20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aleksandar Mitrović  (Lest 64647 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #90 på: 02. Sep. 2017, 21:18 »
Han får tillit i landslaget og spiller fast, til tross for at han ikke alltid skorer. 8 mål på 27 kamper er helt greit og han skaper sjanser for de rundt seg.
En liten favorittspiller hos meg, siden han alltid spiller med hjertet utenpå drakta. Det er en utrolig viktig egenskap og noe som inspirerer medspillerne rundt seg.
Så er det jo utrolig dumt at han blir utestengt for idiotiske ting han gjør på banen. Nå virket det som om han var på gang, men 3 kamper på tribunen gjør at han mister momentet og feelingen som kommer av at han skorer jevnlig.
Jeg håper at han får kontroll på temperamentet sitt og utvikler seg til den store spilleren som han har potensiale til.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #91 på: 02. Sep. 2017, 22:37 »
Sitat
6 in 6 in Qualifying. :lol:

Behind only Ronaldo, Lewandowski & Lukaku.

Innafor, sa'n far.
Nei.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #92 på: 02. Sep. 2017, 22:47 »
Hvordan spiller landslaget som gjør at han scorer oftere der enn på klubblaget?
Sikkert ikke så tøff motstand nødvendigvis på landslagsnivå, men kjipt at han ikke scorer mer for oss da.
Han vet jo tydeligvis hvordan han skal score.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #93 på: 03. Sep. 2017, 10:16 »
Scorer mye på innlegg for Serbia. Har troen på at både Aarons og Atsu er spillere som er i stand til å fore Mitro med tilsvarende pasninger.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #94 på: 03. Sep. 2017, 10:34 »
Scorer mye på innlegg for Serbia. Har troen på at både Aarons og Atsu er spillere som er i stand til å fore Mitro med tilsvarende pasninger.

Takk..., kanskje Rafa prøver noe lignende da. Må jo spille på det vi har når stallen i seg selv er blant de svakeste i PL.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #95 på: 02. Nov. 2017, 09:30 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/deserves-go-aleksandar-mitrovic-story-13845115

En ganske god artikkel om hvorfor Rafa kvier seg for å benytte Mitrovic slik dagens situasjon er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #96 på: 14. Nov. 2017, 11:04 »
Om Mitrovic vil bort skjønner jeg han godt. Fast på Serbia nå, men han bør vel spille for å være sikker på plassen til VM. Selv håper jeg at han danker ut Joselu snarlig.

Gundersen18

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
  • Black and white army!
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #97 på: 15. Nov. 2017, 14:58 »
Mitrovic må få sjansen på topp i helgen mot Man Utd!
Vi kommer nok til å ligge bakpå, satse på kontringer, og må evt slå mye innlegg. Tidligere har vi slått høye innlegg fra høyre som har endt opp hos Atsu... Vi har vært tamme inne i boksen bortsett fra på dødball i år.
Håper Rafa forstår at vi trenger en spiller som kan krige og holde motstanderens forsvar opptatt. Hvis ikke han får sjansen nå er jeg redd han ber om å bli solgt i januar, og man kan ikke klandre han for det.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #98 på: 15. Nov. 2017, 15:20 »
Nå venter jeg meg massiv refs, men på grunn av at Mitro sliter med tillit hos Rafa og jeg ikke har trua på at han starter, samt at jeg har et ønske om at Gayle skal få litt mer muligheter etter egentlig å ha gålla sist så håper jeg faktisk litt på at vi kjører vår mest brukte kombinasjon fra opprykkssesesongen: Diame og Gayle.

Ideelt sett skulle jeg gjerne sett Mitrovic i spann med Gayle her, men jeg tror ikke Rafa blir å gjøre det uansett.
Da tror jeg at en Diame bak Gayle som "fattigmanns Sissoko" kan være en god utnyttelse av stallen til en kamp hvor vi antakeligvis blir liggende veldig mye bak. Får da styrke og evne til å holde på ballen i form av Diame - samtidig som vi har en mann å spille på i bakrom i Gayle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #99 på: 15. Nov. 2017, 18:14 »
Får da styrke og evne til å holde på ballen i form av Diame

Har til dags dato ikke sett en kamp hvor han evner å holde på ballen? Fyren ser jo ut som Bambi, null ballkontroll.
No fate but what you make

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #100 på: 16. Nov. 2017, 13:55 »
Får da styrke og evne til å holde på ballen i form av Diame

Har til dags dato ikke sett en kamp hvor han evner å holde på ballen? Fyren ser jo ut som Bambi, null ballkontroll.

☝😂👏

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #101 på: 26. Nov. 2017, 23:32 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/rafa-benitez-important-dwight-gayle-13951415

"Mitrovic, meanwhile, voiced his frustrations at his lack of game time - he has played only 49 minutes in the Premier League - this week, stressing his need for regular football given that Serbia have qualified for the 2018 World Cup.

Benitez insists he is not angered by the 23-year-old making his feelings public, but has merely encouraged Mitrovic to prove he deserves a starting slot by performing in training."

Kanskje Joselu er Messi på trening og Heskey på kampdag?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #102 på: 27. Nov. 2017, 06:54 »
Og Mitro er Heskey på trening? Tykkjer Joselu har spelt seg ut av laget for lengst. Mitro må få starta i morgon.
« Siste redigering: 27. Nov. 2017, 09:35 av lgrinde »

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #103 på: 27. Nov. 2017, 13:06 »
Mitro pluss 10mill for Tosun. Kilde:tyrkisk avis

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #104 på: 27. Nov. 2017, 13:35 »
Meldes i samme rapport at budet er avslått.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒