20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 366662 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #495 på: 24. Des. 2010, 01:35 »
En slik spiller ?
Er vell Messi og ronaldo jeg snakker om..
Ka når messi herje med Arsenal ? Man u? osv ? Dvs Champions league og ikke Primera..
Men ja valget e vell enkelt når det komme t jonas & co mot Iniesta xavi osv !

Har ikke gått glipp av 1 barca kamp i år. Så litt Spansk ser jeg ;) Men livescore er mye godt nok når det kommer til Real madrid..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #496 på: 24. Des. 2010, 11:04 »
Useriøse kilder linker oss i dag til Valeri Bojinov som en erstatter for Leon Best som visstnok er på veg ut. Hadde ikke vært noe dårlig bytte det.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #497 på: 24. Des. 2010, 11:46 »
JA TAKK ! Til boijnov
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #498 på: 24. Des. 2010, 12:11 »
Useriøse kilder linker oss i dag til Valeri Bojinov som en erstatter for Leon Best som visstnok er på veg ut. Hadde ikke vært noe dårlig bytte det.

Da liker jeg bedre spekulasjonene i the Journal om at vi kanskje prøver oss på en ny låneavtale for Robbie Keane igjen i Januar. Han har allerede prestert i Premier League og vil muligens åpne for at Ranger kan ta en halv sesong på lån i Championship og skaffe seg verdifull erfaring.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #499 på: 24. Des. 2010, 15:17 »
Her er noen spillere jeg kunne tenkt meg i januar vinduet.
Kevin Gameiro is set to shun his Premier League admirers Newcastle, Tottenham and Arsenal and move from French outfit Lorient to Valencia.
Kunne gjerne tenkt meg han, men ser ut til at han velger varmere strøk.

Redknapp has also revealed that striker Robbie Keane wants to leave Spurs but he says the club have not received any offers for the player
Kansje lånt han ut sesongen og vist enn for ned lønnen veldig mye, kunne han vært en god spiller for denne klubben.

Liverpool are considering a move for Manchester City's Michael Johnson. The midfielder has struggled to secure a first team spot at Eastlands because of injury problems and form.
Hadde sagt ja til et lån med en klausul på kjøp til sommeren. Han vokste vistnok opp med og like Newcastles attacking team(sikkert undere keegans periode)

Almeida fra Werder Bremen hadde vært en meget bra tilvekst for Newcastle. Blir nok solgt i januar ser det ut til.

boijnov , sinnsykt mye skadet og vet ikke hvordan han spiller for tiden. Men jeg ønsket meg han veldig før han gikk til City.

Og da den største julegaven eller nyttårsønsket mitt. Otamendi(tror det er det han heter) Han spilte glimrende for Argentina i sommer, og vi trenger virkelig en slik h.back i denne klubben.
Da blir laget kansje slik
                Krul
Otamendi- Taylor/Willy-Colo-Enrique
Barton-Tiote-Nolan/Gossling-Johnson
                 Ben Arfa og Carroll
God jul
« Siste redigering: 24. Des. 2010, 15:22 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #500 på: 24. Des. 2010, 15:30 »
Tror ikke du vet forskjellen på Michael Johnson, og Adam Johnson.....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #501 på: 24. Des. 2010, 15:46 »
Tror ikke du vet forskjellen på Michael Johnson, og Adam Johnson.....
Hmmm, sånn går det når en ligger rett ut med feber, men det er ingen unnskyldning :-[
Takker for at du gjorde meg oppmerksom på den ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #502 på: 24. Des. 2010, 22:57 »
Tror ikke du vet forskjellen på Michael Johnson, og Adam Johnson.....
Hmmm, sånn går det når en ligger rett ut med feber, men det er ingen unnskyldning :-[
Takker for at du gjorde meg oppmerksom på den ;)

Forskjellen er nemlig kg, overdrevent inntak av alkohol og et bortkasta talent...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #503 på: 25. Des. 2010, 11:16 »
Keane nei takk. Når han har dagen er han jo PLs beste spiss, problemet er at han er for ustabil. Vi trenger en spiss som leverer jevnt over gode prestasjoner og ikke en som leverer alt fra brillianse til katatrofe. I tillegg er Keane for lite bevegelig, og har mistet fart. Spissen vi henter inn må være i stand til å springe i bakrommet etter at Carroll stusser igjennom. Gir oss en ny dimensjon i spillet, jfr Ranger mot pool.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #504 på: 25. Des. 2010, 11:43 »
Tror ikke du vet forskjellen på Michael Johnson, og Adam Johnson.....
Hmmm, sånn går det når en ligger rett ut med feber, men det er ingen unnskyldning :-[
Takker for at du gjorde meg oppmerksom på den ;)

Forskjellen er nemlig kg, overdrevent inntak av alkohol og et bortkasta talent...

I tillegg er Michael Johnson det siste vi trenger med både Barton, Tioté, Nolan, Guthrie og Smith i klubben. De to sistnevnte er riktignok ikke mye å skryte av, men vi skal heller ikke glemme at Dan Gosling snart skal være med og konkurrere om en plass på midtbanen vår!

Nei, gi meg da heller en spiss som kan hjelpe Carroll å putte noen mål for oss.

Som nevnt tidligere så tror jeg Robbie Keane er nå av det bedre vi kan håpe på. Kanskje litt over-the-top som inspektøren hinter til her, men vi kan som kjent ikke velge og vrake på øverste hylle, og som en "proven Premiership player" så mener jeg altså Keane er noe av det bedre vi kan håpe på.

Og Lars Arild:
Ja, det er Nicolas Otamendi han heter. Vil tippe Coloccini og Jonas kunne vært gode ambassadører for klubben hvis vi skulle prøve å hente ham. Han er fortsatt bare 22 og ville sånn sett være en glimrende signering, og en glimrende konkurrent til Danny Simpson. Dog regisrerer jeg at han nå er gått til Porto, jeg trodde faktisk han spilte i Argentina fremdeles, og dermed har nok prisen gått opp betrakgelig. Men salg av James Peach og Ryan Taylor, og Otamendi inn kunne blitt bra business det.  :)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #505 på: 25. Des. 2010, 13:23 »
Enkelte på NO melder at vi kommer til å kjøpe http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Lallana fra Soton nå i januar. Offensiv midtbane som mange klubber ønsker. Scoret 20 mål fra sin offensive midtbaneposisjon forrige sesong, hvilket er meget bra. Snakk om £1.5 mill. Kan ha en stor fordel foran andre klubber pga Pardews historie i Soton. Uten å ha sett ham spille, vil jeg være meget fornøyd med en slik signering: Minimal risiko, men samtidig enorm gevinst hvis vi treffer jackpot. Kanskje vi klarer å ta enda en tiotesignering...hadde vært helt utrolig i så tilfelle. 2 gode kjøp på rappen er ikke typisk castle..

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #506 på: 25. Des. 2010, 15:00 »
Kan jo lukte Perch/Best av den signeringen.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #507 på: 25. Des. 2010, 15:15 »
Skal vi først handle fra Southampton, så håper jeg vi lukter på Alex Chamberlain også. 93-modell. Meget spennende.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #508 på: 25. Des. 2010, 15:17 »
Han er vel halve PL linka til? Får håpe Pardew ikke pulte dama hans :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #509 på: 25. Des. 2010, 15:24 »
Med tanke på at gutten er 17 år nå, så håper jeg virkelig ikke det :P
Kanskje Pardew har et spesielt forhold til moren.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒