20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 193399 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #870 på: 13. Juni 2017, 10:27 »
Wang Jianlin er visst hovedmannen bak disse ryktene, er visst den rikeste mannen i Kina med en nettoformue på ca 31,2 milliarder dollar i motsetning har Abramovic en formue på 8,7 milliarder dollar.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #871 på: 14. Juni 2017, 10:05 »


Okei åpning på sesongen vel?
Selvfølgelig jævlig juleprogram, og så noterer jeg at vi har en tøff avslutning på sesongen.
Håper vi får en god start på sesongen, det bør være mulig slik terminlisten er. Og at vi ikke er i bunnstriden mot slutten av sesongen...
« Siste redigering: 14. Juni 2017, 10:15 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #872 på: 14. Juni 2017, 10:18 »
Har no hatt verre juleprogram enn dette :)

9 ligakampar mellom 29. november til 1. januar, føler me alltid har ein svikt i formen i denne perioden ::) Men ikkje under Benitez :D
« Siste redigering: 14. Juni 2017, 10:20 av lgrinde »

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #873 på: 21. Juni 2017, 19:32 »
Nå møter jo alle lag hverandre 2 ganger hjemme å borte, så å begynne vurdere terminlisten mener jeg blir relativt likt for alle lag,,noen har det lettere og vanskeligere på forskjellige tidspunkt....

om teminlisten er relevant, så er det etter min mening fordel å møte med et topplag som tottenham, før de rekker å finne en god solid form.... alle topplagene utenom arsenal er i CL,,,og vil få det tøft i det tette programmet som kommer...arsenal kommer neppe til å gå for europaliga gull for å få CL plass men gå hardt inn på top 4 og da så klart få så mange poeng som mulig i ligaen... grunnen til at united nedprioriterte ligaen mot slutten av forrige sesong og gikk "all inn" på europaliga var de få kampene igjen uten relativt sterke motstandere...i utgangspunktet er arsenal seier i europaliga meget lav i forhold til en top 4 plassering, og dette er en turnering som mangler prestisje..beholder de sanchez spår jeg de som en utfordrer til gullet.. siste 2 år har leicester og chelsea som har sluppet fokusere på CL vunnet,,,

ny eier, ja takk,,, å endre stadionnavn er direkte respektløst,,,

men en abramovitsj type som gjør oss til et kjøpelag syns jeg blir flaut....suksessen vil uansett smake mye bedre om vi tar det steg for steg, og opplever oppturer og nedturer... om vi vinner alt innen noen år, hva mer har vi da å drømme om? jeg er i ekstase om vi tar en top 4,,,, jeg har ikke noe behov for å vinne noe, eller være i PL,,,jeg følger klubben i tykt og tynt uansett...  jeg kan juble for en top 6 plassering, og etter siste års resultater kan jeg være tilfredstit med en greit gjennomført sesong,,,,om jeg får en carling cup et år,,,vil det være magisk å vinne noe,,, fa cup enda større...top 4 ekstase,,europaligaspill fullt mulig men fortsatt fantastisk...kjøper vi inn alt vi ønsker oss setter vi bare kravene så høye at en 2. plass er skuffelse, og når vi har vunnet er det nesten ikke gøy, og vi har ikke noe streve etter... så lenge overgangssummene og lønningene tilsvarer det vi tjener kan vi handle så mye vi vil,,,, men jeg mener det er "juks" hvis en eier gir oss penger fra egen lomme, vel vitende om at det er en dårlig investering økonomisk, men kun en lek med en fotballklubb...at vi brukte en milliard er greit,,,,så lenge vi seger for en millliard eller får inn reklame/tv inntekter... gi meg gjerne en ny eier,,  men vet om chelsea fans som ikke likte så godt det som skjedde.. folk bynte regne PL tabellen med og uten chelsea...og hele denne trenden liker jeg ikke,,, det ødelegger konkuransen og mulighet for mindre lag...

om klubben kostet 134 og er verdt 190,,,men vi har lånt 30 et par ganger er vi vel ca i null under ashley...dette til tross for skammen han brakte over stadion vved navnebyttet som heldigvis er fikset tilbake...

jeg trodde vi var i kjempepluss på transferfronteen... er dette penger vi da har i tillegg??

pris/solgt for
sissoko 2m/35m
debuchy 2m/12m
janmaat 5m/10m
cabaye 5m/20m
carroll 0m/35m
haidara 1m
goufran1m
ben arfa 5m / 0m
wijnaldum 15m/35m
ba 0m/ 5m

vet vi har hatt noen bommerter med thauvin, cabella, mbwia, men generelt har vi vel tjent netto ca 500 mill nok i transfers?... nå orker jeg ikke ta med de nye mitrovic, mbemba, etc, da jeg føler ikke verdien på disse har steget/sunket så vestentlig,,og vi vil sånn ca få igjen det vi betalte om vi hypotetisk selger ,,,

liker at vi er en klubb i pluss med gode speidere,,,smarte kjøp,,,unge spillere som stiger i verdi,,,  spennende spillere fra utlandet,,  og gjerne lar dem bruke oss som et springbrett om vi ikke klarer prestere det nivået disse hører hjemme på,,,som wijnaldum i championship ville blitt "for god",,,, skal vi utfordre de beste kan vi ikke kjøpe jevnt gode "trygge" spillere,,,men spennende spillere fra utlandet,,,,ta mitrovic som eksempel,,,,da vi kjøpte han var han en potensiel verdensklassespiss med tiden,,,,vi kunne alternativt hentet en helt grei spiiss som fx austin,,,,som aldri ville tatt oss opp blant topplagene....synes også det er riktig å tenke eventuell videresalgsverdi... vil ikke vi henter gamle sportslig gode spillere som kansje presterer direkte, men blir gamle og vi sitter igjen med ingenting...er også generelt imot å hente spillere over 25 år,,,da får de ikke etablert seg i laget,,,og vi må stadig gjøre endringer, og spillere er på vei ned en etter en....

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #874 på: 05. Juli 2017, 11:15 »
Usikker på kor denne passar inn.... For dei som likar å syngja: https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/singing-section

Gler meg til sesongstart! Lyst bort sjå første kamp.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #875 på: 08. Aug. 2017, 12:57 »
Tv2 sin 100 timars sending vurderte nettopp Nufc i sitt tabelltips...Tja, nesten all fokus var på eigar vs manager vs supportera. Dårleg stemning osv. Det er jo berre rykter. Kunne jo fokusert like mykje på det fantastiske forholdet mellom Benitez og supporterane. Og den gruppa med spelara me har med frå Championship. Veldig lite vurdering av spelarane me har. Var vel kunn Mitrovic. Ingenting om keeper, forsvar og midtbana.

Brede hadde nokre gode poeng. Som blandt anna kvifor ikkje bruka meir pengar når ein har ein manager av Benitez sitt kaliber.

Skogis

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #876 på: 08. Aug. 2017, 16:57 »
Ikke minst brillierte Alsaker med sin kunnskap om klubben, setter spørsmåltegn med alle franskmennene i troppen og mangel av britiske/homegrown...lol

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #877 på: 09. Jan. 2018, 08:11 »
Skuffende fra en av mine første favoritter. Håper han får sparken på dagen om dette stemmer. Han skal være en mentor og leder, ikke en som kommer med rasistiske slengbemerkninger til unge gutter.



Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #878 på: 09. Jan. 2018, 08:34 »
Det har skjedd for endel år siden også, så dessverre ikke første gang slike anklager dukker opp. Da mener jeg det endte opp med at de talentene valgte å dra til Nottm Forrest. Skjedde en gang rundt år 2000, men husker ikke navnene på de det gjaldt den gang. Mulig Beardsley den gangen også gav seg i noen år som trener i Newcastle?
Har alltid vært skeptisk til ham som trener siden da, og mener vel også at han har tvilsomt med resultater å vise til. Stemmer dette bør han kastes rett ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #879 på: 09. Jan. 2018, 10:47 »
Han var jo en av nøkkelspilleren den gangen jeg ble fan på første halvdel av 90-tallet, og en nydelig spiller med både mål og assists i fleng.

Trist om dette er hva han skal huskes for. Stemmer anklagene bør han pakke bagen og stikke asap.
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #880 på: 09. Jan. 2018, 12:22 »
Sies at det var derfor Lewis Gibson dro til Everton i sommer også. Forholdet mellom Gibson og Beardsley var visst såpass dårlig, at en annen trener anbefalte Gibson å dra.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #881 på: 09. Jan. 2018, 16:27 »
Vekk med han. Spiller ingen rolle kva han har gjort for klubben på banen når han viser sånne holdninger. Har ikkje mykje resultater å vise til heller
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #882 på: 11. Jan. 2018, 10:06 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #883 på: 11. Jan. 2018, 11:48 »
Forklaringa han har på den "rasistiske" kommentaren vil no eg sei er ei god forklaring.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #884 på: 11. Jan. 2018, 12:24 »
https://www.theguardian.com/football/2018/jan/10/peter-beardsley-newcastle-united-gardening-leave-investigation

The Guardian med en bra bakgrunnsak om Beardsley.

Med bakgrunn i hva jeg leser her, er dette en ikke-sak.
No fate but what you make