20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 133649 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #75 på: 06. Nov. 2010, 19:09 »
What ?? Jonas høyre ? hvem kjører dere venstre da ?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

wildkin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #76 på: 06. Nov. 2010, 19:38 »
afellay og diarra som bosman spillere etter første sesong! vuckic spiller fast som AM og gjør det veldig bra, kom dog bare på 14 plass første sesong

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #77 på: 06. Nov. 2010, 19:39 »
What ?? Jonas høyre ? hvem kjører dere venstre da ?

Ben Arfa, kjører 4-4-2.
Har prøvd ut Jonas litt på venstre, men innlegga han er jo elendig derfra, så derfor er han på høyre her.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #78 på: 06. Nov. 2010, 20:08 »
Jonas har et snitt på 7.45 her med 19 kamper 4mål 4 assist. på venstreving.

Vuckic gjør det helt supert for meg som AM, mens williamson er uten tvil min beste spiller.

Ligger nå på 5plass etter 19 serie kamper.
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #79 på: 06. Nov. 2010, 20:41 »
Skal kjøpe spillet på mandag tenkte jeg, siden jeg har fri på Tirsdag.:) Blir ikke så mye søvn når jeg spiller FM da.:D

Men til dere som har det. Er det store forskjeller fra 2010?

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #80 på: 06. Nov. 2010, 20:48 »
Steven taylor og Carroll er ikke bestevenner på spillet mitt, så taylor krevde at jeg skulle selge Carroll, det gikk ikke jeg med på, så jeg har transferlistet taylor, men ingen vil kjøpe han pga han er skadet. Får håpe deres forhold blir bedre utover, slik at jeg kan beholde begge.
Har åpnet PL bra med 3-0 mot everton, og 4-1 mot b'pool.
Jonás storspiller, det samme gjør Nolan og Xisco(faktisk!), har lånt ut Vuckic halve sesongen, men tror nok han skal få lov til å spille litt etterhvert.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #81 på: 06. Nov. 2010, 21:31 »
Jonás storspiller, det samme gjør Nolan og Xisco(faktisk!), har lånt ut Vuckic halve sesongen, men tror nok han skal få lov til å spille litt etterhvert.

Beardsley mente Xisco var den beste spissen i troppen min....noe sier meg at han er litt overvurdert på FM11.

Theo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 583
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #82 på: 07. Nov. 2010, 02:06 »
Noen som spiller Tippeligaen her? Spiller med Lillestrøm og trenger å vite om noen billige talenter.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #83 på: 07. Nov. 2010, 03:19 »
Våge nilsen og erik mæland på fkh er vell "for free" i januar vinduet.. ? ;)

Våge nilsen har ØVE 8 i snitt på min save, får han selv i januar viduet, er i november nå ;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Theo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 583
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #84 på: 07. Nov. 2010, 03:19 »
Opplever dere også at spillet crasher jævla mye? Faens irriterende

Theo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 583
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #85 på: 07. Nov. 2010, 03:21 »
Våge nilsen og erik mæland på fkh er vell "for free" i januar vinduet.. ? ;)

Våge nilsen har ØVE 8 i snitt på min save, får han selv i januar viduet, er i november nå ;)

Vis jeg ikke husker feil så snappa akkurat Q.P.R og en annen klubb opp disse :P Men takk for svar :)

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #86 på: 07. Nov. 2010, 10:28 »
Vegar eggen hedenstad ??
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #87 på: 07. Nov. 2010, 11:22 »
Opplever dere også at spillet crasher jævla mye? Faens irriterende

Fikk nettopp meldingen "det lagrede spillet kunne ikke hentes"... Lest litt frem og tilbake, og kommet frem til at saven mest sannsynlig er ødelagt... JÆVLIG irriterende !:(

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #88 på: 07. Nov. 2010, 15:33 »
Opplever dere også at spillet crasher jævla mye? Faens irriterende

Skjedd en gang her, da fikk jeg ei feilmelding og så lukka hele spillet seg.
Jævlig kjipe greier, at ikke de kan få fiksa slikt, har vært endel slike problemmer på tidligere spill også.
FM10 opplevde jeg vel aldri at det skrudde seg av, men det er vel det eneste.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #89 på: 07. Nov. 2010, 15:43 »
Spilte mot en kompis over lokaltnettverk, da klikka hans Football Manager. Jævlig irriterende, ettersom jeg var midt i Supercupfinale med Aalesund mot Rosenborg, som jeg ledet 2-1.