20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sheffield United - Newcastle 5.12.19 kl 2030 (sendes på tv2sumo)  (Lest 6917 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Stålkontroll!!!!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Stålkontroll!!!!

Ser tydelig at vi vil ha slike kampbilder. Så fort vi får kula men vi ikke får kontre så bare gir vi fra oss ballen og starter om igjen. Drillo elsker nok dette

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
One night, I went to a bar, I was with a woman. We talked all night. We laughed, we flirted, I paid for several drinks of hers

“At around 5am, a guy came in, grabbed her by the arm and took her to the bathroom. He made love to her and she left with him. That doesn’t matter, because I had most of the possession on that night.

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Deilig med 3 poeng, håper dog på et annet kampbilde mot Saints på søndag!
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
3 poeng borte, 2 mål, null baklengs og Maximin åpner kontoen. Må være godkjent det.

Tabellen er tett som fy. 4 poeng opp til Europa League, 5poeng ned til nedrykk.
« Siste redigering: 05. Des. 2019, 22:32 av Geordie »
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Bøyge meg i hatten for laget og Bruce i dag😁 både med tanke på resultatet og måten det skjer på. Eg har aldri sett so ultra defensiv fotball som me spelar denne sesongen, men so lenge me vinner kampar kan ein ikkje klage altfor mykje. Bruce må jo vera ein stor fan av vår førre manager.

På heimebane må ein kunne forvente nokre prosent meir på treffprosent. Vertfall opp mot 70%😂
« Siste redigering: 05. Des. 2019, 22:32 av lgrinde »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Bøyge meg i hatten for laget og Bruce i dag😁 både med tanke på resultatet og måten det skjer på. Eg har aldri sett so ultra defensiv fotball som me spelar denne sesongen, men so lenge me vinner kampar kan ein ikkje klage altfor mykje. Bruce må jo vera ein stor fan av vår førre manager.

På heimebane må ein kunne forvente nokre prosent meir på treffprosent. Vertfall opp mot 70%😂

Tror nesten de bare VIL gi bort kula. For å ligge å vente igjen. Ser nesten ut som en del av taktikken. Skal nesten ikke kunne gå Ann å ligge så defensivt hele kampen og vinne 2-0. Veldig god prestasjon

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Når det er sagt syns jeg VAR situasjonen vår er et meget godt eksempel på hva VAR gjør med fotballen. Sheff u stopper jo opp. Linjedommer vinker øyeblikkelig. Dommer blåser ikke , og keeper står bare ser på når Shelvey putter. Sheff u stolte på linjedommer og ble brent kan man si😎

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
One night, I went to a bar, I was with a woman. We talked all night. We laughed, we flirted, I paid for several drinks of hers

“At around 5am, a guy came in, grabbed her by the arm and took her to the bathroom. He made love to her and she left with him. That doesn’t matter, because I had most of the possession on that night.

😂

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Dem har tydligvis ikke lært å spille til dommern blåser, bra for oss.

Bruce gjør underverker med denne stallen

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Dette er et kjemperesultat. Sheff U har spilt syv kamper før oss uten tap, og her vinner vi på bortebane mot dem. Det er bare beste lagene som klarer å vinne gjennom å spille "sin" fotball på bortebane tror jeg. For oss handler det heller om å holde tett bakover, være kyniske og sette de sjansene vi får.  Så får vi heller underholde på hjemmebane, noe vi tildels har klart i år mener jeg.  Synes for lagmoralen også er bra. Alle sammen står på, og det er bare å se på gleden til hele laget når Shelvey får godkjent sin scoring. For øvrig smått utrolig at linjedommeren klarte å blåse offside på Shelvey.


Tror det faktisk er første kampen vi har vunnet på bortebane der jeg har vært trådstarter forresten, så det sier litt om hvor episk denne prestasjonen dette har vært :D
« Siste redigering: 06. Des. 2019, 07:07 av Thomas »

Tino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 60
    • Vis profil
Jeg er glad jeg ikke er Bruce når denne flaksen snur, for det kommer til å bli stygt.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Må vera lov å ha litt flaks(mykje flaks). Fortset det slik og Bruce greier matche siste halvdel(28 kampar topp 8 på formtabellen, siste 16 nr 5 på formtabellen) av førre sesong so kan me jo sjå mot Europa.
Kjekt å sjå at lagmoralen frå dei 2 siste sesongane er den same. Kunne fort ha endra seg med tanke på den sommaren me opplevde. Samtidig kan ein jo lure litt på kva som hadde vorte skreve her viss me ikkje hadde skåra på 2 av 2 sjansar.
Verte spennande å sjå korleis me spelar på sundag.

Tino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 60
    • Vis profil
Sitat
Samtidig kan ein jo lure litt på kva som hadde vorte skreve her viss me ikkje hadde skåra på 2 av 2 sjansar.

Det er akkurat det. Vi kan ikke fortsette sånn resten av sesongen - på et eller annet tidspunkt kommer vi til å slutte å være så kliniske / heldige foran mål. Kan tenke meg tonen fra supporterne når vi hverken spiller bra eller tar poeng.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
«Steve Bruce produced arguably his most negative tactics so far this season, which is saying something.» 👌🏻