20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2015  (Lest 79572 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #30 på: 12. Nov. 2014, 14:14 »
Aleksandar Mitrovic blir nevnt flere plasser idag. Jeg leser ord som "wonderkid" og "new Zlatan". Stor sterk spiss som spiller for Anderlecht. 20 år og allerede flere landskamper for Serbia.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #31 på: 12. Nov. 2014, 14:49 »
Hvis vi får Mitrovic kan vi nok forberede oss på å gå titallige millioner £ i overskudd når vi selger han videre om 3-4 år. Monstertalent.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #32 på: 12. Nov. 2014, 14:52 »
Hvis man skal gå etter standardkommentarene blandt annet her inne kan vi forvente (hvis vi får ham) at han stagnerer, kanskje også blir dårligere, for så å bli lånt ut til Spartans og bli helt borte fra PL.

Men, positiv som jeg egentlig er, så er jeg veldig klar for å få en slik type spiller!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #33 på: 12. Nov. 2014, 20:25 »
Gary Hooper sier hei.

THIS :ler:

Henke Larsson sier hopp ;)

Bare vent, gutten blir god! hehe

Stiller meg også veldig positiv til Mitrovic! sykt spennende!

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #35 på: 13. Nov. 2014, 11:22 »
Jo det skader talentene  :pard:

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #36 på: 13. Nov. 2014, 14:18 »
Talentene vi har hatt, har nok rett og slett ikke vært gode nok. Det i sammenheng med at Pardew ikke er supergira på å slippe de til veldig tidlig. Men det er ikke så ille som mange skal ha det til. Men det er et forbedringspotensialet der, det er klart!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #37 på: 13. Nov. 2014, 16:25 »
Tror jeg ville følt meg snytt om jeg var Biggie da. Årets spiller i Coventry, kommer til oss og er sjef på midtbanen da han får prøve seg. Må plutselig spille høyreving mot Benfica og får aldri sjansen igjen selv når vi ikke har noenting å spille for.
Hadde fortjent å bli plukket opp av Soton eller Ajax istedenfor oss

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #38 på: 13. Nov. 2014, 20:06 »
Tror jeg ville følt meg snytt om jeg var Biggie da. Årets spiller i Coventry, kommer til oss og er sjef på midtbanen da han får prøve seg. Må plutselig spille høyreving mot Benfica og får aldri sjansen igjen selv når vi ikke har noenting å spille for.
Hadde fortjent å bli plukket opp av Soton eller Ajax istedenfor oss


Synes du tar en litt for rask konklusjon. Det er mange eksempler på stortalenter som ikke har slått gjennom. Bigi har pasningskvaliteten, men som Anita tror jeg han har for svak fysikk til at han kan fungere som et defensivt midtbaneanker i PL.  Førstelaget består nå  av mange talenter, blant annet Sammy, Aarons, Dummet, Abeid, Haidera og han kanspilleren som jeg ikke husker navnet på. Flere av dem starter. Kombinert med at vi har PLs yngste stall kan det være et signal på at vi på talentfronten gjør mye riktig, og at det er ikke sikkert at Bigi har blitt Pardewed. Det kan tenkes at Bigi rett og slett ikke har det som skal til.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #39 på: 13. Nov. 2014, 20:33 »
Ser på U21-kampen mot Stoke nå, og det nevnte de at kilder i Newcastle hadde sagt at Vuckic ikke hadde mentaliteten som sto i stil med kvalitetene.
Slik tror jeg det er mange en del talenter, og spesielt de som ikke følges veldig nøye opp, stagnerer. Kan være mange som tror de har klart det, og da går det bare en vei.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #40 på: 14. Nov. 2014, 09:42 »
Mulig Bigi mangler det mentale, men fysisk er han jo et lite beist!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #41 på: 14. Nov. 2014, 10:34 »
Og det beviste han jo da han fikk sjansen, for han ha jo tross alt levert veldig gode kamper for Newcastle i PL, og det på et tidspunkt hvor Tiote ikke var i nærheten av å imponere noen som helst. Hva som har skjedd i etterkant vet jo ikke vi, men det som er sikkert er at han ikke slet veldig med fysikken da han fikk prøve seg i PL, og at han på det tidspunktet burde vært sikret en startplass i XI for en Tiote som ikke leverte varene i det hele tatt.
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #42 på: 14. Nov. 2014, 10:55 »
Hele Bigi-saken forvirrer meg voldsomt. Allerede høsten han kom beviste han at han dugde i PL. Noe må ha skjedd mellom Bigi og Pardew eller no slikt. Han spilte seg jo egentlig heller ikke ut av laget. Burde fått langt fler sjanser enn eksempelvis de Sammy har fått oppigjennom.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #43 på: 14. Nov. 2014, 18:01 »
Mulig Bigi mangler det mentale, men fysisk er han jo et lite beist!

Synes du det? I de kampene jeg så ham, virket han mer lik Anita. Altså en plasserings- og pasningsdyktig spiller. Han gikk inn i duellene ja, men jeg vet ikke det er nok.  Som jeg har påpekt tidligere, en av årsakene til at Tiote er en god spiller, til tross for at han sinker spillet når han er smårusten, er at han skremmer vettet av motstanderen pga. sin fysikk.  Ingen spiller som ønsker å leve, vender opp med Tiote rett bak seg. Ergo bli det en støttepasning, og Tiote jakter mannen som fikk støttepasninga. Det medfører at Tiote presser motstanderen bakover på banen, og vi blir ikke stående i forsvar. Anita, og sannsynligvis Bigi, oppnår ikke den effekten. De er noen irriterende klegger, men de er ikke så farlige at motstanderen ikke tør å vende opp.

Tremblem

  • Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #44 på: 14. Nov. 2014, 18:59 »
Skal jeg prøve å dra dette inn på topic igjen! :)

Overgangsvindu i januar, hva trenger vi?

Spiss og midtstopper har vært nevnt i en evighet.

Midtstopper, her det trengs det definitivt nytt blod. Colo begynner å dra på åra, Willo er ikke annet enn backup samt begynner også å dra på åra, Saylor er alt for skadeutsatt og blir heller aldri noe annet enn backup. Mbiwa forsvinner, så han er det liten vits å telle med. Dummett har gjort sine saker bra, og bør etter mitt skjønn dyrkes som midtstopper fremover. Hvilke av unggutta som kan ta steget er for meg uvisst? Streete, Mbabu?? Vi trenger uansett et par mann med en viss erfaring innen et overgangsvindu eller to.

Spiss, litt usikker faktisk på om behovet er så enormt akkurat her? Aoyze viser at han bør satses på, Cisse viser endelig takter igjen. Riviere??? Denne er helt åpen? Chucky forsvinner igjen til sommeren vil jeg tro. Arma er en annen spennende spiller som bør få sjansen jevnlig fremover. Med tanke på at vi har 2 unge, spennende talenter i Ayoze og Arma, vil det bety kroken på døra for deres muligheter om en etablert spiss hentes inn i januar.

Andre plasser? Føler egentlig vi har ganskebra cover på samtlige plasser nå? Og med mindre Ashley plutselig får lyst til å splash the cash, hva annet kan vi få ta i som er bedre? Er hvis noen selges evt?

Keeper: Krul holder mål, Eliott er brukbar cover

VB: Santon og Haidara, bra nok (skjønt skulle gjerne sett Santon på høyre. Blir gær'n hver gang han må bytte fot og ødelegger en god mulighet for innlegg)
MS: Colo, Saylor, Willo, Dummet. Her trengs det nytt blod.
HB: Janmaat og Ryan Taylor som back-up, holder bra nivå

VV: Ameobi, Arons. La talentene blomstre. Her trengs ingen ny inn
MB: Sissoko, Tiote, Abeid, Colback, Anita. Med mindre Ashley vil bruke seriøst med cash er det neppe noe som er særlig bedre der ute?
HV: Cabella, Obertan. La disse spille. Gouff burde også spille på høyre side etter mitt skjønn om vi skal beholde han.

OM/hengende spiss: Siem de Jong/Sissoko/Cabella/Arma

Spiss: La Ayoze fortsette utviklingen! Cisse og Riviere som backup. Igjen, med mindre det er ønskelig fra Ashley sin side å svi av det som trengs for en etablert spiss, la Ayoze fortsette.
« Siste redigering: 14. Nov. 2014, 19:02 av Tremblem »