fortjente det ikke etter den forferdelige kollapsen andre del av sesongen. Blir spennende å følge med på Solskjærs United neste sesong.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 19/20
« Svar #58 på: 27. Juli 2020, 11:44 »
Imponerende av Vardy, men også av en spiss som Dann Ings som lenge var med i racet. Syns det er litt bittert at vi ikke prøvde oss på han, men det var vel denne potensielle gjensalgsverdien på Joelinton Ashley og Bruce var opptatt av, da  ;D

Ellers, så syns jeg faktisk Solskjærs jobb står respekt av. Uten tvil redde kjøpet av Bruno Fernandes sesongen, men hvordan han har snudd sesongen etter hvordan det så ut en stund tror jeg ikke mange forutså. Tredjeplass bak LFC og Shitty er per dags dato en opptur for ManU.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Premier League 19/20
« Svar #59 på: 27. Juli 2020, 16:28 »
Tredjeplass er definitivt ikke noe å grave seg ned over mtp. nivået til City og Liverpool. Dersom City hadde hatt en verdig erstatter for Laporte da han ble skadet hadde nok tittelkampen vært litt mer spennende. City scoret tross alt mer enn 100 mål. Blir nok fortsatt vanskelig for Solskjær å overgå disse neste sesong også men med et par gode kjøp så kan man ikke utelukke dem helt heller. Fremtiden ser hvertfall mye lysere ut med så mange gode talenter i stallen som begynner å vise seg frem. Har alltid hatet Man United men må innrømme at jeg sliter med å mislike Solskjær og det laget han holder på å bygge opp nå. ;D