20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cheick Tioté  (Lest 144105 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #360 på: 06. Aug. 2011, 20:10 »
helt utrolig at det tar så lang tid.
If it has tits or wheels, count on problems!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #361 på: 07. Aug. 2011, 00:48 »
Det sier bare litt om inkompetansen som gjennomsyrer denne klubbens høye herrer.
Den sportslige kompetansen er bra. Den økonomiske kompetansen er second to none. Men administrativ kompetanse, det er totalt fraværende.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #362 på: 07. Aug. 2011, 03:09 »
Det sier bare litt om inkompetansen som gjennomsyrer denne klubbens høye herrer.
Den sportslige kompetansen er bra. Den økonomiske kompetansen er second to none. Men administrativ kompetanse, det er totalt fraværende.

Det eg savner er et ledd mellom Ashley og Pardew, som kan stå med et bein i hver leir og vere et knutepunkt. No føler eg det er et for stort skille mellom den sportslige delen av klubben, og selve ledelsen.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #363 på: 07. Aug. 2011, 09:10 »
Det sier bare litt om inkompetansen som gjennomsyrer denne klubbens høye herrer.
Den sportslige kompetansen er bra. Den økonomiske kompetansen er second to none. Men administrativ kompetanse, det er totalt fraværende.

Det eg savner er et ledd mellom Ashley og Pardew, som kan stå med et bein i hver leir og vere et knutepunkt. No føler eg det er et for stort skille mellom den sportslige delen av klubben, og selve ledelsen.

Det leddet heter Llambas :P
If it has tits or wheels, count on problems!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #364 på: 07. Aug. 2011, 14:45 »
Llambias er Ashley. Han er ikke noe mellomledd.
Chris Mort var et slikt mellomledd, men han var kun en overgangsfigur, og skulle ikke være her lenger enn til oppkjøpet var gjennomført og ting var kommet "godt" i gang.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #365 på: 07. Aug. 2011, 21:43 »
helt utrolig at det tar så lang tid.

Etter noen epsioder der jeg har jobbet med byråkratiet i enkelte afrikanske land så er det desverre ikke så spesielt at det tar tid. Det som virkelig er utrolig er at situasjonen i det hele tatt har oppstått. Som Joakim med flere sier så er ledelsen regelrett tragisk på dette området.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #366 på: 07. Aug. 2011, 21:54 »

Snodig at Tiote ikke kom tilbake til england med resten av teamet, men istedet drar til Ghana.
I tillegg må jo visaet ha vært i orden for å komme seg inn i USA, mens det nå plutselig ikke er gyldig i forhold til å returnere til england? hmm..

Det litt kunstige er jo at en ren fornyelse av et visa ikke skal ta mer en 2-3 dager... hvilket får meg til å fundere litt på hvorfor Tiotes søknad tar såpass lang tid? Det litt ekle er jo at å behandle et VISA som også inkluderer endring av arbeidsgiver kan ta 2-3 uker..

Den eneste forklaringen i forhold til hvorfor en fotballspiller må endre arbeidstillatelsen er selvfølgelig hvis han var i ferd med å bytte klubb.. merkelig det der
If it has tits or wheels, count on problems!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #367 på: 07. Aug. 2011, 22:17 »
Det litt kunstige er jo at en ren fornyelse av et visa ikke skal ta mer en 2-3 dager... hvilket får meg til å fundere litt på hvorfor Tiotes søknad tar såpass lang tid? Det litt ekle er jo at å behandle et VISA som også inkluderer endring av arbeidsgiver kan ta 2-3 uker..

Etter noen epsioder der jeg har jobbet med byråkratiet i enkelte afrikanske land så er det desverre ikke så spesielt at det tar tid. Det som virkelig er utrolig er at situasjonen i det hele tatt har oppstått. Som Joakim med flere sier så er ledelsen regelrett tragisk på dette området.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #368 på: 07. Aug. 2011, 22:21 »

Snodig at Tiote ikke kom tilbake til england med resten av teamet, men istedet drar til Ghana.
I tillegg må jo visaet ha vært i orden for å komme seg inn i USA, mens det nå plutselig ikke er gyldig i forhold til å returnere til england? hmm..

Det litt kunstige er jo at en ren fornyelse av et visa ikke skal ta mer en 2-3 dager... hvilket får meg til å fundere litt på hvorfor Tiotes søknad tar såpass lang tid? Det litt ekle er jo at å behandle et VISA som også inkluderer endring av arbeidsgiver kan ta 2-3 uker..

Den eneste forklaringen i forhold til hvorfor en fotballspiller må endre arbeidstillatelsen er selvfølgelig hvis han var i ferd med å bytte klubb.. merkelig det der

Dette ifølge Flatline eller hvor har du det fra?

Ifølge staten England så virker ikke dette å være tilfelle iallefall. I Ghana er 98% av visaene ferdigbehandlet i løpet av 15 dager og absolutt ingen visaer er behandlet i løpet av to dager. 30% er ferdigbehandlet i løpet av 3 dager.

Nå er jeg usikker på visatypen han søker på, men dette er for besøk utover 6 mnd. For "Business"-visa inntil 6 mnd er det bare 11% som er ferdige på tre dager, og igjen en forventet behandlingstid på 10 (46%)-15(98%) dager. dette er tallene fra juni 2011.
« Siste redigering: 07. Aug. 2011, 22:24 av Hughie »

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #369 på: 07. Aug. 2011, 22:27 »
Vi får håpe du har rett. Det fremstår bare for meg som fullstendig hodeløst at han skal bedrive de viktige ukene frem mot seriestart med det dilldallet her. Hvorfor er ikke dette ordnet opp i tidligere i sommer?
If it has tits or wheels, count on problems!

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #370 på: 07. Aug. 2011, 22:33 »
Vi får håpe du har rett. Det fremstår bare for meg som fullstendig hodeløst at han skal bedrive de viktige ukene frem mot seriestart med det dilldallet her. Hvorfor er ikke dette ordnet opp i tidligere i sommer?

Dette er tatt fra UK-gov sidene. Her er kilden så kan man eventuelt sjekke selv.

http://www.ukvisas.gov.uk/en/howtoapply/processingtimes

Hvorfor dette ikke er ordnet opp i før man planla denne turen er for meg et mysterium. Kan egentlig bare se inkompetanse som årsak og det er helt utrolig at en bedrift som omsetter for en ~halv milliard kroner (?) i året ikke klarer å få dette til!

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #371 på: 08. Aug. 2011, 07:24 »
Ganske enkelt å være ekspert når man vet så lite om emnet Flatline?
Gir gode muligheter for å starte rykter da...

Jeg jobber ofte opp mot Vest Afrikanske land, og har fått avslag på visum mange ganger. Det være seg pga feil papirstørrelse, ambassaden var tom for stickers til passet, saksbehandler hadde sluttet, ambassaden hadde glemt å stemple en side i søknaden osv osv.

Ellers enig i at dette burde vært håndtert før treningsleiren.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #372 på: 09. Aug. 2011, 10:14 »
lee_ryder Lee Ryder
#nufc Tiote back in the UK
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #373 på: 09. Aug. 2011, 10:25 »
Herlig! ;D
Nei.