20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Bruce  (Lest 74969 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #90 på: 28. Aug. 2019, 22:31 »

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #91 på: 07. Nov. 2019, 22:25 »

💩 Bra taktikk
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #92 på: 08. Nov. 2019, 10:36 »
Ja hva syns vi om Bruce. Nå har det gått 11 kamper. Har startet bedre i år enn Rafa i fjor. Har tatt poeng borte mot topp 6( det klarte aldri Rafa. Vi scorer 3 på bortebane,men er fortsatt mye Rafa fotball igjen i troppen. Jeg ønsket Rodgers da vi skulle ha ny manager ,men ble ledd av. Se hva han gjør med Leicester! Og for en artig fotball de spiller.
Ingen her er vel fornøyd med Bruce men han er hvertfall ikke verre enn Rafa👍

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #93 på: 08. Nov. 2019, 12:13 »
Jo han er verre enn Rafa. Lovet offensiv fotball, hvilket Rafa aldri lovet da han visste det ikke var mulig (ihvertfall ikke før Almiron kom), og har ikke levert dette. Vi tok poeng mot et Spurs som ikke ligner seg selv i år, Watford gjorde det samme. Vi har sett skremmende mange eksempler på at han ikke har samme match-egenskapene som Benitez, for ikke kom å fortell meg at vi hadde tapt 5-0 mot Leicester med Benitez.

Vi hadde nok sett bedre ut i dag om Benitez hadde fått pengene sine og for eksempel beholdt Rondon. Sier ikke at Joelinton er håpløs, men blir alltid enslig på topp og det er jo rart da under en manager som snakket om offensiv fotball.

Bruce er enkelt å greit en manager lik så altfor mange andre briter som lover å være på «the front foot» uten å ha de egenskapene som skal til for å skape dette. Vi har sett det før og vil se det igjen dessverre.

Og siden du trekker frem den grusomme starten til Benitez ifjor, så må du søren meg også trekke frem den helt utrolig imponerende oppreisningen, muligens det vanskeligste en manager kan få til i dagens fotball med lite tålmodighet. Jeg er redd Bruce til enhver tid er tre strake tap unna kollaps. Og sjansen for at det kan skje oss er stor, vi er fortsatt Newcastle...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #94 på: 08. Nov. 2019, 13:22 »
Toon, vi får vente med å dømme til sesongen er over. Dette gnålet ditt om bedre start er patetisk.
No fate but what you make

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #95 på: 08. Nov. 2019, 18:10 »
Toon, vi får vente med å dømme til sesongen er over. Dette gnålet ditt om bedre start er patetisk.

Alle vet da at starten er det eneste som betyr noe. Det er almen viten at er bedre å ligge på topp 6 etter 10 spilte kamper, også rykke ned, enn å ligge på topp 3 etter 10 spilte kamper, og ende opp på topp 6. STARTEN KUN!
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #96 på: 09. Nov. 2019, 12:37 »
Toon, vi får vente med å dømme til sesongen er over. Dette gnålet ditt om bedre start er patetisk.

So jevla patetisk. Totalt fråverande når me har spelt dårlege kampar(dei fleste til no) og so inn kunn skriva når me har teke 3 poeng... Og kunn for å dra inn Rafa for 10 000 gong! Er jo den som er mest besatt av Rafa her inne. Bevisst trolling, jo det er kunn for å provosera, dermed trolling.
« Siste redigering: 09. Nov. 2019, 12:40 av lgrinde »

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #97 på: 09. Nov. 2019, 17:15 »
Hvorfor diskuterer vi svikern Rafa her, han sviktet oss, la oss komme videre,,
Bruce er tøffnok til å ta jobben, han har gjort en grei jobb hittil,,
La nå dem Benitez elskerne bli med til Kina

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #98 på: 09. Nov. 2019, 17:25 »
Sviker faktisk  ::) ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #99 på: 09. Nov. 2019, 17:28 »
Så lenge vi holder oss saklige, så kan og burde vi diskutere Rafa vs. Bruce hvis ønskelig.

Men er noen som grenser mot usaklige. Lov å være uenige, men usaklige bidrag skaper bare en tullete diskusjon.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #100 på: 09. Nov. 2019, 18:35 »
Sjølvsagt. Rafa vs Bruce har vel og vorte diskutert til det ikkje var meir å sei(Den kan sikkert takast vidare når Bruce har vore her i 1, 2 og 3 sesongar.)  Likavel skal ein dra namnet til Rafa ned i søla og skrive om historien.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #101 på: 09. Nov. 2019, 22:52 »
Jo han er verre enn Rafa. Lovet offensiv fotball, hvilket Rafa aldri lovet da han visste det ikke var mulig (ihvertfall ikke før Almiron kom), og har ikke levert dette. Vi tok poeng mot et Spurs som ikke ligner seg selv i år, Watford gjorde det samme. Vi har sett skremmende mange eksempler på at han ikke har samme match-egenskapene som Benitez, for ikke kom å fortell meg at vi hadde tapt 5-0 mot Leicester med Benitez.

Vi hadde nok sett bedre ut i dag om Benitez hadde fått pengene sine og for eksempel beholdt Rondon. Sier ikke at Joelinton er håpløs, men blir alltid enslig på topp og det er jo rart da under en manager som snakket om offensiv fotball.

Bruce er enkelt å greit en manager lik så altfor mange andre briter som lover å være på «the front foot» uten å ha de egenskapene som skal til for å skape dette. Vi har sett det før og vil se det igjen dessverre.

Og siden du trekker frem den grusomme starten til Benitez ifjor, så må du søren meg også trekke frem den helt utrolig imponerende oppreisningen, muligens det vanskeligste en manager kan få til i dagens fotball med lite tålmodighet. Jeg er redd Bruce til enhver tid er tre strake tap unna kollaps. Og sjansen for at det kan skje oss er stor, vi er fortsatt Newcastle...

Forbanna bra innlegg.

Ellers er jeg litt lei denne evinnelige praten om Rafa vs Bruce runde for runde. Blir for enkelt.
Jeg tror vi hadde vært bedre stilt om Rafa hadde fått lignende midler å bruke på spillere som Bruce har, og jeg tror vi hadde sett et bedre akademi. Valgt Rafa any day.
 
Jeg har vært skeptisk til Bruce, og spådd dommedag. Ingenting er bedre enn at han overrasker. Han er allikevel ikke den manageren jeg tror tar oss til de store høydene. Drømmen er jo stadig Eddie Howe .
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #102 på: 10. Nov. 2019, 16:20 »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #103 på: 14. Nov. 2019, 18:32 »
http://www.nufcblog.co.uk/2019/11/14/bruce-reveals-the-big-mistake-he-made-earlier-this-season-rates-his-start-out-of-10/

Gir deg en 5'er...... Og når du selv sier du er rutinert, hvorfor gjør du da nybegynnertabben med å skulle gjøre om på for mye for fort?

Men, fått et oppsving, det skal han ha. Får vi se om det var et blaff, eller om vi stabiliserer oss og plukker jevnt med poeng fremover? Destod høyere vi er på tabellen, destod større er forhåpentlig sjansene for en ny eier inn. 
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #104 på: 20. Nov. 2019, 21:03 »
Endelig litt flaks til oss. Bruce blir på at.james park. Var redd Levy skulle snappe opp vår Bruce 😎