20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 198662 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #45 på: 19. Mai 2017, 08:59 »
Ja. Han har jo vært skadet og hatt det trøblete . Men en ny vår kan fikse dette. Han vil nok bli billig. Og ville vært vår beste ving. (Dessverre) 7 assist på 15 starter. 😂 Noen i Newcastle som har matchet det siste 5 årene??

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #46 på: 19. Mai 2017, 10:40 »
Ja. Han har jo vært skadet og hatt det trøblete . Men en ny vår kan fikse dette. Han vil nok bli billig. Og ville vært vår beste ving. (Dessverre) 7 assist på 15 starter. 😂 Noen i Newcastle som har matchet det siste 5 årene??

Passar perfekt til oss då :D

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #47 på: 19. Mai 2017, 15:16 »
Ja. Han har jo vært skadet og hatt det trøblete . Men en ny vår kan fikse dette. Han vil nok bli billig. Og ville vært vår beste ving. (Dessverre) 7 assist på 15 starter. 😂 Noen i Newcastle som har matchet det siste 5 årene??

Passar perfekt til oss då :D

Ikke sant.
En av de aller viktigste oppgavene som må gjennomføres før det besluttes å investere i nye spillere er en grundig gjennomgang av skadehistorikken. De fantastiske drømmene om at spillere skal få en ny vår i klubben har vi gang på gang erfart at ikke kommer til å skje. Det kan absolutt være gode spillere å hente - og til en god pris. Men det gir liten stabilitet og er sjeldent økonomisk lønnsomt i lengden.


TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #48 på: 19. Mai 2017, 16:46 »
Jeg mener det er verdt risken.  Tror vi vil få han rimelig ,og har han en god vår da er verdien hans 6 doblet. Var jo en av premier leagues beste vinger for 2 sesonger siden. Voldsom fart og teknikk. Var vel linket til alle storklubber for 2 sesonger siden om jeg husker riktig.


torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #49 på: 19. Mai 2017, 21:37 »
Jeg mener det er verdt risken.  Tror vi vil få han rimelig ,og har han en god vår da er verdien hans 6 doblet. Var jo en av premier leagues beste vinger for 2 sesonger siden. Voldsom fart og teknikk. Var vel linket til alle storklubber for 2 sesonger siden om jeg husker riktig.

Montero har aldri vært i nærheten av å være en av Premier Leagues beste vinger, og heldigvis kommer han heller aldri til å være aktuell for oss.

Og at han har vært linket til "alle storklubber" for et par sesonger siden kan nok også settes på fantasikvoten.

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #50 på: 20. Mai 2017, 14:31 »
Derby har visst tenkt å selje Tom Ince. Her syns eg me må vere på ballen. The Sun linker oss til Ashley Barnes og Tom Cairney. Kjenner ikkje til nokre av dei to, nokon?

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #51 på: 20. Mai 2017, 16:04 »
Tom Cairney e heilt ninja! Kan bekle fleire roller på midtbanen og har scora 12 mål og har 10 assists for Fulham og e kapteinen deiras.
Blei 26 år i Januar trur eg, og e lagkompis med Ritchie på Skottlands landslag.
Har kje sett masse Fulham-kamper i år, men såg playoff'en mot Reading ig blei "forelsket!"
Sykt driv og arbeidskapasitet med tilsvarende finesse og øye for mål.
Hadde vært perfekt i 10-er-rollen eller sentralt på midten!
Bestefar hans er Newcastle-supporter.
Håper virkelig me finner eit kompromis mellom dei 12mill me e rykta te å by for han, og dei 20mill Fulham krever. For 16-17M£ seie eg løp og kjøp!
Ingen tvil i verden på at han tar nivået i PL og han ville blitt ein av dei beste spelarane på laget!
Blir sjukt skuffa faktisk om han ikkje komme!
Venter i spenning...

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #52 på: 20. Mai 2017, 19:18 »
Cairney har sett bra ut i år ja, så blir spennende å se!

Ellers, så er det jo en mulighet for at Wolfsburg kan rykke ned, da de no må ut i play-off. Skulle det skje, så har jo de noen spillere som kunne vært interessante!

Har alltid likt Ricardo Rodrigues, og tror han hadde passa perfekt på vb.
I tillegg, så kan jo Luiz Gustavo og Mario Gomez nevnes! Begge med masse rutine!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #53 på: 20. Mai 2017, 21:40 »
At Cairney kommer til å bli en av de beste på laget tror jeg er litt overdrevet..
Men han løfter nivået fra hva vi har på sentral midtbane fra i dag. Å hente han gjør oss langt mindre avhengige av Shelvey, og hvis begge spiller sammen, er vi mer kreative/utforutsigbare. Støtter absolutt et kjøp av Cairney, selv opp mot £20 mill.


Skulle gjerne sett at vi testet hvor mye Sporting Gijon skulle hatt for Jorge Mere også. Kjempetalent på stopperplass, og er nok større klubber som vaker rundt han. Men sikker på at han ville vært en flott tilskudd, både for kommende sesong og fremtiden :)

Ricardo Rodrigues kommer nok til å havne en en bedre klubb, som feks Liverpool eller noe.
Bazoer kunne vi ha snust på, selv om han kom til klubben i januar.
« Siste redigering: 20. Mai 2017, 21:43 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #54 på: 20. Mai 2017, 22:09 »
Eit annet stort stopper-talent er Mauricio Lemos på Las Palmas, men trur me går for PL-erfaring.
Positiv til Jorge Mere og Bazoer.
Tielemans e jo og ein våt drøm...
Venter i spenning...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #55 på: 21. Mai 2017, 00:30 »
Ja, Lemos har jeg glemt! Kan fort hende han blir værende litt til hos Las Palmas også.
Men Gijon har rykket ned, og han er nok ikke spesielt interessert i å spille Segunda-fotball.

Ja, Mere, Bazoer og Tielemans er jo FM-navn så det synger etter, men helt urealistiske er de jo ikke. Selv om de nok kommer til å koste en del penger, samt være attraktive. Men skal man hente slike type spillere, gjelder det å være tidlig ute tror jeg. Også sender jo slike signeringer et positivt signal.... 😉
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #56 på: 21. Mai 2017, 01:09 »
At Sporting Gijon er rykket ned hadde eg kje heilt fått med meg.
Løp og kjøp!
Masse rykter om Gabriel Pires for tiden og at han har ein klausul på 6mill euro eller noko sånt.
Har vært i Juve men fekk aldri sjansen der, men det er jo eit kvalitets-tegn at han kommer derfra. Sentral midtbane spiller han. Positiv til han, men har kje sett han spille...
Håper Benitez klarer å lure f.eks Insigne eller Mertens, hadde vært snop!
Meget utålmodig og skjekke heila tio om da e noko som skjer med tanke på overganger, men da jobbes nok hardt i kulissene vil eg tru!
Venter i spenning...

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #57 på: 21. Mai 2017, 20:42 »
Mere virker å være sterkest linket til Werder Bremen og Köln. Burde være mulig å få danket ut de! :) Bazoer er helt sikkert tilgjengelig hvis ulvene rykker ned. Hadde vært gull. Sitter og ser.på Sandro nå. Hadde vært rått det også :) Appelt Pires også veldig spennende til den prisen. Han åpnet visst denne sesongen kanon ig dabbet av. Høyt.toppnivå og Rafa har nok sett noe spennende. Brasse på Tyneside! <3  Jeg lurer litt... kan det være mulig å hente Krychowiak? Har vært helt ute i kulden i psg og kanskje han faktisk er åpen for å gå ned i lønn?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #58 på: 22. Mai 2017, 11:08 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-reported-ready-make-13068604

Linkes stadig til Andre Gray. Kan ikke skryte av å ha sett voldsomt mye av ham, men han har gålla 9 ganger for Burnley i PL denne sesongen. Det i seg selv er ikke dårlig. Kan vel dessuten benyttes både som spiss og ving - og er vel litt den atletiske typen som Benitez er så glad i?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #59 på: 22. Mai 2017, 11:53 »
Både Pires og Gray hadde vært konge. Åpenbart mye som bor i sistnevnte. Kan få en King-oppvåkning hos oss etter en sesong med mye utenomsportslig rot for hans del

Også linka til Batshuayi i dag. Hadde vært rått! Blir vel muligens lån isåfall. Vil vel spille fast for å komme i vm-troppen
« Siste redigering: 22. Mai 2017, 11:57 av lefsen »