20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Overgangsvinduet sommeren 2020  (Lest 24148 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #30 på: 29. Mai 2020, 19:00 »
Sportslig har ikke Newcastle noe å lokke med og målet må i første omgang være å få inn spillere som kan få oss inn i EL sjiktet. Dvs enten en syvende plass eller gode nok til å vinne en av cupene. De som drømmer om CL vil ikke være interesserte på nåværende tidspunkt og mange vil neppe være det heller skulle Newcastle komme inn blant Europas 32 CL lag heller. Står det mellom de ypperste lagene og Newcastle må det legges utallige antall rijaler (forutsatt at det blir noe av oppkjøpet) på bordet og da kommer en opp i beløp jeg tviler på at noen er interessert i å betale, selv om en har penger i samtlige kroppsåpninger klare til bruk.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #31 på: 29. Mai 2020, 19:16 »
At man pdd ikke er veldig attraktive for veldig gode spillere er rett, men at spillere ikke vil være interesserte skulle det bli CL er jo bare sprøyt. Er der sportslig og økonomisk satsing så kommer spillere. Selvfølgelig Mbappe er urealistisk i lang tid fremover og muligens kommer en seg aldri dit heller, men det avhenger som sagt at Bruce ikke er trener, fasilitetene oppgraderes, tydelig prosjekt etc..
« Siste redigering: 29. Mai 2020, 19:17 av Fluffy »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #32 på: 29. Mai 2020, 22:04 »
Nå spås det jo at korona følger til at kjøpekraft og priser på overganger vil gå betydelig ned. Dersom vi er en av klubbene som kan trosse dette kombinert med midlertidige lettelser i FFP, så kan det gi oss en upper hand.

MEN, enig i at vi må være realistisk. Først må vi fikse en manager gode spillere ønsker spille under, deretter må vi bygge sten for sten. Vi kommer ikke blant topp 4 over natta, og de beste spillerne vil fortsatt til bedre fotballag. Vi er også litt for langt unna London.

Når det er sagt trenger en ikke se lengre enn til Newcastle under King Kev og Sir Bobby. Vi var konkurransedyktige økonomisk, og viste at vi satset sportslig, og tiltrakk oss da også spillere fra øverste hylle. Jeg ser også mitt eget Glimt med den sportslige utviklingen vi har hatt, den dyktige treneren og de spillerne vi har utvikla til større ligaer. Plutselig er vi attraktive vs lag sør i landet, da vi er solide økonomisk og spillere ser muligheten for utvikling som fører til muligheten i utlandet.

Tenker at dersom store talenter ser at Newcastle kan være springbrett til type Barca og Real  over tid, så er vi kommet langt.
« Siste redigering: 29. Mai 2020, 22:10 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #33 på: 29. Mai 2020, 23:46 »
Ser at jeg skrev litt uklart I forrige innlegg. Blir litt skriving, sletting, innsett av setninger, så blir det fort noe annet en skriver enn det som en tenker i eget hode.
Det jeg skulle fått frem er er lagt inn med store bokstaver i setningen under.

De som drømmer om CL vil ikke være interesserte på nåværende tidspunkt og mange AV DEM FANSEN DRØMMER OM vil neppe være det heller skulle Newcastle komme inn blant Europas 32 CL lag heller.

Når en ser at en spiller som van Djik har gått via Celtic og deretter Southampton før han nå dominerer hos Liverpool, er det selvsagt lov å drømme om at Newcastle skal kunne lokke til seg spillere av vesentlig bedre kvalitet enn det vi har blitt vant til de siste sesongene.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #34 på: 31. Mai 2020, 14:30 »
Lite gira på Bale sjøl. Over the top og mye skada. Bare den jævla hjerte-feiringa med henda er nok til å mislike fyren.

Absurd at dette er et tema i det hele tatt  ;)

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #35 på: 01. Juni 2020, 17:25 »
Lite gira på Bale sjøl. Over the top og mye skada. Bare den jævla hjerte-feiringa med henda er nok til å mislike fyren.

Absurd at dette er et tema i det hele tatt  ;)

 ;D ;D ;)
No fate but what you make

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #36 på: 03. Juni 2020, 08:03 »
Matty Longstaff ryktes å forlate Newcastle tilnærmet gratis til fordel for Udinese, som kan tilby det dobbelte i lønn enn hva Newcastle sitt siste tilbud var. Dette blir for dumt. Korona og overtakelse eller ikke, her må de bare få fornyet den kontrakten.

https://www.skysports.com/football/news/11678/11999361/matty-longstaff-newcastle-midfielder-offered-udinese-contract

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #37 på: 03. Juni 2020, 08:39 »
Helt forbanna patetisk av klubben vår. Helt sykt idiotisk. Herregud.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #38 på: 03. Juni 2020, 12:21 »
Når Matty ikkje får ny kontrakt etter har hadt ein bedre sesong enn hans eldre bror som dei krevde over ein halv milliard for i forrige sommervindu..




 

då er jo alt som normalt..


Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #39 på: 03. Juni 2020, 12:30 »
Matty burde fått kontrakt for lenge siden, men kan det virkelig være riktig at Udinese tilbyr £30.000 i uka? I så fall vil han bli deres best betalte spiller. Jeg synes ikke £15.000 i uka er urimelig for en ung spiller som stort sett sitter på benken. Jeg liker Matty godt og håper det ordner seg slik at han blir i klubben.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #40 på: 03. Juni 2020, 12:51 »
Matty burde fått kontrakt for lenge siden, men kan det virkelig være riktig at Udinese tilbyr £30.000 i uka? I så fall vil han bli deres best betalte spiller. Jeg synes ikke £15.000 i uka er urimelig for en ung spiller som stort sett sitter på benken. Jeg liker Matty godt og håper det ordner seg slik at han blir i klubben.

Agenten til Matty gjør nok det han kan for at klienten hans skal få mest mulig, som å sladre til pressen om hva som er tilbudt osv. Nå skal det sies at Matty er "free agent", og da får spilleren ofte en høyere lønn enn hva han hadde gjort dersom klubben også måtte betalt "transfer fee".

Uansett latterlig dersom Newcastle slepper han. Ung lokal sentral midtbanespiller, med stort potensial! Ser faktisk litt Scholes i han. Synes han er flere hakk bedre enn Sean, faktisk..

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #41 på: 03. Juni 2020, 13:13 »
Her tror jeg det er mye visvas. Han som tjener best i udinese har 28 000 pund i uka. Hvorfor skal Matty bli best betalende i Udinese? Synd om vi ikke bli enige om kontrakt, men er han god nok? Trenger ikke beholde han kun fordi han er fra Newcastle for min del. Passer han inn med Bale, Coutinho og de andre verdensstjernene? 🤪😎.
10-15 000 pund i uka er mer enn nok for en squardspiller som kanskje utvikler seg til å bli bedre. Når det er sagt vil jeg heller beholde Matty enn Sean. Ser større potensialet i Matty. Men er det stort nok til snart verdens rikeste klubb?

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #42 på: 04. Juni 2020, 09:07 »
Matty Longstaff 'rejects increased offer of more than £20,000 a week to stay at Newcastle' as midfielder closes in on shock free transfer to Udinese after being offered deal to become the club's highest paid player.

Må jo være tull.

1. Hvorfor skal han bli klubbens best betalte?
2. Veldig mye penger for Udinese
3. Tviler Matty takker nei til 20 000pund for å bli i klubben han elsker.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #43 på: 04. Juni 2020, 11:02 »
Så noe påstander nå, om at går han til Udinese, er endestasjonen Watford. Udinese og Watford har samme eier.
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make