20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fantasy Premier League 15/16  (Lest 30448 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bonoloy

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #30 på: 14. Aug. 2015, 23:05 »
            Kjører dette laget nå:

                                  Krul

             Darmian - Azpiliqueta - Clyne

Wanyama - Hazard - Chamberlain - Toure - Sterling

                       Rooney - Benteke

Subs: Courtois, Wilson, Wisdom, Baker.

Bra lag, men ville fått vekk sterling + Wanyama til fordel for 2 stk 6/7M karer

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #31 på: 14. Aug. 2015, 23:13 »
Ikke uenig i den tanken, men har ståltrua på Sterling. Men selvfølgelig langt i fra optimalt å ha Wanyama på laget. Han blir uansett benka til fordel for Wilson i neste runde igjen.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #32 på: 14. Aug. 2015, 23:28 »
Holder på Sterling inntil videre. Kjørte ut Hazard og inn med Mane som kaptein. Var uheldig som ikke putta ett eller to mot oss, og Everton er heller ikke bunnsolide bakover.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #33 på: 15. Aug. 2015, 18:07 »
Fy fan, gir opp! Etter runde 2 ;)

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #34 på: 15. Aug. 2015, 18:15 »
Er i alle fall sikkert at wildcardet ryker etter denne runden!  :(

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #35 på: 15. Aug. 2015, 20:21 »
17 poeng er average, så vi er ikke alene om å plages denne runden.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #36 på: 16. Aug. 2015, 14:28 »
Chamberlain på benken. :P

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #37 på: 16. Aug. 2015, 16:42 »
12 poeng så langt. Har 5 spillere igjen denne runda, blant anna 3 pool-spillere :P
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #38 på: 18. Aug. 2015, 11:28 »
Endte på fantastiske 33 poeng...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #39 på: 18. Aug. 2015, 12:55 »
Fikk 23p!  :D ::)

Janmaat og Ivanovic! 😃
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #40 på: 19. Aug. 2015, 07:26 »
WC played...Planen var å venta til etter GW4. Jaja! Det er jo eit ultraløp dette og ikkje noko spurt ;)

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #41 på: 19. Aug. 2015, 19:26 »
Fikk 23p!  :D ::)

Lukaku kaptein. 26 poeng. Snur uansett raskt, dette her. :)

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #42 på: 19. Aug. 2015, 22:47 »
Hvor mye tror dere Thauvin kommer til å koste. Cabella var 6.5 og Wijnaldum er 7.0. Shaqiri er 7.0 og kanskje den meste sammenlignbare. Tipper 6.5 pga manglende målteft L1. Håper 6.0
Black and white since 1996

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #43 på: 31. Aug. 2015, 15:12 »
For all del. Azpiliqueta tok bare 2 poeng mer enn Cahill i fjor, med nesten 500 minutter mindre på banen. Ivanovic og Terry koster 1m mer enn Azpiliqueta, så er nok derfor mange velger han.

Og du bruker jo uansett argumentet "Syns det er rart at så mange har med Azpilicueta da han sjelden få mål/assist.", alikevel velger du Shaw som har NULL mål og TO assist i hele sin karriere. Shaw er vel ikke akkurat kjent for "skuddfoten til Ronaldo, farten til Walcott, innleggene til Beckham eller målfarligheten til Messi" han heller...

Men du må jo gjerne tro at Shaw plutselig skal bli fotballgud, skal på ingen måte nekte deg det. Jeg bare registrerer at det er 19,5% som har valgt Azpiliqueta og 6,4% som har valgt Shaw :)

Ja. At en back tar mer poeng enn Cahill er jo ikke akkurat noe tegn på ekstreme mengder med mål/assists... Og at han koster 1m mindre enn Terry, som jeg vil tro er tidenes mestscorende forsvarspiller i PL, og Ivanovic som må være en av de med mest poeng i ligaen, vil jeg heller si gjør det lettere å velge han vekk, til tross for at man sparer 1M.

Nå syns jeg du burde se på fakta... Shaw er nettopp fylt 20 år. Han har spilt i PL 1 år i Southampton, og var stort sett skadet hele fjorårssesongen.. Mens Azpilicueta har vært i Chelsea i 3 år, og er 26 år..

For det første vil jeg anta det er enklere å snitte på flere mål og assists i Chelsea enn i Southampton, (eller på sykestua i Manchester)... Så vil jeg våge påstå at Shaw vil nok bli farligere og farligere de nærmeste årene, med tanke på hans unge alder. Og vil også tro at det generelt er lettere å få mål/assists i et topplag, manu, enn Southampton der han etter sin føste sesong i PL ble sett på som et av verdens støste backtalenter...

Jeg ser du siterer meg, men regager allikevel sterkt på at du påpeker at han ikke akkurat har farten til Walcott... Har du fulgt Shaw i Southampton da han var skadefri? Han er nok den raskeste spillern på manu, og er rett og slett lynhurtig.... Er en moderne back som de fleste backer vil slite med å holde følge med når han setter på turboen, og ble ikke uten grunn satset på som vingback av Van Gaal forige sesong, da han har mange av de samme kvalitetene som en ving..

Nå trenger vel ikke akkurat Shaw å bli noen fotballgud for å ta flere mål/assistpoeng enn Azpilicueta... Og i den grad man kan bli noen "fotballgud" burde du vite at Shaw er en av få backer i verden som kan bli noe i nærheten av en "fotballgud"... Et ekstremt stort talent, som markerte seg stort i Premier League som 18 åring... Uansett synes jeg Azpilicueta er PLs beste back, men tror de fleste ser på Shaw som en større trussel fremover.... Jeg skal ikke motargumentere fakta og påstå at Shaw har historisk sett flere målgivende/mål.. Men ved å se på kampene, og sammenligne spillerne, ser man kjapt hvem høyrebackene i PL bør få størst problemer med å håndtere. For å stoppe en Shaw i form må man nesten rive han ned, mens Azpilicueta ikke akkurat kan sies å være den motstandernes forsvar frykter mest...

"registrerer at det er 19,5% som har valgt Azpiliqueta og 6,4% som har valgt Shaw"

Og? Nå vet jeg ikke hvilke 19,5 posent du sikter til? De på fantasy siden? Skal du virkelig bruke dette som et argument at flertallet av helt ordinære fotballinteresserte har valgt å plukke han på sitt lag?... Hvorfor de har gjort dette gidder jeg ikke spekulere i en gang, fordi det er så irrelevant....

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #44 på: 31. Aug. 2015, 16:28 »
Jeg orker ikke vrøvle mer med deg om dette. Vi får enkelt og greit se i mai.