20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301055 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #315 på: 27. Mai 2019, 01:01 »
Representatives of a half-brother of Manchester City’s owner Sheik Mansour claimed on Sunday night that he is on the brink of sealing an extraordinary £350m takeover of Newcastle United.
The closest working associate to Sheik Khaled bin Zayed Al Nehayan told Sportsmail on Sunday night that a deal is ‘concluded’ between Mike Ashley and Sheik Khaled, an Emirati member of the family who govern Abu Dhabi.
The representatives also insisted that the prospective new owner is very keen to keep Rafa Benitez as manager of the club and that the takeover is expected to be done in time for this summer’s transfer window.



Eg har trua!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #316 på: 27. Mai 2019, 08:08 »
Litt synd om vi skal bli eid av en sjeik, egentlig.  Måten City drives på er ikke å være særlig stolt av: Det er gull med en bismak

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #317 på: 27. Mai 2019, 08:22 »
Litt synd om vi skal bli eid av en sjeik, egentlig.  Måten City drives på er ikke å være særlig stolt av: Det er gull med en bismak

Definintivt. No er ikkje akkurat Ashley ein engel han heller og selskapet hans drives på ein fæl måte, men UAE er eit land kor menneskerettigheter settes til siden. Skal dette salget gå igjennom bør vi gjere vårt for å huske på dette.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #318 på: 27. Mai 2019, 08:30 »
Vg mener vi er solgt og vi har fått en eier som står med 1600 milliarder på bok 🤩

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #319 på: 27. Mai 2019, 08:31 »
Litt synd om vi skal bli eid av en sjeik, egentlig.  Måten City drives på er ikke å være særlig stolt av: Det er gull med en bismak
Synd??? 😱😱

Mer fortjent syns jeg. Endelig kan denne giganten våkne!

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #320 på: 27. Mai 2019, 08:44 »
Oooooohhhhyeeeessssss. Håper dette går i orden asap. Messi blir første mann inn portene i sommer?  :-*

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #321 på: 27. Mai 2019, 08:46 »
Vg mener vi er solgt og vi har fått en eier som står med 1600 milliarder på bok 🤩

Fortsatt berre det the Sun som har meldt dette, sjølv om det hevder å ha kontakt med kilder som arbeider med sjeiken. Venter til offisiell statement fra klubben før eg slepper jubelen løs.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #322 på: 27. Mai 2019, 08:49 »
Oooooohhhhyeeeessssss. Håper dette går i orden asap. Messi blir første mann inn portene i sommer?  :-*

Håper vi kjøper Halve ajax😜
Så kan vi plukke noen enkeltspillere.
Bernando silva, mane og Dybala kanskje 🤪😂😂

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #323 på: 27. Mai 2019, 08:51 »
Litt trist å lese at sheiken i city var interessert i å kjøpe Newcastle i 2008. Men Ashley ville ikke selge.
Dahadde trolig Newcastle vært der city er i dag😢

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #324 på: 27. Mai 2019, 08:53 »
Vg mener vi er solgt og vi har fått en eier som står med 1600 milliarder på bok 🤩

Fortsatt berre det the Sun som har meldt dette, sjølv om det hevder å ha kontakt med kilder som arbeider med sjeiken. Venter til offisiell statement fra klubben før eg slepper jubelen løs.

VG melder jo også 😜😂

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #325 på: 27. Mai 2019, 09:00 »
Vg mener vi er solgt og vi har fått en eier som står med 1600 milliarder på bok 🤩

Fortsatt berre det the Sun som har meldt dette, sjølv om det hevder å ha kontakt med kilder som arbeider med sjeiken. Venter til offisiell statement fra klubben før eg slepper jubelen løs.

VG melder jo også 😜😂


Joda, men dei bruker Sun som kilde. Ser forøvrig at også Daily Mail brukes som kilde, så ikkje berre Sun som sitter på info
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #326 på: 27. Mai 2019, 09:05 »
Vg mener vi er solgt og vi har fått en eier som står med 1600 milliarder på bok 🤩

Fortsatt berre det the Sun som har meldt dette, sjølv om det hevder å ha kontakt med kilder som arbeider med sjeiken. Venter til offisiell statement fra klubben før eg slepper jubelen løs.

VG melder jo også 😜😂


Joda, men dei bruker Sun som kilde. Ser forøvrig at også Daily Mail brukes som kilde, så ikkje berre Sun som sitter på info
Var egentlig en spøk, da VG ikke er en spesielt troverdig kilde. Men må jo være noe i dette. Denne dagen er større enn 17. Mai/ julaften/nyttårsaften på engang🎉🎉

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #327 på: 27. Mai 2019, 09:28 »
Venter til skysports melder noke før eg tør tru på at det er noke i dette
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #328 på: 27. Mai 2019, 09:30 »
Venter til skysports melder noke før eg tør tru på at det er noke i dette

Du er verdens største pessimist og da 😂😂 min nemesis på denne gruppa 😂😂

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #329 på: 27. Mai 2019, 09:39 »
Litt trist å lese at sheiken i city var interessert i å kjøpe Newcastle i 2008. Men Ashley ville ikke selge.
Dahadde trolig Newcastle vært der city er i dag😢

Ryktene sier at Ashley ville selge i 2008, men fornærmet sheiken med å drikke seg dritings og gamble når han var i Dubai for å forhandle.


Over til potensielt salg nå, bare å smøre seg med tålmodighet til en bekreftelse eller avkreftelse kommer. Spretter ikke sjampisen enda.

Om det nå blir en overtakelse, får vi tro dette er en seriøs eier som er interessert i å bygge klubben. Orker ikke en klovn som dytter inn en haug med penger i 2 overgangsvinduer, bare for å gå lei og lar klubben skure og gå. 

No fate but what you make