20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen interessante fra nedrykkslagene?  (Lest 35773 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #75 på: 21. Mai 2013, 13:18 »
McCarthy
Kone
McManaman
Hoilett (?)
Remy
Taarabt
Granero (?)

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #76 på: 21. Mai 2013, 14:30 »
McCarthy
Kone
McManaman
Hoilett (?)
Remy
Taarabt
Granero (?)

Fått noen av disse så hadde det kommet noen skikkelig duellspillere. Om de er gode nok for å bringe Newcastle topp 10?

mr. fresh

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #77 på: 30. April 2014, 08:22 »
denne er vel  gammel... men fra året nedrykkslag,, på cardiff definitivt dæhlie,,, sunderland blir nok vanskelig,,, men de har noen gode spillere skal det sies,,,

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #78 på: 30. Juni 2015, 05:44 »
Hva skjedde med han stopperen alle ville ha som endte i QPR før sesongen som var? Forfalt han? Beklager jeg ikke kommer på navnet i farta...
Ings forsvant til Liverpool, og vi trenger vel ikke Trippier med Janmaat...
Hoilett har jeg også intrykk har forfalt litt fra å være meget spennende..
Er Remy i QPR fortsatt? Isåfall, spennende.
Hull? Har ingen som går inn på laget vårt vil jeg tro..

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #79 på: 30. Juni 2015, 11:37 »
Caulker du tenker på? Hadde vært grei han, bedre enn hva vi har. Var det hvertfall, så ikke mye QPR i fjor.
Loic Remy spiller jo for Chelsea.....
Eneste jeg virkelig vil ha fra nedrykkslagene er Austin!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #80 på: 30. Juni 2015, 12:46 »
Ja Caulker riktig. Men lurer på om han har blitt dårlig rett å slett,,,
Austin, er en god fyr å ha vil jeg tro,  sånn i stallen om skader oppstår,,men,,, tror han overpresterte litt når vi ser antall mål, og er ikke helt den klassespissen vi trenger om vi skal heve oss ett hakk... Billig som en stallspiller med en lav lønn kan jeg godta,,, men håper vi satser høyere... Ja var usikker på om Chelsea hadde kjøpt han eller lånt han...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #81 på: 09. Juli 2015, 11:00 »
Austin blir nok ikke noe stallspiller, han skal spille fast hvis han kommer! Og billig? Er jo snakk om £15mill, og minst en lønn på £50-70k i uka.

Austin er en spiller som må være den klassespissen vi skal ha, hvis vi kjøper han, er det han vi må satse på at scorer 15-20 mål hver sesong..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #82 på: 15. Juli 2015, 04:32 »
det var da voldsomt dyrt for en spiller som ikke har hatt mange gode sesonger, ikke etablert seg på det engelske landslaget, og antakelig er en avarage spiss uten det lille ekstra, eller noe potensiale til å bli en verdensklassespiss,,, er tvilende til han som squad spiller med tanke på at vi har perez, cisse allerede som førstnevnte er megagod og spennende, mens sistnevnte har målrate man ikke skulle tro,, og i tilllegg en riverie som virker å bidra mye når han ikke får sjansene selv, og kan bli en god spiss om han får den forløsende scoringen også,,håper heller vi blar opp og får anderletch serberen jeg aldri klarer stave navnet på....