20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu Januar 2018  (Lest 95501 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #60 på: 18. Des. 2017, 13:53 »
Fordrer at vi henter inn noen til å dekke plassen hans i stallen. Bryr meg ikke veldig mye om hvem som linkes bort, her er det mest av alt nyheter om hvem som kommer inn jeg tenker på.
Forøvrig blir jeg ikke å savne ham. Selv med så-som-så forventninger, har han levert langt under det både i PL og Championship.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #61 på: 18. Des. 2017, 20:05 »
http://sportsbibelen.net/fotball/fem-liverpool-spillerne-forsvinne-allerede-januar/

Ings nevnt flere ganger, også i artikkelen. Noen av de andre vi kunne tenkt oss?
No fate but what you make

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #62 på: 18. Des. 2017, 23:12 »
http://sportsbibelen.net/fotball/fem-liverpool-spillerne-forsvinne-allerede-januar/

Ings nevnt flere ganger, også i artikkelen. Noen av de andre vi kunne tenkt oss?

Håper på enten Sturridge eller Batshuayi, men det blir vel kun med drømmen! Så tar gjerne Ings, da vi skriker etter kvalitet på topp!

Synes forøvrig at Colback er bedre enn Slomo, så er bare til å kvitte seg med han. Har skuffa helt enormt..

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #63 på: 19. Des. 2017, 12:41 »
Luke shaw sies å være klar for Newcastle på lån. Shaw selv er klar for permanent avtale, men Newcastle har ikke penger nok til han enda...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #64 på: 19. Des. 2017, 13:01 »
Kan ikke se at det er nevnt noen plasser?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #65 på: 19. Des. 2017, 14:00 »
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #66 på: 19. Des. 2017, 19:27 »
Sier JA TAKK til både Shaw og Luiz!
Ville vært enorme forsterkninger!

Ellers så går det rykter om at mackems vil låne Colback i januar (🤣🙄), og at vi skal prøve å selge både Mitro og Mbemba i januar........ :(
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #67 på: 19. Des. 2017, 23:00 »
Skjønner ikke behandlinga av Mbemba.. Har potensiale til å bli en av de bedre forsvarsspillerne Newcastle har hatt på mange år!

Når det gjelder lån av gode spillere; ja takk til alle!!😁

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #68 på: 19. Des. 2017, 23:05 »
Mbemba er jævlig oppskrytt. Taktisk svak, og taper langt fler avgjørende dueller enn hva en fyr av hans fysikk bør. Spør du meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #69 på: 19. Des. 2017, 23:52 »
Der er jeg uenig Kristoffer.

Mbemba synes jeg har gjort sakene sine meget godt de gangene han har fått mulighetene i år (som jeg har sett), og var i mine øyne en av grunnene til at vi plukket poeng på høsten. Tilbyr mer kvalitet med ball, og hurtighet enn Manquillo. Jeg synes også Mbemba er en bedre forsvarsspiller enn hva Lejeune har vist seg å være så langt.

Men skulle nå da Mbemba og Mitro forsvinne ut portene, betyr jo det at Rafa har erstattere klare. Hvis ikke ville han ikke ha solgt de.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #70 på: 20. Des. 2017, 00:20 »
Enig med Kristoffer. Helt greit å selge de begge. Manq kan også selges. Kun Yedlin( back up) , Clark ( back up) og lascelles som er noe ta vare på i bakre rekke.

På midten ville jeg kun beholdt Merino, murphy( utlån) og ritchie. Resten ut.

På topp alle ut.

Keeper: alle ut

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #71 på: 20. Des. 2017, 08:34 »
Må kanskje påpeke at det spesielt er som hans opprinnelige posisjon som stopper jeg har i tankene da. Forsåvidt enig i at han har vært bedre enn Manquillo på venstreback. Men jeg ser faktisk frem til å ha Dummett tilbake der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #72 på: 20. Des. 2017, 09:59 »
Mbemba er jævlig oppskrytt. Taktisk svak, og taper langt fler avgjørende dueller enn hva en fyr av hans fysikk bør. Spør du meg.

Einig.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #73 på: 20. Des. 2017, 11:49 »
Der er jeg uenig Kristoffer.

Mbemba synes jeg har gjort sakene sine meget godt de gangene han har fått mulighetene i år (som jeg har sett), og var i mine øyne en av grunnene til at vi plukket poeng på høsten. Tilbyr mer kvalitet med ball, og hurtighet enn Manquillo. Jeg synes også Mbemba er en bedre forsvarsspiller enn hva Lejeune har vist seg å være så langt.


👌

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #74 på: 20. Des. 2017, 13:38 »
Må kanskje påpeke at det spesielt er som hans opprinnelige posisjon som stopper jeg har i tankene da. Forsåvidt enig i at han har vært bedre enn Manquillo på venstreback. Men jeg ser faktisk frem til å ha Dummett tilbake der.

Han har spilt mye back og DM både på landslaget og for Anderlecht (dog pleier jo stoppere å spille mye back i starten av karrieren). Så er fortsatt uenig med dere som mener vi bør selge Mbemba. Men hvis Rafa nekter å bruke han, bør han selvsagt selges.
Sagt det en god stund nå jeg, skal bli godt å få Dummet tilbake på laget! Føler også det sier en god del om troppen, samtidig som han ikke er så dårlig som mange skal ha det til.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒