20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet - Januar 2019  (Lest 6779 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #105 på: 18. Jan. 2019, 12:43 »
Ashley røvkjører laget med viten og vilje dessverre.
Men et nedrykk eller to skal jeg overleve som supporter, verre blir det for pengesekken til idioten på toppen.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #106 på: 18. Jan. 2019, 13:08 »
Nå begynner jeg snart å bli like lei av vitsene om at vi ikke kjøper noen, som det faktum at vi faktisk ikke kjøper noen. Og det er ikke ment som kritikk på noe vis; bare et resignert sukk av oppgitthet over hvor håpløs denne situasjonen er....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #107 på: 20. Jan. 2019, 15:43 »
Sitat
CalcioMercato: Chinese Super League side Tianjin Teda are in talks for Newcastle forward Joselu. #NUFC

Sitat
Il Resto Del Carlino: Bologna striker Mattia Destro’s agent has flown to England for talks with Newcastle and West Ham. #NUFC

Tar begge med en enorm klype salt, men kan være et spennende bytte for vår del. Usikker på hvordan Destro har gjort det i Italia, men annen type enn Joselu/Rondon.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 20. Jan. 2019, 19:50 »
Trenger en spiss som kan true bakrom. Alle tiders om Joselu selges dersom en ny spiss kommer inn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #109 på: 20. Jan. 2019, 19:53 »
Siste del av siste setning der er viktig!

Selvom Joselu får aldri så mye tyn av 99,7% av alle supportere, er han en relativt viktig spiller for oss (uansett om man liker det eller ikke). Han er andrevalg på topp, og bør ikke selges uten at det kommer inn en erstatter.
Når jeg har sett på statistikken til Destro, har jeg ikke tro på at han skal være så fryktelig mye mer effektiv enn Joselu. Men en slik type kan bli viktigere.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 20. Jan. 2019, 20:51 »
Helt enig. Egentlig bør vi plusse på en nu spiss uten at vi kvitter oss med noen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida