20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299310 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #120 på: 04. Jan. 2018, 09:25 »
Tenker jo at Mike Ashley ikke en gang ønsker noe i nærheten av det beste for klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #121 på: 05. Jan. 2018, 21:32 »
Sitat fra: Mick Quinn på Twitter
It looks like an agreement has been reached between Staveley and Cashley to sell @NUFC
Bye Bye Mike

I’ve heard from 3 different people today there is announcement concerning the sale of @NUFC
It looks a real positive move forward to Ashley Selling

The last thing I want to do is string them magnificent @NUFC fans along again,hopefully my info is correct so we are sitting tight with fingers 🤞
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #122 på: 05. Jan. 2018, 21:34 »
Så det på Twitter. Holy hell skjer det noe snart???

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #123 på: 05. Jan. 2018, 21:46 »
Han slår meg ikke som typen som sender opp røyk uten ild, så jeg har fått litt mer håp nå. Men fortsatt spent.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #124 på: 05. Jan. 2018, 21:57 »
Var jo sagt noe tidligere i ukene om at det skulle offentliggjøres på lørdag. tror dessverre ikke Herr.Quinn vet mer enn mannen på gata. Han henviste jo til en fake tweet i sin egen tweet
« Siste redigering: 05. Jan. 2018, 22:02 av Roblee »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #125 på: 05. Jan. 2018, 22:32 »
ja, så den jeg også. Men når 3 forskjellige personer har uttalt seg til han om et nært forestående salg, virker det hakket mer troverdig. Så regner med han ikke baserer seg på den falske "SkySports"-kontoen..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #126 på: 05. Jan. 2018, 23:07 »
En fyr som presterer å retweete en falsk Sky konto mangler kildekritikk så dette tar jeg med åtte bøtter salt.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #127 på: 12. Jan. 2018, 09:22 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-5260367/Dubai-investor-looks-make-offer-Newcastle.html

Daily Mail, så den vanlige klypa. Om dette stemmer, får man bare håpe det blir fortgang i en overtakelse.
No fate but what you make

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #128 på: 12. Jan. 2018, 11:44 »
Om det stemmer, kan det vel slå begge veier ift hurtighet av et salg? Tenker at gjerrigknarken vil skvise hver en penny ut av en investor. Samtidig er det da et håp om at noen som byr vil sette press andre veien og få litt fortgang.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #129 på: 16. Jan. 2018, 00:23 »
https://www.express.co.uk/sport/football/905142/Newcastle-news-Amanda-Staveley-Mike-Ashley-EXCLUSIVE-Rafa-Benitez

Sparer seg til fant?
Hvis det er sant at Ashley venter til februar for å se an TV-pengene for PL fra sesongen 19/20(?), vil jeg tro det er for sent. Med hans manglende vilje til å investere i januar, burde en avtale nærmest være spikret nå, og et lån fra PCP burde bli gitt..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #130 på: 16. Jan. 2018, 01:52 »
Dette er jo helt utrolig. Hva har TV-pengene i Premier League å si når vi spiller i Championship! Klarer ikke å skjønne hva Ashley driver med, her må han jo bare ta pengene fra Amanda!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #131 på: 16. Jan. 2018, 09:04 »
https://www.express.co.uk/sport/football/905142/Newcastle-news-Amanda-Staveley-Mike-Ashley-EXCLUSIVE-Rafa-Benitez

Sparer seg til fant?
Hvis det er sant at Ashley venter til februar for å se an TV-pengene for PL fra sesongen 19/20(?), vil jeg tro det er for sent. Med hans manglende vilje til å investere i januar, burde en avtale nærmest være spikret nå, og et lån fra PCP burde bli gitt..

Ser ikke helt logikken i dette? Tipper det er spekulasjoner fra journalisten.
No fate but what you make

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #132 på: 16. Jan. 2018, 09:19 »
Kommer fra aviser som er eid av Richard Desmond, mannen Amanda ble fotografert sammen med uten for den indiske restauranten før jul... ikke at det er god fisk men

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #133 på: 16. Jan. 2018, 13:08 »
Chronicle med en annen vinkling, Ashley vil se an den nye TV-avtalen før han avtaler en pris for salget av klubben. Med en gylden TV-avtale vil han vel tyne ut en bedre pris. 

Det er noe jeg glatt kan tro på.
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #134 på: 16. Jan. 2018, 13:16 »
Var det inntrykket jeg satt med etter å ha lest express-artikkelen også da.
Men ja, absolutt troverdig.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒