20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Yoshinori Muto  (Lest 2364 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Yoshinori Muto
« på: 02. Aug. 2018, 15:36 »

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Yoshinori Muto
« Svar #1 på: 02. Aug. 2018, 15:48 »
Har faktisk litt trua på han. Ikke som en målmaskin eller noen Messias, men tror det er en god spiller å ha som det skal bli spennende å følge.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Yoshinori Muto
« Svar #2 på: 02. Aug. 2018, 17:19 »
Endelig en spiller på topp med fart!! Jeg har trua også, men vi må få tak i en bedre spiss en Joselu eller Gayle

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Yoshinori Muto
« Svar #3 på: 02. Aug. 2018, 18:10 »
Kul signering!
Nei.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Yoshinori Muto
« Svar #4 på: 03. Aug. 2018, 09:52 »
Så han et par ganger i fjor. La ikke spesielt merke til han annet enn at han lå relativt dypt i banen. Mon tro om han tenkes som et alternativ til Perez? Uansett skal det bli gøy å se han! Få inn Joe Bryan og en spiss som ikke er Thelin nå!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Yoshinori Muto
« Svar #5 på: 03. Aug. 2018, 10:54 »
Endelig en spiller på topp med fart!! Jeg har trua også, men vi må få tak i en bedre spiss en Joselu eller Gayle

Han er vel ikke spesielt rask, men er god med ballen, energisk i stilen og dyktig til å finne rom å løpe seg fri.

Håper han kan bli like viktig som Bellamy var i sin tid. Er ikke de ganske like i stilen?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Yoshinori Muto
« Svar #6 på: 03. Aug. 2018, 11:15 »
Bellamy var vel målt til ligaens raskeste spiller mener jeg å huske. De har nok endel likheter da Bellamy hadde en enorm arbeidskapasitet og var en god førsteforsvarer.

https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/dont-underestimate-yoshinori-muto-inside-14983743

Jeg må si at det høres ut som en skikkelig Benitez-spiller. Hardtarbeidende, god førsteforsvarer. Samtidig nevnes det jo i denne artikkelen at han ikke er spesielt spektakulær og ofte kan bli borte i endel kamper. Jeg tror han blir et bra tilskudd til stallen, men tror ikke han blir den store frelseren som nr 10, og heller ikke den som scorer målene vi mangler. Dermed håper og tror jeg at det kommer en spiss til inn som vi har tiltro til at scorer litt flere mål.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida