20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1067401 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #300 på: 08. Feb. 2011, 15:49 »
Jeg skjønner ikke helt hva vi skal med N'Zogbia, når vi nettopp har hentet Ben Arfa.

HBA = Gud, og jeg regner med at han under kontraktsforhandlingene ytret at han gjerne ville spille offensiv midtbane, noe Castle åpenbart ikke turte å si nei til, logisk nok.

Hvis Insomia rykker ned med Wigan tar jeg ham gjerne. Han er god, og vi er blitt mye dyktigere til å ta vare på spillere nå enn før. Vi får vel ham for 10 mill ved nedrykk.. :)

Si 6 mill. + R.Taylor og Perch og vi har en deal ;)

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #301 på: 08. Feb. 2011, 16:10 »
Ser Spurs er interessert i Josip Ilicic fra Palermo.. Her synes eg at vi burde prøvd oss! Og hvem vet, kanskje vi kan kapre en spiller foran nesa på spuds, og ikke omvendt :P

22år gammel, offensiv midtbanespiller med god teknikk og et smart fotballhodet!

, den er litt lang, meen...

Og det tror du er realistisk? Ilicic har vært et av sesongens gjennombrudd i serie A denne sesongen. Spilt kanonbra for Palermo. Jeg kan garantere deg at han ikke er interessert i å komme til oss..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #302 på: 08. Feb. 2011, 17:23 »
Det kan hende jeg tar feil, men har ikke zog hatt en mer sentral rolle i wigan? Jeg mener han har spillt i midten.?
Han kom, ble mett og dett var dett....

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #303 på: 08. Feb. 2011, 18:04 »
Kopierer dette fra N-O;
Nathaniel Clyne. Crystal Palace Rb but can play Lb, 19yr version of Danny Simpson IMO, got good pace. Contract runs out 2012 and he won't sign up apparently so shouldn't cost a fortune. Would happily see Perch go the other way plus a minimal fee. Got a good future if he's trained correctly. Just been called up to Eng u20s along side wor Nile.

Har nevnt han før og er fortsatt i Crystal Palace, selv om det har vært sterk PL interesse. Mange kamper for Palace tiltross for sine unge alder. Ble også kåret til den beste unge spilleren i football league av FourFourTwo forrige sesong.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #304 på: 08. Feb. 2011, 18:11 »
Kan bli den neste Ashley Cole på min FM save ;)

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #305 på: 08. Feb. 2011, 18:54 »
Ser Spurs er interessert i Josip Ilicic fra Palermo.. Her synes eg at vi burde prøvd oss! Og hvem vet, kanskje vi kan kapre en spiller foran nesa på spuds, og ikke omvendt :P

22år gammel, offensiv midtbanespiller med god teknikk og et smart fotballhodet!

, den er litt lang, meen...

Og det tror du er realistisk? Ilicic har vært et av sesongens gjennombrudd i serie A denne sesongen. Spilt kanonbra for Palermo. Jeg kan garantere deg at han ikke er interessert i å komme til oss..

Nei, tror ikke det er realistisk :P Men hadde vært kult om vi hadde snappet opp en slik spiller, før de større klubbene får kloa i dem!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #306 på: 08. Feb. 2011, 19:55 »
Helt enig med barten jeg også. Og til deg Chris, scum skaffet seg suksess gjennom oppavlingen av beckham, giggs etc. Men de har ikke fått opp en eneste spiller i ettertid.

Ikke det?
Hva med Wes Brown, Jonny Evans, John O`Shea, Darron Gibson, Tom Cleverley, Danny Welbeck, Darren Fletcher + at man også bør ta med de unge spillerne Ferguson har hentet fra utenlandske klubber i ung alder og gjort til særdeles gode spillere. Det finnes det enda flere eks på.

TTror ikke Ferguson er førstemann man skal klage på for ikke å bruke talenter og unge spillere. Er vel få klubber som faktisk er bedre.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #307 på: 08. Feb. 2011, 20:37 »
Helt enig med barten jeg også. Og til deg Chris, scum skaffet seg suksess gjennom oppavlingen av beckham, giggs etc. Men de har ikke fått opp en eneste spiller i ettertid.

Ikke det?
Hva med Wes Brown, Jonny Evans, John O`Shea, Darron Gibson, Tom Cleverley, Danny Welbeck, Darren Fletcher + at man også bør ta med de unge spillerne Ferguson har hentet fra utenlandske klubber i ung alder og gjort til særdeles gode spillere. Det finnes det enda flere eks på.

TTror ikke Ferguson er førstemann man skal klage på for ikke å bruke talenter og unge spillere. Er vel få klubber som faktisk er bedre.

Av alle du nevner, er det kun Fletcher som spiller. Fletcher ser jeg derimot på som en middelmådighet, men som faktisk fungerer pga spillestillen til Manure.  Han ble jo latterliggjort av Hoseth. Resten holder ikke mål.  Det er forskjell på benkfyll og spillere som faktisk er gode. Welbeck og Clevery har derimot potensiale, men de er de første på lang tid som faktisk har potensiale til å etablere seg på førstelaget. Husk at Giggs og co kom opp så langt tilbake som begynnelsen av 90-tallet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #308 på: 08. Feb. 2011, 20:56 »
Helt enig med barten jeg også. Og til deg Chris, scum skaffet seg suksess gjennom oppavlingen av beckham, giggs etc. Men de har ikke fått opp en eneste spiller i ettertid.

Ikke det?
Hva med Wes Brown, Jonny Evans, John O`Shea, Darron Gibson, Tom Cleverley, Danny Welbeck, Darren Fletcher + at man også bør ta med de unge spillerne Ferguson har hentet fra utenlandske klubber i ung alder og gjort til særdeles gode spillere. Det finnes det enda flere eks på.

TTror ikke Ferguson er førstemann man skal klage på for ikke å bruke talenter og unge spillere. Er vel få klubber som faktisk er bedre.

Av alle du nevner, er det kun Fletcher som spiller. Fletcher ser jeg derimot på som en middelmådighet, men som faktisk fungerer pga spillestillen til Manure.  Han ble jo latterliggjort av Hoseth. Resten holder ikke mål.  Det er forskjell på benkfyll og spillere som faktisk er gode. Welbeck og Clevery har derimot potensiale, men de er de første på lang tid som faktisk har potensiale til å etablere seg på førstelaget. Husk at Giggs og co kom opp så langt tilbake som begynnelsen av 90-tallet.

Styrken til United er nettopp det at dei har et fundament som hele tiden blir sterkere av at yngre spillere som tar steget. Første 11'ren til United er dog ganske kraftig underlegen til lag andre lag i Europe synes eg.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #309 på: 08. Feb. 2011, 21:41 »
Helt enig med barten jeg også. Og til deg Chris, scum skaffet seg suksess gjennom oppavlingen av beckham, giggs etc. Men de har ikke fått opp en eneste spiller i ettertid.

Ikke det?
Hva med Wes Brown, Jonny Evans, John O`Shea, Darron Gibson, Tom Cleverley, Danny Welbeck, Darren Fletcher + at man også bør ta med de unge spillerne Ferguson har hentet fra utenlandske klubber i ung alder og gjort til særdeles gode spillere. Det finnes det enda flere eks på.

TTror ikke Ferguson er førstemann man skal klage på for ikke å bruke talenter og unge spillere. Er vel få klubber som faktisk er bedre.

Av alle du nevner, er det kun Fletcher som spiller. Fletcher ser jeg derimot på som en middelmådighet, men som faktisk fungerer pga spillestillen til Manure.  Han ble jo latterliggjort av Hoseth. Resten holder ikke mål.  Det er forskjell på benkfyll og spillere som faktisk er gode. Welbeck og Clevery har derimot potensiale, men de er de første på lang tid som faktisk har potensiale til å etablere seg på førstelaget. Husk at Giggs og co kom opp så langt tilbake som begynnelsen av 90-tallet.

Nei det er faktisk ikke det.
Fletcher er fast og spiller så ofte Ferguson finner det forsvarlig.
Gibson og O`Shea bidrar også en del, spesielt sistenevnte som har startet 11 kamper og i tillegg har ihvertfall 1 som inbytter også. Han er den 12. mest brukte spilleren for ManU denne sesongen, det vitner jo om at Ferguson stoler på han og at han roterer såpass mye for å spare de beste til de tøffeste kampene.
Gibson og Evans står med 8 kamper hver denne sesongen. Skadeforfulgte Brown med 5, Rafael med 14, osv.

Det er nettopp dette som er styrken til Ferguson og ManU, det at de hele tiden avler opp brukbare spillere som kan gjøre en god jobb for klubben i løpet av en sesong. Derfor ser man jo også omtrent aldri at Ferguson går "bananas" på overgangsmarkedet. Han gjør dyre kjøp ja, men ikke mange samtidig, han deler det opp over flere år og har ett utrolig samhold i det laget der.
Og når det kommer til pris så må jo ManU handle fra øverste hylle om de vil være i toppen, der er spillerne dyre, og heter klubben Manchester United blir spillerne som oftest enda dyrere. Slik er det uansett. Det gjelder alle topplag. De har som oftest en egen pris.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #310 på: 08. Feb. 2011, 22:08 »
Har stor respekt for det United driver med. Uansett hvor mye jeg misliker det. Bredden i stallen er på grensen til latterlig
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #311 på: 08. Feb. 2011, 22:41 »
Enig med Frode. Dessuten har ManU levert masser av PL-spillere til andre mindre PL-lag som er viktige bidragsytere for sine respektive lag. Det skal du heller ikke glemme.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #312 på: 08. Feb. 2011, 23:10 »
Enig med Frode. Dessuten har ManU levert masser av PL-spillere til andre mindre PL-lag som er viktige bidragsytere for sine respektive lag. Det skal du heller ikke glemme.

Hehe, ikke for å pisse på paraden din, men dette har jeg vanskelig for å tro at kan godskrives Man U sin humanitære ånd... ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #313 på: 08. Feb. 2011, 23:13 »
Var ikke min mening å fremstille ManU som noe annet enn gode på talentutvikling da!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #314 på: 09. Feb. 2011, 00:05 »
Drit i Manure da... Vi heier på NUFC :D

Jeg vil ha Ewerthon signert snarest mulig. Vi trenger flere alternativer på topp