20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: kjøp brede hangeland  (Lest 32435 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #30 på: 30. Juni 2007, 13:02 »
Man skal vel heller grine av at han er aktuell......
Hvorfor det?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #31 på: 30. Juni 2007, 13:23 »
Aktuell i følge VG ja..Merkelig at ingen andre har noe om dette.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #32 på: 30. Juni 2007, 13:23 »
Hadde ikkje sansen for Hangeland før, men eg må sei eg e blitt imponert i det siste over spelet hans på landslaget og i København. Håpe vi slår til, får jo sjå meir Newcastle i media. :)

IamFreddie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #33 på: 30. Juni 2007, 13:43 »
Hangeland har heilt klart potensiale til å bli en god midtstopper, men han må gjøre det bedre en no.

Han kan ende opp som Lundekvam, som har spilt for Southampton i over 10 år, et lag som ender opp med å kjempe mot nedrykk kvar sesong.

Men visst Nufc velger å kjøpe han, kan han være et grei 3.valg, men eg mener Newcastle bør gå etter enda meir etablerte midtstoppere en Hangeland. Hva med Ivan Helguera, han begynner å trekke på åra, men han har vel et par gode år igjenn.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #34 på: 30. Juni 2007, 14:20 »
Hangeland vil bli en veldig bra signering. På høyde med Henning Berg og Ronny Johnsen!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #35 på: 30. Juni 2007, 16:55 »
Hangeland har heilt klart potensiale til å bli en god midtstopper, men han må gjøre det bedre en no.

Han kan ende opp som Lundekvam, som har spilt for Southampton i over 10 år, et lag som ender opp med å kjempe mot nedrykk kvar sesong.

Men visst Nufc velger å kjøpe han, kan han være et grei 3.valg, men eg mener Newcastle bør gå etter enda meir etablerte midtstoppere en Hangeland. Hva med Ivan Helguera, han begynner å trekke på åra, men han har vel et par gode år igjenn.

Ikke tull med lundekvam. Det har jo endt svært godt med hans karriere, Han er jo blitt en legende i southampton. Lundekvam er helt.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #36 på: 30. Juni 2007, 17:04 »
Var det ikke snakk om at Souness ville ha ham en gang?

Du må oppdatere signaturen din annern  ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #37 på: 30. Juni 2007, 17:42 »
såmm:)  Skulle hatt lundekvam og ronny johnsen som midtstoppere, basma og strand på backene. Da ville snitt alderen på forsvaret vårt vært over 150 år. det erm ye rutine det!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil

BallaJazz

  • Gjest
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #39 på: 30. Juni 2007, 23:05 »
Er da ikke så ille detta,Skulle vi få Hangeland så vill det være intresangt.Han har vokst utrolig mye i sin danske tid men er spent på åssen han ville være mot de beste å tøffeste motstanderne.Jeg setter et lite spørsmålstegn ved det.Vill jo kalle detta et litt gamble kjøp siden man ikke er sikker men skal det sies at Big Sam kommer til å få mere ut av Hangeland også sannsynelig, så detta er en signering jeg har troa på.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #40 på: 30. Juni 2007, 23:17 »
Vel Hangeland er vel ok men vinner ikkje medaljer med ok spillere i PL
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

  • Gjest
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #41 på: 01. Juli 2007, 04:32 »
Synes jeg at Hangeland skal få sjangsen sin før vi sier noe..er et gamble JA men det behøver ikke bety at han vill bli dårlig for oss .Det vill bare tiden vise..
« Siste redigering: 01. Juli 2007, 05:03 av BallaJazz »

twominds

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 84
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #42 på: 03. Juli 2007, 14:10 »
Jeg er redd dette kan bli litt som med Kippe. Selv om Hangeland har mer av farten som Kippe manglet, så er jeg enda ikke overbevist om at han har det som skal til i PL. Men jeg tror nok jeg støtter forsøket, så sant det ikke er snakk om uhorvelig mye penger. Da er det verdt forsøket.
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #44 på: 03. Juli 2007, 15:36 »
Tror LFC er ganske godt fornøyd med kjøpet av Agger, jeg, så det er vel slettes ikke utenkelig at Hangeland kan ta steget opp.
Jeg stiller meg forsiktig optimist til dette, så lenge prisen ikke er for stiv!
Men nå er det jo uansett enda kun spekulasjoner.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida