20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 132623 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #720 på: 16. Nov. 2011, 09:25 »
CL semi mot Real, jeg er Inter. Jeg vinner 2-0 på hjemmebane etter 2 sene mål. Casillas banens beste.
I returen blir min venstreback Chivu utvist etter 2 min, Real leder 3-0 etter 12 min.
Jeg blir så forbanna på dette drittspillet at jeg spoler gjennom hele kampen. På overtid scorer Cavani 3-1 og jeg går videre på bortemål. Siden jeg hadde spolt så fikk jeg ikke med meg målet, så jeg spolte litt tilbake. Da klikker spillet/pcn.

Ikke bra for personer som meg dette her asså!!

sam

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 51
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #721 på: 16. Nov. 2011, 09:58 »
Spiller i sesong nr 3, etter en 2 plass  PL og seier i Fa cupen første sesong, 2 plass i PL og semi i CL etter tap mot Bayern og seier i FA i sesong 2 og i 3 sesong ligger jeg foreløpig på en 3 plass i PL og første utslagsrunde i CL samt blitt manager for Norge:)

-------------Ter Stegen-------------------
M.Richards---R.Shawcross---Colo/Kaboul---Fabio
-----------Capoue-------------------------
---------------------Cabaye------------------
--------L.Moura-G.Sigurosson-D.Silva/S.Kagawa
--------------C.Teves------------------------

Res: Krul, Guardado, Gaitan, Tiote, Pieters, Kadlec, Kagawa/Silva

Anbefaler alle til å kjøpe Gylfi Sigurosson hvis du er på jakt etter OMS, bøtta 30 mål og 14 assist i sesong 2 for meg, kosta kun 8.5 mil pund.

Tevez må være et at de beste kjøpa på spillet, kosta 6,5 mil pund(!), og scorte 19 mål og 7 assist på 29 kamper 1 sesong (altså sesong 2 på spillet) og denne sesongen har han 23 mål og 8 assist på 24 kamper. ligger dog på 140k pund i uka, samt 20k kamp bonus og 20k målbonus...

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #722 på: 16. Nov. 2011, 10:56 »
Kordan e det med norske talenter på spillet? Noen som har sjekka?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #723 på: 16. Nov. 2011, 13:46 »
Er i slutten av min 3. ses nå. Vant mitt første trofe, ligacupen:D
Ligger på 2. plass i ligaen og er videre i cl. Jeg er bare usikker på hva jeg gjør når overgangsvinduet nærmer seg. Jeg trenger egentlig 2 nye stoppere, da jeg føler at Taylor ikke når opp og colo forsvinner (ingen ny kontrakt). Emre Can er ikke i nærheten av god nok. Det kjedelige er at prisene på de beste stopperne, som jeg antar er papadopoulos og varane, er helt hinsides. De krever over 260 mill for hver av de:O Forslag til stoppere?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #724 på: 16. Nov. 2011, 14:15 »
Chalabah i Chelsea, g prestia+ de to andre jeg skrev forrige side. Jeg har gitt opp gøtze og neymar :) nytter ikke. Men fikk canales og lukaku så bra vindu. Solgte også krul og kjøpte thibaut courtois fra chelsea. Begynner få bra lag nå og snitt alder på 21 år:)

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #725 på: 16. Nov. 2011, 14:20 »
Spørs om noen av de kan gå rett inn i laget mitt :(
Mye gav du for canales? fikk han for 21 mill jeg =)
« Siste redigering: 16. Nov. 2011, 14:40 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #726 på: 16. Nov. 2011, 14:29 »
Spørs om noen av de kan gå rett inn i laget mitt :(
Sokratis papastatopolous ! Litt usikker på stavinga på etternavnet

sam

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 51
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #727 på: 16. Nov. 2011, 14:40 »
Spørs om noen av de kan gå rett inn i laget mitt :(

Shawcross kosta meg 13 mil pund, har 7.53 i rating denne sesongen.. kaboul fikk jeg på billig salg, 4.2 mil pund, etter en sesong ville både man utd og milan ha han.. røverkjøp mao. Phil Jones har jeg også akkurat kjøp for 7.5 mil pund... meget bra stopper
« Siste redigering: 16. Nov. 2011, 14:42 av sam »

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #728 på: 16. Nov. 2011, 14:47 »
er som vanlig på talentjakt jeg da, så kaboul er for gammel:P Skal sjekke ut phil jones nærmere.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #729 på: 16. Nov. 2011, 14:49 »
Gav 4 mill p for canales. Prestia går nok rett inn. Er krutt god for meg.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #730 på: 16. Nov. 2011, 15:00 »
Har handlet inn mye ungutter som speiderne har anbefalt, dette har ført til at spillere som Ben Arfa, Jonas og Danny Simpsons må selges. Sliter med å selge samtlige og har kun fått lånt de ut denne sesongen. Kjøpte inn en 19 år gammel ving (som jeg ikke husker navnet på) som stor spiller og har satt Obertan og Torje på benken. Skal finne ut hva han heter når jeg kommer hjem.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #731 på: 16. Nov. 2011, 16:51 »
CL semi mot Real, jeg er Inter. Jeg vinner 2-0 på hjemmebane etter 2 sene mål. Casillas banens beste.
I returen blir min venstreback Chivu utvist etter 2 min, Real leder 3-0 etter 12 min.
Jeg blir så forbanna på dette drittspillet at jeg spoler gjennom hele kampen. På overtid scorer Cavani 3-1 og jeg går videre på bortemål. Siden jeg hadde spolt så fikk jeg ikke med meg målet, så jeg spolte litt tilbake. Da klikker spillet/pcn.

Ikke bra for personer som meg dette her asså!!

hahah. Hadde likt å sett trynet ditt

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #732 på: 16. Nov. 2011, 17:25 »
Har handlet inn mye ungutter som speiderne har anbefalt, dette har ført til at spillere som Ben Arfa, Jonas og Danny Simpsons må selges. Sliter med å selge samtlige og har kun fått lånt de ut denne sesongen. Kjøpte inn en 19 år gammel ving (som jeg ikke husker navnet på) som Tstor spiller og har satt Obertan og Torje tpå benken. Skal finne ut hva han heter tnår jeg kommer hjem.                                         

 Tipper på bruma fra Portugal?? :)
« Siste redigering: 16. Nov. 2011, 18:09 av Anders »

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #733 på: 16. Nov. 2011, 18:09 »
Har handlet inn mye ungutter som speiderne har anbefalt, dette har ført til at spillere som Ben Arfa, Jonas og Danny Simpsons må selges. Sliter med å selge samtlige og har kun fått lånt de ut denne sesongen. Kjøpte inn en 19 år gammel ving (som jeg ikke husker navnet på) som Tstor spiller og har satt Obertan og Torje tpå benken. Skal finne ut hva han heter tnår jeg kommer hjem.                                          Tipper på bruma fra Portugal?? :)

Navnet er Abdallah Yaisien, kom gratis fra PSG. 3,5 stjerner. 8 kamper og 3 mål så langt.

Har noen ekstrem gode speidere som har funnet masse gode unge spilleren, men de fleste er sånne som spillet lager selv etterhvert.

Men merk dere navnet Abdallah Yaisien, veldig god på min save ihvertfall.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #734 på: 16. Nov. 2011, 19:50 »
er som vanlig på talentjakt jeg da, så kaboul er for gammel:P Skal sjekke ut phil jones nærmere.
       Jones koster nok mye. De ville ha 53 mill pund på min savegame.