20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet: Styrket eller svekket troppen?  (Lest 5268 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet: Styrket eller svekket troppen?
« Svar #15 på: 03. Feb. 2009, 12:21 »
Problemet er jo bare at vi aldri har en skadefri tropp. Så troppen vår er styrket i at vi fikk inn 3 anvendlige spillere som kan dekke flere plasser.

Eneste som bør få plass i første 11eren ved skadefri tropp er Nolan, han er bedre enn Guthrie.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet: Styrket eller svekket troppen?
« Svar #16 på: 03. Feb. 2009, 14:03 »
Ingen av delene. Mer mot sv ekket, da de andre lagene har styrket stallen synes jeg.
Who else...... Alan Shearer

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet: Styrket eller svekket troppen?
« Svar #17 på: 03. Feb. 2009, 15:08 »
Svekket A laget, men styrket stallen/backup. = ingen av delene
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet: Styrket eller svekket troppen?
« Svar #18 på: 03. Feb. 2009, 15:35 »
Tror N'Zogbia kunne blomstret under Keegan, men Kinnear ga gutten ingen sjanse, og i tilegg til sytingen til N'Zogbia er jeg glad for at han til slutt ble solgt. Nolan og Taylor er greie å ha nå som kampen om å unngå nedrykk starter. . For å nå opp til en 4-8 plassering på tabellen er Nolan og Taylor for svake. . Skal vi ta opp kampen om å ungå nedrykk hvert år eller kampen om å klare f. eks 6 plassen? Jeg er ikke fornøyd med tranfervinduet. .   :(
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet: Styrket eller svekket troppen?
« Svar #19 på: 03. Feb. 2009, 16:18 »
Å Gud som jeg håper Wise og Kinnear forsvinner.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet: Styrket eller svekket troppen?
« Svar #20 på: 03. Feb. 2009, 16:25 »
Nzogbia måtte vi bare bli kvitt, så den handelen var et bra stykke handel. Given-saken er en gedigen flause.  Ryan Taylor er et usikkert kort, men jeg ser på innleggsbeinet hans som en klar nøkkel når vi nå skal begynne å skape ting på dødball igjen!

Jeg mener vi er styrket, men det er en BETINGELSE at vi bruker minimum 20 mill på et pas klassespillere til sommeren.
Ashley og styret har igjen vist seg som talentløse ved å starte budene på spillere få dager før vinduets slutt. Dessuten er kommunikasjonen med supporterne helt forfedelig dårlig. Før var det mediene som skapte store overskrifter når det gjaldt linkede spillere til NUFC, nå skaper vi dem selv og lover og lover. Men holder vi et snev av det vi lover, nei.

Hvorfor henter vi ikke inn Appiah!? Han er akkurat det vi trenger og han hadde kastet seg på en 40k i uka kontrakt tror jeg.