20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Billetter?  (Lest 25300 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #30 på: 26. Aug. 2006, 22:12 »
Er helt ville tilstander på pubene der også.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #31 på: 27. Aug. 2006, 12:37 »
Men hvor kjedelig er det ikke å være i Newcastle, stå utenfor St.James, men ikke komme inn. Da hadde jeg vært langt nede hvertfall....

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #32 på: 27. Aug. 2006, 12:46 »
Vel, det hadde selvsagt blitt en helt annen reise, men jeg ville prøvd å gjøre det beste utav det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #33 på: 27. Aug. 2006, 13:29 »
Har vært i England 4 ganger og på kamp alle 4. Jeg var i London en lørdag uten å gå på en kamp den dagen. Var ganske bra stemning i Tottenham og Arsenalområdene når de spilte kamp. I allefall før kampen. Arsenal tapte hjemme mot Blackburn...

Øystein Solbjørg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #34 på: 28. Aug. 2006, 09:33 »
Sikkert utrolig stemning og dermed veldig moro å sitte i Newcastle å se kamp på pub også, men tar jeg først turen over dammen så skal jeg fanken meg se kampen live inne på St James`også!
For uansett hvordan stemningen er på pub, så vil det være en stor nedtur å ha tatt turen helt fra Norge for så å ende opp med å se kampen på tv¨på en av pubene utenfor stadion.

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #35 på: 29. Aug. 2006, 17:54 »
I dag bestilte jeg billetter til kampen mot fulham om to uker. Uten problemer. Det var så enkelt og greit som det kan få blitt. Så til dere som fortviler over at newutd.no ikke har fått fornyet kvote kan bare ta det helt med ro. Det er null problem å kjøpe over nettet via nufc.co.uk.

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #36 på: 01. Sep. 2006, 22:32 »
I dag fikk jeg bekreftet at det er proffe folk vi har med å gjøre i Newcastle United. Billettene jeg bestilte på tirsdag lå i postkassa mi i dag fredag. Sendt med flypost. Fy faen for et opplegg. :D

lobster

  • Gjest
Billetter?
« Svar #37 på: 02. Sep. 2006, 11:24 »
Sitat fra: "Severin"
I dag fikk jeg bekreftet at det er proffe folk vi har med å gjøre i Newcastle United. Billettene jeg bestilte på tirsdag lå i postkassa mi i dag fredag. Sendt med flypost. Fy faen for et opplegg. :D


Hvor på stadion kjøpte du billetter?

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #38 på: 02. Sep. 2006, 19:37 »
Milburn stand, nesten midt på.

lobster

  • Gjest
Billetter?
« Svar #39 på: 02. Sep. 2006, 19:47 »
Sitat fra: "Severin"
Milburn stand, nesten midt på.


Ok, god tur!
Fint om du kan gi en stemningsraport når du kommer hjem  :D

SverreS

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #40 på: 03. Sep. 2006, 22:20 »
Noen som vet om det er noen grense på hvor mange billetter man kan kjøpe gjennom klubben? Man får vel kjøpt flere enn 1??

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #41 på: 03. Sep. 2006, 22:21 »
Ja har selv kjøpt 4. Er ikke sikker!

SverreS

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #42 på: 03. Sep. 2006, 22:52 »
4 er mer enn nok nå hvertfall, så det høres bra ut:)

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #43 på: 04. Sep. 2006, 15:32 »
Noen som har funnet noen steder som selger billetter nå til hjemmekampen mot Boro? Vil helst bestille fortest mulig så jeg får billige flybilletter.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #44 på: 04. Sep. 2006, 21:38 »
Sitat fra: "Håvard"
Noen som har funnet noen steder som selger billetter nå til hjemmekampen mot Boro? Vil helst bestille fortest mulig så jeg får billige flybilletter.


Hvis du ikke vil betale syk overpris for billettene venter du til de legges ut på den offisielle hjemmesiden 14 dager før kamp. Flybilletter 14 dager før kamp er ikke dyrt uansett, hvis du reiser med billigselskapene.