20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1067347 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10500 på: 10. Sep. 2011, 23:28 »
Jeg tenker at det er bedre for oss på lang sikt å treffe riktig i Januar enn feil i August, men dette er en typisk øvelse som krever etterpåklokskap for å bedømme.

Skjønner ikke helt hva du mener her... Det er da selvinnlysende, uavhengig av tidspunkt - at det er bedre å treffe enn å bomme? :P "Bedre å være rik og frisk enn syk og fattig?" P

Den uttalelsen din forutsetter jo at vi bruker penger i januar-vinduet - det gjenstår å se.
Summa summarum så kan man vel slå fast at vi trengte en spiss - men hentet ikke en. Om vi kommer oss gjennom høsten uten å bli "straffet" for det gjenstår å se, forhåpentligvis? :)
Men du må da si deg enig i at enda en høst med Pistol-pete, Sholappleoli og Best foran er et sjansespill :)

Når det er sagt hadde ingenting gledet meg mer enn om Best tok over stafett-pinnen fra Carroll. Jeg liker gutten, han virker så rolig og "chill" :P

Ligner på fotballer versjonen av Alistair Overeem og :P
If it has tits or wheels, count on problems!

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10501 på: 11. Sep. 2011, 03:49 »
Hehe, virker som engelske supportere er ganske forbanna på svarene de fikk fra styret.

http://www.toontastic.net/board/index.php?showtopic=31435&st=40
He he bjørni...

Tiden etter at transfer-vinduet stengte har vært en tid med litt refleksjon for min del. Tanker om hvordan klubben burde drives, men også tanker rundt den situasjonen vi befinner oss i i dag. Jeg for min del har innfunnet meg med at vi nå engang har Mike som eier i uoverskuelig fremtid,så da gidder jeg ikke kaste bort uendelig med krefter på å tenke på hvordan den kunne ha blitt drevet.

Man får heller finne de små gleder i de høydepunkter og gode kjøp vi forhåpentligvis får og gjør innenfor de økonomiske rammene som Ashley tillater.  I magre tider spiser fanden fluer, og det har vel egentlig jeg også bestemt meg for å gjøre. Har forlatt ambisjonene om å gjenoppleve de gylne tidene under Hall og gutta , vi får bare bite tennene sammen og gjøre det beste ut av det - som ellers her i livet.

Vi har en ung stall og fornuftige lønnsutgifter, og nå også penger på bok. Da får vi bygge videre på det - og forhåpentligvis er det noen sløve klubber som glemmer å fornye kontraktene de har med spissene sine  - da ligger nok Llambas og lurer - som en hai!

Welcome to the dark side! :) Forøvrig er jeg generelt sett enig med deg i det du skriver i de siste innleggene dine. Det er absolutt ikke en ideell "sits" vi har med eierskapet og økonomi, og det er mye som ikke er bra for tiden. Heldigvis finnes det lysglimt innimellom som gjør at vi ikke ligger katastrofalt til økonomisk og sportslig sett.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10502 på: 11. Sep. 2011, 18:19 »
Noen som har sett Bryan Ruiz i kampen i dag? ;D noen instant hit er han i alle fall ikke!

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10503 på: 11. Sep. 2011, 18:26 »
haha, vet. Horribel.
If it has tits or wheels, count on problems!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10504 på: 11. Sep. 2011, 19:54 »
Ja, la oss dømme han etter 45min! :)

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10505 på: 11. Sep. 2011, 20:28 »
Man kan bare dømme han på det man har sett da daniel ;)

Han så jo like tannløs ut som tante olga på Rolvsøy gamlehjem!
If it has tits or wheels, count on problems!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10506 på: 11. Sep. 2011, 21:24 »
Man kan bare dømme han på det man har sett da daniel ;)

Han så jo like tannløs ut som tante olga på Rolvsøy gamlehjem!

Nei nei nei, Ruth Oline , søstera. Hu har et hakk bedre høyrebein og er flinkere på dødballer enn Olga som faktisk ER død...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10507 på: 11. Sep. 2011, 21:51 »
Isåfall  kan vi jo også putte vår egen Ba i samme bås etter hans første omgang for oss denne sesongen ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10508 på: 11. Sep. 2011, 22:02 »
Isåfall  kan vi jo også putte vår egen Ba i samme bås etter hans første omgang for oss denne sesongen ;)

Da er det godt han var 100millioner kr billigere! :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10509 på: 11. Sep. 2011, 22:04 »
Det er sant - men du må huske på sign-on fees og agenthonorar, tross alt ;)
Uansett - poenger var bare at det er veldig tidlig å felle dom. Tipper han uansett kan trenge litt tid på seg for å tilvenne seg tempoet. Men selvfølgelig - jeg håper han flopper :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10510 på: 11. Sep. 2011, 22:22 »
Tror nok ikke agentene til Ruiz sliter med smør til brødet heller for å si det sånn ;) Men ja, tok selvsagt poenget ditt. Men allikevel så har vi litt flere PL kamper å bedømme Ba på, vi vet hvordan han var i WH i fjor. Tror nok Ruiz kommer seg opp flere hakk fra det han viste i dag, men håper selvsagt han flopper til de grader jeg også.