20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1071904 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #871 på: 11. Mars 2011, 23:20 »
Vi kommer nok helt sikkert ikke til å bruke penger på keeper så lenge vi har Harper, Krul og Forster.

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #872 på: 11. Mars 2011, 23:31 »
Vi kommer nok helt sikkert ikke til å bruke penger på keeper så lenge vi har Harper, Krul og Forster.
Har troen på Krul, om en 2 år. Harper ..? Kameni er 10 ganger bedre.

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #873 på: 12. Mars 2011, 01:14 »
Forstår ikkje hvorfor vi skal bruke penger på keeper, vi har Harper, Krul, Forster og Söderberg, som burde ver gode nok for oss neste sesong.
Newcastlesupporter siden 1992

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #874 på: 12. Mars 2011, 10:47 »
Vi kommer nok helt sikkert ikke til å bruke penger på keeper så lenge vi har Harper, Krul og Forster.
Har troen på Krul, om en 2 år. Harper ..? Kameni er 10 ganger bedre.

Så du mener at det er sannsynlig at vi kjøper en spiller som er annerkjent for masse penger når vi har spennende talenter som er klare til å ta over om ganske kort tid. Sorry Mac, det kommer ikke til å skje.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #875 på: 12. Mars 2011, 11:31 »
Jeg holder faktisk en knapp på Forster. Han har nå vært utlånt i to sesonger, og har levert varene både for Norwich og Celtic. Bare synet av en mann på 2.02 må jo være nok til å skremme enkelte angripere.  Harper har noen meget gode kamper, f.eks mot Everton: Han er en god mann mot mann, men har samtidig sluppet inn noen mål som man ikke forventer av en keeper på hans alder. Hans største problem ser  ut som å være distanseskudd langs bakken. Målet til Berbatov var ikke så vanskelig. Men ikke minst syntes jeg han var svak på skuddet til Sturredge. Vil karakterisere det som en tabbe.

Med andre ord heller jeg mot å leie ut Krul neste sesong og la Forster få sjansen i buret.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #876 på: 12. Mars 2011, 12:20 »
Jeg holder faktisk en knapp på Forster. Han har nå vært utlånt i to sesonger, og har levert varene både for Norwich og Celtic. Bare synet av en mann på 2.02 må jo være nok til å skremme enkelte angripere.  Harper har noen meget gode kamper, f.eks mot Everton: Han er en god mann mot mann, men har samtidig sluppet inn noen mål som man ikke forventer av en keeper på hans alder. Hans største problem ser  ut som å være distanseskudd langs bakken. Målet til Berbatov var ikke så vanskelig. Men ikke minst syntes jeg han var svak på skuddet til Sturredge. Vil karakterisere det som en tabbe.

Med andre ord heller jeg mot å leie ut Krul neste sesong og la Forster få sjansen i buret.

Støtter den 100%. Er også skuffet over noen av målene Harper har sluppet inn. Men samtidig har han også vært ganske stabil, og vi har sjelden kunnet skylde han for poengtap.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #877 på: 12. Mars 2011, 17:45 »
Også enig med InspectorC og torfinn.

Spent på hvordan Krul vil ta et sånt valg (hvis det blir sånn da).
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #878 på: 12. Mars 2011, 19:51 »
Jeg holder faktisk en knapp på Forster. Han har nå vært utlånt i to sesonger, og har levert varene både for Norwich og Celtic. Bare synet av en mann på 2.02 må jo være nok til å skremme enkelte angripere.  Harper har noen meget gode kamper, f.eks mot Everton: Han er en god mann mot mann, men har samtidig sluppet inn noen mål som man ikke forventer av en keeper på hans alder. Hans største problem ser  ut som å være distanseskudd langs bakken. Målet til Berbatov var ikke så vanskelig. Men ikke minst syntes jeg han var svak på skuddet til Sturredge. Vil karakterisere det som en tabbe.

Med andre ord heller jeg mot å leie ut Krul neste sesong og la Forster få sjansen i buret.

Støtter den 100%. Er også skuffet over noen av målene Harper har sluppet inn. Men samtidig har han også vært ganske stabil, og vi har sjelden kunnet skylde han for poengtap.

Eg føler mi har ein heilt anna tryggleik bakøve med Harper enn med Krul. Det skal jo nemnast at Harper gjer ein del bra redningar, men det har kanskje vore i kampar mi har likevel har tapt eller vunne klart. Og han har holdt nullen i fleire kampar etter han kom tilbake frå skade. Men eg er faktisk einig i at han er litt treige på eit par av måla mi har sluppe inn. Det skal jo og nemnast at forsvaret vårt har gjort mange feil som har ført til baklengs denne sesongen. Noko mi alle har påpeikt fleire gonger. Forster høyres, utifrå det folk skriv her inne, spennandes ut og eg har lyst til at han skal få prøva seg, men at dei alle 3 skal kjempa om å vera 1.valg er kanskje litt for optimistisk.
« Siste redigering: 12. Mars 2011, 19:53 av lgrinde »

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #879 på: 12. Mars 2011, 22:35 »
Forsvaret virker generelt tryggere med Harper bak, kan virke som han styrer forsvaret bra.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #880 på: 13. Mars 2011, 08:45 »
Harper gjør ingen grove feil, men man sitter igjen med en følelse at enkelte av målene han slipper inn ville blitt reddet av en litt bedre keeper. Og da spesielt langskuddet til Sturredge.  Samtidig har Harper vært skikkelig god til å sweepe bak sitt eget forsvar. Han har vært patent når han har kommet ut og hindret gjennombrudd. Der har Krul vært usikker, noe som kanskje er litt naturlig med tanke på hans unge alder. En av de største utfordringene for en keeper er jo å vite når han skal stå på strekk og når han skal rykke ut i feltet eller sweepe bak forsvaret.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #881 på: 13. Mars 2011, 10:44 »
Harper gjør ingen grove feil, men man sitter igjen med en følelse at enkelte av målene han slipper inn ville blitt reddet av en litt bedre keeper. Og da spesielt langskuddet til Sturredge.  Samtidig har Harper vært skikkelig god til å sweepe bak sitt eget forsvar. Han har vært patent når han har kommet ut og hindret gjennombrudd. Der har Krul vært usikker, noe som kanskje er litt naturlig med tanke på hans unge alder. En av de største utfordringene for en keeper er jo å vite når han skal stå på strekk og når han skal rykke ut i feltet eller sweepe bak forsvaret.

Jo, men samtidig har eg ein same følelse på ein del av måla Krul slapp inn. For all del, eg vil at ein av dei unge skal ta steget opp. Men Krul overbeviste ikkje meg. Og som du seier, Harper er ganske overlegen på "sweepingen".

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #883 på: 13. Mars 2011, 15:14 »

Vegard Nilsen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #884 på: 13. Mars 2011, 16:04 »
har tittet inne på liverpool forumet en del i det siste (skal da sies at brodern er LFC fan). Og de virker fast bestemt på at de har nærmere 100 mill pund å rutte med til sommern som skal være Dalglish startpakke. Noen som vet om det er noe snev av sannhet i dette?

litt rart å gå etter free transfer spillere når man kan hente de beste der ute med en sånn startpakke!