20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 132595 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #900 på: 12. April 2012, 19:16 »
Fordi jeg først i går fikk suget etter FM igjen. Og snart er det sommer og så kommer vel fm13 ut ikke lenge etter sommeren er over? Så gidder ikke kjøpe det nå da:)
I see. FM pleier vel å komme med ny versjon i oktober/november. Fortsatt en god stund til det kommer ny versjon. Du får kjøpt det billig hos PLAY.COM, uten frakt og uten toll/mva. Usedvanlig frustrerende å bare få spilt én måned. :P

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Football Manager
« Svar #901 på: 12. April 2012, 19:23 »
Og de hadde også en kampanje på å kjøpe det jævla billig via Steam for noen uker siden. Var vel nede i 50-lappen eller no. Vet ikke om det er slik fortsatt.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Peter

  • Gjest
Sv: Football Manager
« Svar #902 på: 20. Mai 2012, 22:03 »
Flere enn meg som opplever utrolig mange urealistiske og patetiske overganger?  :P
Blant annet har Jone Samuelsen gått til Swansea sammen med Steffen Hagen, Thomas Drage, Kevin Larsen og Arni Arason til Wigan, Daniel Braaten til Liverpool osv...  :P

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #903 på: 20. Mai 2012, 22:14 »
Jeg også, haha! Braaten er jo drøyt god på fm da!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #904 på: 21. Mai 2012, 00:54 »
Kom til 2016 eller nokke sånt, og då var ingen ringare enn John Carew manager i Barca...

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #905 på: 21. Mai 2012, 01:46 »
Kom til 2016 eller nokke sånt, og då var ingen ringare enn John Carew manager i Barca...
På min er Moa Newcastle manager :P

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #906 på: 21. Mai 2012, 09:16 »
På FM2011 ble jeg (Newcastle) kjøpt opp av "den norske investoren Roar Strand"! Transferbudsjett i milliardklassen! ;D