20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Elliott på vei bort??  (Lest 3805 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Elliott på vei bort??
« Svar #15 på: 24. Juli 2006, 13:48 »
Nå skal det sies at Jenas' utvikling stagnerte i Newcastle. Sånn sett synes jeg det var helt greit at vi solgte ham.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Elliott på vei bort??
« Svar #16 på: 24. Juli 2006, 13:55 »
Sitat fra: "Mikael"
Nå skal det sies at Jenas' utvikling stagnerte i Newcastle. Sånn sett synes jeg det var helt greit at vi solgte ham.

Jo, men Jenas er langt fra den eneste. og spørsmålet er hva som er grunnen til dette. Og deretter hva som kan gjøres med det. Håper som sagt Roeder klarer å snu denne trenden. Det vil være en veldig viktig oppgave foran neste sessong dersom vi skal klare å stabilisere oss som et topplag igjen.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Elliott på vei bort??
« Svar #17 på: 24. Juli 2006, 15:41 »
det er jo litt forskjellig det da.
se på utviklinga til steven taylor og n`zogbia!
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Elliott på vei bort??
« Svar #18 på: 24. Juli 2006, 17:11 »
Har fortsatt ingen problemer med at Goldfish blei solgt jeg. Han underpresterte i Sir Bobby's siste sesong også.
Du har forresten helt rett i at jeg ser på Sorin på samme måte som deg, chickenman! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida