20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 665819 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #15 på: 02. Feb. 2008, 14:42 »
Også enig. Carrick er en drømmesignering. SWP frister også.
Hiver meg på denne her ja. Carrick er førstemann jeg vil ha inn. SWP eller Arshavin? En av de 2 iallefall.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #16 på: 02. Feb. 2008, 14:59 »
Vil heller ha Bentley enn både Carrick og SWP jeg!

Jeg også, Bentley hadde vært konge!!  :)

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #17 på: 02. Feb. 2008, 15:15 »
Vil heller ha Bentley enn både Carrick og SWP jeg!

Jeg også, Bentley hadde vært konge!!  :)

Vil ha Carrick fordi vi trenger minst en sentral midtbanespiller og få ville vært bedre enn ham!
SWP eller Bentley, tror jeg ville gått for Bentley av disse 2 men håper vi kan finne en ving som er litt bedre enn de 2 nevnte her. Trenger ikke være en engelskmann.
Håper også vi signerer en spiss, en Les Ferdinand type, en som er god på det meste. Synes at Sunderland sin spiller Kenwyne Jones er meget god og tror han kunne utfylt Martins og Owen bedre enn de utfyller verandre.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #18 på: 02. Feb. 2008, 15:26 »
Keane sier jo at Jones er verdt £40 mill :P

Hvis ryktene stemmer om £90mill så hadde min drøm vært

Pandev £12mill
Carrick £14mill
Bentley £12mill
SWP £11mill

og kjøpt forsvarspillere for resten. DA snakker vi top4! Ikke at jeg tror det kommer til å skje da, men vi har jo blitt heftig linket til alle de...

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #19 på: 02. Feb. 2008, 16:32 »
Tror Jones har en klausul i kontrakten sin at han kan for ikke alt så mye hvis de rykker ned. Husker ikke helt summen, men tror ikke det var alt for mye. Kunne godt tenke meg ham.

Bentley er vel egentlig like mye sentral midtbane som høyrekant?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #20 på: 02. Feb. 2008, 19:48 »
Uansett så ville Bentley vært en fantastisk signering han også. Jones er spennende, uten at jeg kan si at jeg er hodestups imponert over det han leverer på Anfield i kveld...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #21 på: 02. Feb. 2008, 20:03 »
Uansett så ville Bentley vært en fantastisk signering han også. Jones er spennende, uten at jeg kan si at jeg er hodestups imponert over det han leverer på Anfield i kveld...
Er ikke så jævli lett å imponere i en kamp hvor motstanderen har ballen 70% og de 10 andre på laget ditt er møk ræva.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #22 på: 02. Feb. 2008, 21:06 »
Carrick er drømmemannen, men jævla urealistisk tror jeg. Selv om det er lov å håpe at han som geordie skal være mer interessert i oss, tviler jeg alikevel litt på at det har stort å si. Først må jo uansett Sir Alex overhodet komme inn på tanken om å kvitte seg med han!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #23 på: 02. Feb. 2008, 21:28 »
Carrick er drømmemannen, men jævla urealistisk tror jeg. Selv om det er lov å håpe at han som geordie skal være mer interessert i oss, tviler jeg alikevel litt på at det har stort å si. Først må jo uansett Sir Alex overhodet komme inn på tanken om å kvitte seg med han!


Tja, Carrick virker ikke som Sir Alex helst foretrekker Hargreaves (Carrick var jo f.eks på benken idag) så hvis vi byr mye så kanskje vi kan få det akseptert. Selv om Carrick er geordie er jeg uansett ikke sikker på om han vil bytte bort CL-spill og gullkamp mot oss, men ville vært en kjempesignering.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #24 på: 03. Feb. 2008, 02:27 »
Er klar over det, men Carrick har fått mye spilletid alikevel, og Hargreaves er jo jævla mye skadet per nå! Vi har lite annet enn geordie pride og penger å tilby Carrick per nå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #25 på: 03. Feb. 2008, 12:24 »
Har stor tro på Pandev inn i sommer. Tror Rozehnal-lånet kan være en viktig faktor til dette. Lazio har opsjon på kjøp på Bianchi, og har dermed en spiss som har vært meget god i Serie A for Reggina. Slår Bianchi til, skal vi ikke se bort fra at Pandev får gå i sommer. Hvis Rozehnal spiller bra fram til sommeren, kan det (med litt flaks) ligge til rette for en byttehandel med Rozehnal + penger :)

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #26 på: 03. Feb. 2008, 12:34 »
Jeg tror det er stor sannsynelighet at en stor klubb snapper opp Pandev rett forand nesen på oss til sommeren i så fall. Pandev er en stjernespiller av rang og jeg tror det blir vannskelig å signere han. Allikevel skal man aldri si aldri, og lånet mellom Newcastle og Lazio kan jo gi et pluss i boka.

Jeg vil ha ut følgende spillere:

David Rozedahl (Matcher ikke Premier Leauge)
Geremi (Vært elendig for oss)
Nicky Butt (Drar på årene, er vel 34 til neste år)
Mark Viduka (Aldrende spiss som faller prestasjonsmessig)
Shola Ameobi(Ikke god nok, og kan få spilletid i en championship klubb)
(Alan Smith, jeg vet ikke enda hva jeg vil gjøre med han. Han er en god spiller men får ikke ut potensialet i Newcastle.


For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #27 på: 03. Feb. 2008, 12:38 »
Keane sier jo at Jones er verdt £40 mill :P

Hvis ryktene stemmer om £90mill så hadde min drøm vært

Pandev £12mill
Carrick £14mill
Bentley £12mill
SWP £11mill

og kjøpt forsvarspillere for resten. DA snakker vi top4! Ikke at jeg tror det kommer til å skje da, men vi har jo blitt heftig linket til alle de...

Slenger meg lett på denne. Får vann i munnen av slike tanker. Dette er ikke umulig, men sjansen er nok liten for at vi ender opp med alle de 4. Carrick kommer nok ikke til å finne seg i å være innbytter i Man Utd og kan ønske seg vekk i sommer. Pandev hevdet jo visstnok at han var ønsket, og jeg ser ikke bort fra at Keegan kommer til å slenge inn et bud her. Bentley og SWP er begge sannsynlige faktisk. Kanskje ikke SWP er fullt så sannsynlig, men med det rette budet så er det ingen umulighet.

Når det gjelder forsvarsspillere for resten av pengene(£41mill) så foreslår jeg:

Mexes £13mill(midtstopper Roma)
Cris £12mill(midtstopper Lyon)
Pasqual £10mill(venstreback Fiorentina)
Shorey £6mill(venstreback backup Reading)


Tar ikke høyde for høyreback i og med at vi allerede har Habib Beye med Geremi som backup.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #28 på: 03. Feb. 2008, 12:48 »
Når det gjelder forsvarsspillere for resten av pengene(£41mill) så foreslår jeg:

Mexes £13mill(midtstopper Roma)
Cris £12mill(midtstopper Lyon)
Pasqual £10mill(venstreback Fiorentina)
Shorey £6mill(venstreback backup Reading)


Tar ikke høyde for høyreback i og med at vi allerede har Habib Beye med Geremi som backup.
Hva skal vi med både Pasqual og Shorey når vi allerede har Enrique? Da må det være bedre å bruke noen kroner på en skikkelig backup på høyrebacken.
Er i tillegg usikker på om jeg ville brukt 130mill på en aldrende midtstopper fullstendig uten PL-erfaring.
« Siste redigering: 03. Feb. 2008, 12:50 av danield »

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #29 på: 03. Feb. 2008, 12:53 »
Når det gjelder forsvarsspillere for resten av pengene(£41mill) så foreslår jeg:

Mexes £13mill(midtstopper Roma)
Cris £12mill(midtstopper Lyon)
Pasqual £10mill(venstreback Fiorentina)
Shorey £6mill(venstreback backup Reading)


Tar ikke høyde for høyreback i og med at vi allerede har Habib Beye med Geremi som backup.
Hva skal vi med både Pasqual og Shorey når vi allerede har Enrique? Da må det være bedre å bruke noen kroner på en skikkelig backup på høyrebacken.
Er i tillegg usikker på om jeg ville brukt 130mill på en aldrende midtstopper fullstendig uten PL-erfaring.

Hipp som happ. Bare vi får inn en kvalitetsvenstreback så skal ikke jeg sutre.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg