20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 193877 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #151 på: 07. Sep. 2010, 13:05 »
Etter de massive protestene som var da de begynte å flørte med denne tanken første gang, burde Ashley virkelig ha skjønt poenget. Det har han altså ikke gjort, og nå ser det ut til at han har planer om å trumfe gjennom sitt hjertebarn, som ikke akkurat vil bedre hans skjøre status blant Newcastle-supportere. Det er en synd og en skam at vi har en eier som på død og liv skal gjøre slike ting, som han VET vil falle supporterne veldig tungt for brystet. Det som mangler nå, er at han henter Wise inn igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Yahh

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #152 på: 07. Sep. 2010, 14:50 »
Linkene til Kristoffer fungerer ikke hos meg, kan dere gi en liten oppsummering?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #153 på: 07. Sep. 2010, 15:01 »
Jøss, var strengt tatt søknader om noe skilter til SJP. Tatt fra nufc.com:

Sitat
SJP application:
Belated branding bid

Currently "pending consideration" by Newcastle City Council is this planning application, lodged in July 2010:

2010/1153/01/ADV Display of three non-illuminated fascia signs to Barrack Road elevation and three non-illuminated fascia signs to Strawberry Place elevation. Saint James Park Strawberry Place Newcastle upon Tyne NE1 4ST.

The signs in question?

og

Sitat
Sports Direct.com
@ St.James' Park

Application summary and links to plans etc

Application comments posted to date

This looks to be the first visible signs of the stadium re-branding that the club first announced in November 2009 - although the Sports Direct logo appeared across the top of the Gallowgate End inside SJP some time ago.

Back in November 2009, Derek Llambias confirmed the rebranding plan and commented that:

"We are just looking to maximise our revenues. We have a great opportunity because our sponsorships are coming to an end — a kit sponsor, shirt sponsor and then we have a stadium rights sponsor.

"Our intention is to put a package together that would include, for instance for the stadium rights, a jumbo screen which is great for the fans as well.

"Whoever the sponsor is, we are never going to lose St James’ Park, it is always going to be @St James’ Park.

"So at the moment the Gallowgate has already got SportsDirect.com. We would like to follow that through and take it for the rest of the season as a showcase to whoever is out there who would like to buy the package.

"We know the history, an incredible history. We understand St James’ Park, the history is just wonderful. We are not trying to take that away, we are just trying to add something to the revenue.

"We will showcase Sports Direct until the end of the season. I'm sure we're going to get a sponsor in for next season."

It's unclear whether the current plans are a delayed attempt at "showcasing" the product or merely some adverts for the owner's trainer and trackies emporium.

Chris Hughton was then quoted as saying:

"I sympathise with the supporters. I am quite sure though that, in everybody's eyes, St James' Park will always be St James' Park.

"The fans give us wonderful support and there is no doubt this is their club but, for me, this is a purely commercial decision. To the fans and the people of Newcastle it will always be St James' Park."
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #154 på: 15. Sep. 2010, 23:09 »
Vetta faan hvor jeg skulle poste detta jeg, så ble her! :)

Sitater fra N-O:

Arsenal are going to tear us a new one.

We will probably already have about 3 new ones by the time we play them.

Synes den var litt artig :) Optimismen råder!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #155 på: 20. Sep. 2010, 22:11 »
Da er det herved bekreftet, brorparten av Norges befolkning er noen forbanna tapere!hehe!

Jani

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 223
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #156 på: 24. Sep. 2010, 08:07 »

Peter

  • Gjest
Sv: Newcastle i media
« Svar #157 på: 24. Sep. 2010, 15:32 »
Sunderland har 0%! Hehe, virker som våre gode venner her inne også er de eneste i Norge! Stakkars! ;D

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #158 på: 24. Sep. 2010, 16:56 »
Haha. Det er jo ikke uten grunn at jeg i løpet av 27 år kun har sett TO Sunderland-supportere.
Og en av dem var splitter pine gal.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #159 på: 24. Sep. 2010, 23:08 »
Må huske på at Michael Chopra bare er en køddeprofil oppretta av meg :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #160 på: 25. Sep. 2010, 20:26 »
Haha. Det er jo ikke uten grunn at jeg i løpet av 27 år kun har sett TO Sunderland-supportere.
Og en av dem var splitter pine gal.

Jeg har også kun sett to Sunderland-supportere i mitt liv, begge i en bar på Grønland i Oslo.
De ville slå av en prat da de så skjerfet mitt.  ;D
De var engelske, og var på ferie eller no i Norge, resten av samtalen kan jeg ikke huske sånn veldig godt, annet enn at jeg snakka jævlig mye dritt om dem.  ::)

PatSharpX

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 33
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #161 på: 03. Okt. 2010, 12:08 »
Newcastle app til iPhone:

http://itunes.apple.com/gb/app/newcastle-united/id366458210?mt=8
Klasse.
Jeg har Newcastle theme på min iPhone, funker kun på de som har jailbreaket telefon og ligger på Cyndia under Winterboard themes.
@PatSharpX på twitter

nikman@SJP

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 237
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #162 på: 10. Okt. 2010, 22:06 »
Gan canny doon Toon!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #163 på: 11. Okt. 2010, 12:50 »
http://www.dagbladet.no/2010/10/10/sport/fotball/premier_league/newcastle/manchester_city/13777953/

Snart kjenner de Jong det på pungen :D

"«The Magpies» har franskmannen på lån denne sesongen, og kommer trolig ikke til å få mer glede av balleleganten."

What??

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #164 på: 11. Okt. 2010, 12:56 »
http://www.dagbladet.no/2010/10/10/sport/fotball/premier_league/newcastle/manchester_city/13777953/

Snart kjenner de Jong det på pungen :D

"«The Magpies» har franskmannen på lån denne sesongen, og kommer trolig ikke til å få mer glede av balleleganten."

What??
Slapp av, Dagbladet aner ikke hva de snakker om.