20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillere vi IKKE har sjans på!  (Lest 54819 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #180 på: 15. April 2012, 01:31 »
Kagawa er verdensklasse. Selv om vi får CL vil det være et steg nedover for han å gå fra Dortmund til oss. Og han er nok dyyyr også. Dortmund har et rått og ungt lag nå, med masse spillere jeg liker. De ser ut til å vinne Bundesliga foran Bayern etter at de nettopp slo dem 1-0.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #181 på: 15. April 2012, 01:39 »
Hva med Keisuke Honda da? Hvor urealistisk? Om Newcastle skulle komme på en fjerdeplass så burde de vel ha funket å lokket han til Newcastle? EPL > RPL, og det er vel ikke akkurat et steg nedover, er det det? Høhøh! :hest:
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #182 på: 15. April 2012, 01:57 »
Den er ihvertfall mer realistisk enn Kagawa! :D

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #183 på: 15. April 2012, 02:00 »
Honda er ikke helt der oppe med Kagawa, men gud for en deilig spiller han er uansett. Tror CSKA Moscow fikk han for rundt 5mp. ???
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #184 på: 15. April 2012, 02:10 »
Jepp, Honda er rå. Hadde vært litt av et kjøp! Hvor realistisk det er, har jeg ikke peiling på. Men en overgang burde jo fristet for Honda. Dette er ihvertfall hentet fra en artikkel som ble skrevet like etter januarvinduet:

However on Tuesday, negotiations fell apart when Lazio insisted on paying the €14 million transfer fee in installments and CSKA demanded a lump sum.

Honda, for his part, indicated that another half-season in Russia could be a blessing in disguise.

"As my contract with CSKA starts to run out, more clubs will show their interest," the former VVV Venlo man said. "What I do with this club is directly related to what happens next."

Honda has recently been linked to top European clubs such as Paris Saint-Germain, AC Milan and Manchester City. The Japan international was also pleased to learn that Lazio are contemplating another go at acquiring him in the European summer.

€14 mill euro er mye penger for oss. Og med den interessen er jo vi nesten et lite lag i forhold. Men Benny ble jo fulgt av Pool og Real da vi var nyopprykket, og valgte oss. Så hvem vet? :D
« Siste redigering: 15. April 2012, 02:11 av Eriksen »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #185 på: 15. April 2012, 03:18 »
Det som er så sykt med Dortmund er at de kjøper spillere for omtrent ingenting, så stiger markedsverdien...

Shinji Kagawa ble vel kjøpt for omtrent 2,5 mill NOK, og er verdt ikke langt ifra 100 ganger så mye nå.... Tar jeg ikke feil, er Hummels, Subotic +++ i samme kategori. Samtidig har de en Kehl jeg glatt hadde byttet med Tiote (hvis de hadde vært like gamle). Jeg digger hele Dortmund, laget, stallen osv. De har et helt syk lag, og jeg håper virkelig de vinner Bundesliga i år. Det har de virkelig fortjent!

Honda hadde jeg gladelig tatt imot, så lenge han ikke er påtenkt som en erstatter for Ben Arfa...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #186 på: 15. April 2012, 03:22 »
4-3-3 med Cabaye og Tiote litt dypt, og Honda i en rolle litt forran dem. :drool:
Farlig offensivt, men jeg kremer i buksene bare ved tanken på noe sånt.
Dortmund er forresten et særs likandes lag.
Nei.

mr. fresh

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #187 på: 30. April 2014, 08:28 »
kunne sagt messi, ronaldo osv. men det gidder jeg ikke... la oss si shaw, gundogan, witsel, benega, moutinho, kroos, hummels, så er det vertfall spillere som ikke er i de aller største klubbene(eller er litt overflødig der)

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #188 på: 18. Juni 2014, 17:12 »


Insigne.. For en spiller!

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #189 på: 18. Juni 2014, 17:15 »


Insigne.. For en spiller!

Gidder ikke drømme om å få han til oss uansett. Holder for meg at vi har 1 driblefant som aldri får spille. Trenger ikke 2  ::p

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #190 på: 18. Jan. 2015, 13:06 »
Alle spillere med hjerne vil ikke gå til oss før vi får en ny manager, så drøm i vei folkens