20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aleksandar Mitrović  (Lest 65078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #60 på: 12. Juni 2017, 14:49 »
Scorer og scorer for landslaget. Gutten trenger et par mål I Newcastle-drakt for at det skal løsne. Tipper han kan pute mellom 10 og 15 neste sesong om han får tillit.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #61 på: 12. Juni 2017, 14:59 »
Spørsmålet er vel heller hvorvidt Rafa har tillit til Mitro. Det er jeg i større grad redd for at ikke er tilfelle. Blir ikke sjokkert dersom Mitrovic ofres for å frigjøre midler og lønn til andre spillere, deriblant ny(e) spisser.
Personlig har jeg dog enda god tru på ham. Ustabil og taktisk uferdig, men masser av potensiale. Og umulig å ikke digge typen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #62 på: 12. Juni 2017, 15:09 »
Jeg har bestilt årets drakt med Mitro bakpå. Blir veldig skuffet om han blir solgt.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #63 på: 12. Juni 2017, 15:56 »
Benitez vil vel kjøre 4-4-1-1 denne sesongen og da tviler jeg på at Mitro er den rette i en slik formasjon i følge Rafa.
Tror vi er meget avhengig av en som klarer minst 15 mål kommende sesong og Mitro er neppe mannen å stole på da. Tar dog mer enn gjerne gladelig feil i den spådommen.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #64 på: 12. Juni 2017, 17:07 »
Er nesten helt sikker på at Mitro hadde bøtta inn i Championship om han fikk spille hele sesongen. Han fikk jo aldri spilt seg varm før han ble henvist til benken igjen, til tross for at han viste potensiale..

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #65 på: 12. Juni 2017, 19:04 »
Er nesten helt sikker på at Mitro hadde bøtta inn i Championship om han fikk spille hele sesongen. Han fikk jo aldri spilt seg varm før han ble henvist til benken igjen, til tross for at han viste potensiale..

Samtidig var jo Gayle den store målscoreren forrige sesong. Skal mye til å konkurrere med en som scorer godt over 20 mål.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #66 på: 12. Juni 2017, 19:37 »
Jeg forstår godt at det var Gayle som ble satsa på men selv når Gayle var skadet fikk Mitro lite spilletid..

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #67 på: 12. Juni 2017, 22:07 »
Er nesten helt sikker på at Mitro hadde bøtta inn i Championship om han fikk spille hele sesongen. Han fikk jo aldri spilt seg varm før han ble henvist til benken igjen, til tross for at han viste potensiale..


Einaste han viste var vel at han misbrukar for mange sjansar. Hadde det vore omvendt og me snakka om Gayle so hadde fløyta hatt ein heilt anna lyd :) Lyden selg!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #68 på: 26. Juni 2017, 17:23 »
6 mål og 6 assists på 13 starter. 0 mål og 0 assists på 14 innhopp. Mitrovic er ingen supersub som skal komme inn mot slitne ben.. Han liker seg utvilsomt best fra start. 12 målpoeng på 13 starter er ikke krise i det hele tatt.. Er vel på maksnivået til Gouffen.
« Siste redigering: 26. Juni 2017, 17:25 av Eriksen »

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #69 på: 27. Aug. 2017, 14:53 »
https://twitter.com/SkyBet/status/901482421786484738


Det er egentlig veldig innafor, allikevel klages det på Mitrovic over en lav sko blant Newcastlesupporter. Elsker Mitrovic, og han er den Newcastlespilleren som gir meg mest glede post-Ben Arfa.
Nei.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #70 på: 27. Aug. 2017, 15:16 »
https://twitter.com/SkyBet/status/901482421786484738


Det er egentlig veldig innafor, allikevel klages det på Mitrovic over en lav sko blant Newcastlesupporter. Elsker Mitrovic, og han er den Newcastlespilleren som gir meg mest glede post-Ben Arfa.
Enig. Men er veldig redd for at den albuen skal følges opp av FA, da er det nok første tog sørover for Mitro.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #71 på: 27. Aug. 2017, 15:53 »
Buhu! Stakkars. Det klagast øve ein låg sko på dei fleste Nufc-spelarane. God spelar som eg har lyst skal lukkast, men det han gjorde i går såg veldig stygt ut og er totalt unødvendig! Idiotisk. Uansett om han prøver setja inn ei ishockey-takling, som verte styggare sidan Lanzini bøyge seg litt ned, so er det hjernedaudt gjera noko slikt. Rart ein klagar på tullingen! Får sikkert 3 kampar og då ser me ikkje han att før tidlegast 1.oktober i heimekampen mot Liverpool. Er ikkje vits i å ha spelara ein ikkje kan stola på, skjønnar godt visst Benitez sler til kjem ein klubb med £20mill.
« Siste redigering: 27. Aug. 2017, 16:22 av lgrinde »

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #72 på: 27. Aug. 2017, 16:23 »
Mitro er jo en fargeklatt, men han er dessverre like dum i hodet som Shelvey. Planter albuen i tinningen på motstander. Er så forbanna barnslig og vanvittig provoserende at han ikke tenker en dritt på laget og konsekvenser. Av den grunn så er jeg litt ferdig med slike spillere. Kan egentlig bare dra seg langt vekk for min del. Samme gjelder for den andre klovnen litt lenger bak på banen.

Amen lgrinde..
« Siste redigering: 27. Aug. 2017, 16:26 av Fluffy »

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #73 på: 27. Aug. 2017, 22:30 »
Uten å helt kappe hodet av Mitro så er det selvsagt ikke bra det han gjorde mot Lanzini. Vanskelig å vite om det er ren overtenning eller idioti. Forskjellen på Mitro og Shelvey er at Mitro er enda "ung" og noe uerfaren. Å ta ansvar vil naturlig komme med alderen. Shelvey derimot klarer jeg ikke å forsvare ettersom han burde ha lært dette nå etter x-antall PL kamper.

Gerrard og Rooney hadde også noen klare røde kort i begynnelsen på 20 årene før de fikk mer roen.

Hatet ikke Shearer selv om han nesten sparket hodet av Lennon i en kamp og fikk fortjent rødt kort.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #74 på: 28. Aug. 2017, 08:18 »
Forskjellen på Mitro og Shelvey er at Mitro er enda "ung" og noe uerfaren. Å ta ansvar vil naturlig komme med alderen.

Hatet ikke Shearer selv om han nesten sparket hodet av Lennon i en kamp og fikk fortjent rødt kort.

1) Det er bare to år forskjell mellom Mitrovic og Shelvey.
2) Shearer fikk ikke rødt for sparket mot Lennon, selv om han burde hatt det. ;)