20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 135529 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1440 på: 30. Nov. 2011, 20:30 »
Jeg tenker også på samme måte, men forskjellen i hvor mye newcaslte og Rosenborg betyr for meg er mye, mye mindre, og avhenger veldig mye fra måned til måned og er veldig resultatavhengig.

Men Rosenborg står alltid nærmest mitt hjerte, og jeg vil alltid håpe at de vinner sine kamper, uansett motstander.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1441 på: 30. Nov. 2011, 20:35 »
Det som skjer med Stabæk bryr meg ikke så mye. Den klubben er vel økonomisk halvdød allerede, og er nok ute av TL for godt snart. At VIF får ytterligere svekket omdømme er derimot helt herlig.

Ser forresten ut som om det er flere som er i ferd med å få politiet på nakken: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article216090.ece

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1442 på: 30. Nov. 2011, 20:45 »
Det virker å gå en vei ja. Mix og Hedenstad regner jeg blir solgt i vinter og i tilegg drar Johan Anderson, Farnerud, Palmason, Olle Olle på bosman. Sikkert noen andre som drar også avhengig om noen klubber vil ha dem og man må finne en som vil trene laget. Neste år kan det fort bli lokaloppgjør mot Asker og Bærum SK.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1443 på: 30. Nov. 2011, 21:18 »
For å være helt ærlig passer det meg bra. Nå har Glimt bygget seg opp en særs gunstig posisjon rent økonomisk kontra andre lag, og jeg håper virkelig vi nå utnytter dette til det fulle for å reetablere oss i Tippeligaen. Kan ikke si å ha noe som helst form for sympati heller til Stabæk. Tar en ikke de nødvendige grepene får en likesågreit ha det så godt. Når de atpåtil driver med sånn luguber business, så ja..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1444 på: 30. Nov. 2011, 21:46 »
Har tenkt mye på den dagen TIL og Newcastle møtes. Det blir cRaZy for min del. Har tenkt i 15-20 år på hvem jeg skal heie på, men fortsatt ikke kommet til noen konklusjon.
Jeg er ikke i tvil. Jeg ville stått sammen med de jeg alltid står sammen med på Alfheim. Men jeg ville nok blitt fornøyd med resultatet uansett.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1445 på: 08. Des. 2011, 20:38 »
Oppsettet for 2011 er klart. Jeg må si meg fornøyd. Brann starter borte mot RBK, et lag som tradisjonelt sett åpner dårligere enn de avslutter. Samtidig lettet over hjemmekamp 16. Mai. Det burde være en selvfølge, men når det gjelder NFF vet man aldri hva de kan finne på... :)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1446 på: 08. Des. 2011, 20:41 »
FFK fikk utrolig nok bortekamp på 16. mai.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1447 på: 08. Des. 2011, 22:54 »
Ved første øyekast ser oppsettet brukbart bra ut. Det er bedre med hjemmekamp mot Brann i første seriekamp enn bortekamp mot Brann. Bortekampen er i slutten av september. Da bruker RBK vanligvis å være gode.
Bortekamp mot LSK i andre seriekamp er ikke helt optimalt, men LSK har utviklet seg til å bli et patetisk lag, så det går sikkert bra.

Bortekamp mot Tromsø midt på sommeren blir en ny opplevelse. Vi har som regel gjort våre beste kamper der når det har vært kaldt og snøvær der oppe. Men stort sett et ganske bra oppsett. Men jeg vet ikke helt om jeg skal glede meg eller grue meg til sesongen starter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1448 på: 08. Des. 2011, 23:09 »
Jeg laga en ny tråd for 2012. Jeg håper den blir like bra som denne som i stor grad har vært en av de beste trådene om norsk fotball jeg har lest. :)

La oss holde diskusjonen på et anstendig nivå også neste sesong. Jeg gleder meg til å se spådommene til alle sammen og se om noen av oss klarer å treffe med noe som helst denne sesongen.