20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Trondheim  (Lest 52510 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Sjå kamp i Trondheim 8.August?
« Svar #15 på: 06. Aug. 2009, 14:29 »
Då så! Då er det stor sjangse for at eg er der, om ikkje pappa tvinger meg til sverige elrns.

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Sjå kamp i Trondheim 8.August?
« Svar #16 på: 06. Aug. 2009, 17:59 »
Er du over 18 er det ihvertfall intet problem. Men det er svært sjelden de sjekker alderen din når du ser på kamp. 20-årsgrensa er gjeldende på det tidspunkt puben forvandles til et utested. Altså på sen kveld/nattestid.

Det er gjennom historien, helt tilbake til tida på King's Cross, og lenge før røykeloven trådte i kraft, vært flere unge fans og sett på kamp, og ingen har hittil blitt kastet ut, såvidt meg bekjent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Trondheim
« Svar #17 på: 09. Aug. 2009, 20:44 »
Her kan puber og mulige samlinger før kamp i Trondheim diskuteres.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #18 på: 10. Aug. 2009, 22:18 »
Sånn bare for å fjerne enhver eventuell tvil hos eventuelle nye trøndere som ikke har oppdaget oss ennå. Three Lions er stedet!

Three Lions ligger i Brattørgata (parallellgate til Fjordgata og Olav Tryggvasons gate). Puben ligger bare fem minutters gange unna Trondheim Sentralstasjon. 2 minutter unna Burger King. 100 meter unna Clarion Collection Hotel Grand Olav / Olavskvartalet.



Forhåpentligvis kan vi få på plass en rabattavtale utover i sesongen. Men om ikke så skulle skje, så er ikke prisene så ille. Det finnes langt verre.
Puben har fem-seks storskjermer og opptil flere TV-skjermer i rimelig størrelse fordelt på tre etasjer.

Ellers er det bare å se www.threelions.no og finpusse engelsken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #19 på: 11. Aug. 2009, 13:42 »
De sender Reading-kampen på Three Lions, så det er bare å møte opp!

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #20 på: 12. Aug. 2009, 08:49 »
Rekker man kampen hvis man venter med å gå fra Lerkendal til kampen der er ferdig?

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #21 på: 12. Aug. 2009, 11:37 »
Tar vel 20-25 min. å gå til Three Lions fra Lerkendal. Rekker vel kampstart med et nødskrik tenker jeg. ;) Selv er jeg på kurs og rekker ingen av kampene......

nerli

  • Gjest
Sv: Trondheim
« Svar #22 på: 12. Aug. 2009, 15:15 »
De sender Reading-kampen på Three Lions, så det er bare å møte opp!

godt å se at three lions fortsatt sende newcastle kamper med tanke på divisjonen vi spiller i! er jeg i tr.heim en gang d vises newcastle kamp på pub blir jeg ihvertfall å se der !

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #23 på: 12. Aug. 2009, 16:12 »
Rekker man kampen hvis man venter med å gå fra Lerkendal til kampen der er ferdig?
Jeg tror ikke du rekker kampstart. Det skal holde hardt. I hvertfall om du går hele veien. Det tar nok sannsynligvis minst 25 minutter å gå helt fra Lerkendal og til Three Lions. Du er neppe ute av stadion før klokken er minimum 17.55. Men du kommer neppe mer enn fem minutter for sent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #24 på: 18. Aug. 2009, 15:50 »
Eg var på Three Lions på laurdag. Likte meg veldig godt der, sjølv om resultatet og kampforløpet naturleg nok var med på å bidra til akkurat det. Er det stadfesta om dei viser kampen mot Wednesday i morgon?

Eg snakka med dama i baren og ho sa at dei skulle vise den, dersom den blir vist på fjernsyn.

Edit: Dei prioriterer dessverre PL og CL...:/
« Siste redigering: 18. Aug. 2009, 15:58 av Hans J »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #25 på: 18. Aug. 2009, 15:58 »
Sjansen for at 3L viser Wednesday-kampen er veldig liten, da den ikke sendes på hverken BBC eller SkySports. Og heller ikke Viasat.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #26 på: 18. Aug. 2009, 17:12 »
Noen her inne som satt på Three Lions foran den skjermen med alle de tullingene som sang idiotiske sanger gjennom hele kampen? :P

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #27 på: 18. Aug. 2009, 19:47 »
Eg sat heilt framme ved den store TV-skjermen til venstre for baren. Det sat nokre tullingar på bakerste rekke der, i alle fall. Men dei to fremste radene, samt deler av tredje (trur eg) var i alle fall tatt opp av svært glade Toon-supportarar.  :)

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #28 på: 18. Aug. 2009, 23:38 »
Hehe, var helt sikkert deg jeg prata litt med. Jeg bestilte Dougie burger med to kompiser etter å ha vært på RBK-kamp.

Bjarte Bekjent

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 142
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #29 på: 25. Aug. 2009, 13:52 »
Eg blei gledelig overaska over antallet newcastle-fans på Three Lions under Reading kampen! Kom litt seint ettersom eg gjekk frå lerkendal, men hadde ikkje noko problem med å høyra kor Three Lions var ettersom eg bare fulgte lyden etter ei stund!! Vi sjåast neste gong dei viser ein newcastlekamp!!