20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 573571 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2970 på: 21. Sep. 2014, 12:34 »
Ryktene om at Ben Arfa var den eneste som sa noe da Pardew spurte spillerne hva som var galt er jo skrevet om tidligere da. Gir jo mening at Beardsley som var en lik spillertype og antakeligvis den eneste med offensive fiber i treningsstaben støtter Ben Arfa.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2971 på: 21. Sep. 2014, 12:37 »
Kanskje Ashley kan vere meir frista til å sparke Pardew om han har erstattaren klar i eigne rekker? Det vil jo vere økonomisk meir gunstig, enn om han må ut på managerjakt (i verste fall kjøpe manager ut av kontrakt).

Beardsley inn før januar, Ben Arfa tilbake, meir offensiv fotball, meir Geordie Passion? Det må då vere eit steg i riktig retning, det.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2972 på: 21. Sep. 2014, 13:05 »
Beardsley :smitten: virker som en skikkelig fin fyr, noe denne historien bekrefter hvis den er sann... Spørsmålet er om han er tøff nok? Kanskje bedre som juniortrener eller en mann for akademiet? Det er liksom en fyr alle respekterer som legende, men han har jo ingen erfaring verken som manager eller assistent. Hva er egentlig hans rolle nå?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2973 på: 21. Sep. 2014, 13:13 »
Beardsley er "Football Development Manager". Etter at Donachie fikk fyken tok han vel over u21-laget, så mulig han er manager for både de og u18-laget.

pane

  • Gjest
Sv: Alan Pardew
« Svar #2974 på: 21. Sep. 2014, 17:13 »
:spytt:

kor har du dette frå?

Det kunne vel ikke kommet så voldsomt mye tydeligere frem i den øverste setningen?

Er det noe her som høres voldsomt usannsynlig ut?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2975 på: 21. Sep. 2014, 23:41 »
:spytt:

kor har du dette frå?

Det kunne vel ikke kommet så voldsomt mye tydeligere frem i den øverste setningen?

Er det noe her som høres voldsomt usannsynlig ut?

So du har snakka direkte med denne karen då eller? :)

Ja, første påstand høyrest veldig usannsynleg ut. Og at Ashley er 100% bak Pardew. Det trur eg ikkje litt på!!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2976 på: 22. Sep. 2014, 00:32 »
:spytt:

kor har du dette frå?

Det kunne vel ikke kommet så voldsomt mye tydeligere frem i den øverste setningen?

Er det noe her som høres voldsomt usannsynlig ut?

Sitat
"Bruce told Pardew after the game that he regrets signing HBA."

HBA har spilt 15 minutt for Hull. Det er de eneste minuttene av PL fotball for Benny på lang lang tid. Hvorfor skulle Bruce sagt noe slikt til Pardew? Spesielt etter så kort tid etter overgangen?

Sitat
"The NUFC video man identified 15 goals last season that were Yanga's fault."

Vi slapp inn 19 mål forrige sesong med Yanga på banen. Tviler på at han hadde skyld i 15 av de, spesielt ettersom han spilte mye ute på høyrebacken.

Sitat
"The Toby bloke."

Han derre Toby et eller annet som ingen vet hvem er?

Sitat
"Pardew took a photo of himself today in his office holding a Pardew Out poster."

Eh..?

Sitat
"The club has no debt."

Vi bruker ikke mye på transfers i forhold til salg av spillere, men dette har jeg vansker for å tro.

Sitat
"Firstly, the club tried to block Ben Arfa returning today but had no legal grounds to do so, though they did stop him arriving on the team bus for fear of "inciting" fans."

Meget sannsynlig. :yao:
« Siste redigering: 22. Sep. 2014, 00:35 av Eriksen »

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2977 på: 22. Sep. 2014, 09:25 »
Alle vet vel hvem Toby er?

:D

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2978 på: 22. Sep. 2014, 10:56 »


Sitat
"The club has no debt."

Vi bruker ikke mye på transfers i forhold til salg av spillere, men dette har jeg vansker for å tro.


Eneste gjelden vi regnskapsmessig har er til Mike Ashley og den har vi ikke betalt avdrag eller renter på til nå.
http://www.nufc.co.uk/articles/20140225/newcastle-united-201213-financial-figures_2281670_3686538

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2979 på: 22. Sep. 2014, 23:29 »
Alle vet vel hvem Toby er?

:D

Jeg var sarkastisk. Vet ikke helt hvor seriøs du var her, men bare for å være på den sikre siden sier jeg ifra. ::p

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2980 på: 27. Sep. 2014, 15:53 »
http://www.tv2.no/2014/09/27/sport/newcastle/6058906

Noen vil ha det til at det bare var tullprat, men et nytt tap nå vil være grusomt.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2981 på: 27. Sep. 2014, 17:51 »
Eller helt greit dersom det ikke var tøv? Synker jeg for lavt nå?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tremblem

  • Gjest
Sv: Alan Pardew
« Svar #2982 på: 27. Sep. 2014, 18:44 »
Eller helt greit dersom det ikke var tøv? Synker jeg for lavt nå?

Ikke noe hadde vært bedre enn om Pardew plutselig over natta ble en habil manager som klarte å skape både resultater og en underholdene stil på laget, imidlertid er det vel like sannsynlig som at paven konverterer til islam eller blir buddhist i morra? Pardew er sikkert en hyggelig fyr, men han har ingenting å gjøre som manager i "min" klubb. Han mangler det meste av hva jeg vil se i en Newcastle-manager. Så nei, om et dårlig resultat på mandag sørger for at Pardew forsvinner, synker du ikke for lavt! :) Er min mening!
« Siste redigering: 27. Sep. 2014, 18:47 av Tremblem »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2983 på: 27. Sep. 2014, 18:49 »
Fryktar for sesongen med eit managerbyte, men det gjer eg uansett, so eit resultat som fører til st AP får sparken er heilt greit for meg :)

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2984 på: 27. Sep. 2014, 20:41 »
Slenger meg på her ! Få fyren vekk, ser helst at det skjer umiddelbart!!!!  Treng ikkje venta til me har tapt mot Stoke.......... :grine: :sint: