20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor er de nå?  (Lest 171357 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #360 på: 09. Des. 2011, 16:42 »
Ingen manager med vettet i behold selger en spiss som kan vise til slik statistikk.  Saken hadde vært en annen om han hadde hatt en grusom sesong under Kenny. Er jo en sinnsyk avgjørelse:"Hmm..Sir Les står med bare 41 mål på 68 kamper, han er definitivt over toppen. Jeg selger ham til Tham og satser på et ubeskrevet blad i stedet."  Når vi i tillegg tenker på at han hentet inn Barnes og Rush, som var så over-the-top som det gikk an å få det, ble avgjørelsen enda mer absurd. Jeg er helt enig at Kenny kan defensiv organisering, men de kjøpene han gjore der, og det han holder på med i LFC nå, viser at han overhodet ikke har peil når det kommer til å organisere et angrep.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #361 på: 09. Des. 2011, 20:32 »
Oh well, when you put it that way...

KD er også skyld i mye annen drit i sin periode i NUFC. Verst av det som ikke allerede er nevnt, er at han ødela David Batty. Batty hadde ikke silkefoten som sin force, og når han plutselig måtte begynne å spille på tvers eller bakover i større grad enn fremover, ble han en årsak til mange mål imot på slutten av sin tid hos oss.

Jeg likte Batty mye bedre den tiden han drepte motstanderen og gav ballen til Robert Lee eller Ginola, og dette er altså KD sin skyld...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #362 på: 10. Des. 2011, 02:29 »
Dalglish er en type som dreper gleden med fotball totalt. Ekstermt destruktivt syn på fotball. Overvudert, utdatert manager. Drittfjæs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #363 på: 10. Des. 2011, 02:32 »
Dalglish er en type som dreper gleden med fotball totalt. Ekstermt destruktivt syn på fotball. Overvudert, utdatert manager. Drittfjæs.

Det hadde vært veldig mye enklere om dette var skrevet på facebook, for da kunne jeg bare trykket på "liker", med andre ord jeg liker innlegget ditt!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #364 på: 10. Des. 2011, 02:57 »
Dalglish er en type som dreper gleden med fotball totalt. Ekstermt destruktivt syn på fotball. Overvudert, utdatert manager. Drittfjæs.

Det hadde vært veldig mye enklere om dette var skrevet på facebook, for da kunne jeg bare trykket på "liker", med andre ord jeg liker innlegget ditt!

Burde vært en "liker"-funksjon her!

+2 btw
Same old Shearer, always scoring!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #365 på: 10. Des. 2011, 08:40 »
Umulig å ikke like slikt fornuftig prat! Verste fjeset jeg ser på sidelinja i PL, og det med rimelig god margin. Jeg har enorm respekt for Sir Alex, selv om jeg misliker laget hans nesten like mye. Men Kenny har jeg overhode ingen respekt for, selv om man egentlig kanskje burde det med tanke på hvilken spiller han var.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #366 på: 10. Des. 2011, 15:55 »
Hehehe. Jeg må nok en gang forsvare Kenny Dalglish. Han har en kynisk spillestil, som kan være effektiv og god under de riktige omstendigheter. Det er lettere å etterfølge Roy Hogdson enn Kevin Keegan. Vi gikk fra ultraoffensiv fotball til noe i nærheten av ultra-defensiv fotball. Det funket dårlig.

Hadde KD erstattet Souness eller Gullit tror jeg situasjonen hadde vært en helt, helt, helt annen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #367 på: 06. Feb. 2012, 22:04 »
Ser at Lee Clark er en av favorittene til å ta over den ledige managerjobben i Leeds United. Spennende om det er tilfellet. Klubben er definitivt flere hakk opp fra Huddersfield. Men spørs om det ikke ender med Gordon Strachan og/eller Gary McAllister......

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #368 på: 07. Feb. 2012, 13:41 »
I den tilstanden Leeds er i om dagen, med en eier som gir blanke faen i sportslig suksess (Ken Bates får jo Mike Ashley til å fremstå som Jesus), så tror jeg det kan være mer ødeleggende enn oppbyggende for Lee Clarks managerkarriere å skulle være manager for den tradisjonsrike klubben. I forhold til Huddersfield er det et steg opp sånn rent omdømmemessig, men for en så ung manager er det vanskelig å jobbe i en klubb i fullt kaos. Tror nok Bates må bøte litt på forholdet til fansen, og da vil det sikkert hjelpe litt å ansette Strachan eller McAllister. Det blir litt som når Ashley ansatte Kevin Keegan og Alan Shearer. Han trengte å skaffe seg litt goodwill, og gjorde det ved å ansette feil folk i feil stilling.

Tror nok verken Strachan eller McAllister vil være et godt valg for Leeds på lang sikt, men det kan hende det er den lille motivasjonssprøyten de trenger for å ta det lille ekstra steget de trenger for å rykke opp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #369 på: 07. Feb. 2012, 13:47 »
Gir han egentlig slik faen da? Uten at jeg er veldig inne på hvordan det går i Leeds om dagen -  så har de da tross alt hatt fremgang de siste åra. Selv om enkelte lag faktisk klarer hoppe to divisjoner på to eller tre år - er det jo ikke enkelt. Leeds ser da ut til å etablere seg på øvre halvdel av Wanker, og da er veien ikke grusomt lang opp dersom det arbeides målretta.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #370 på: 07. Feb. 2012, 13:53 »
Gir han egentlig slik faen da? Uten at jeg er veldig inne på hvordan det går i Leeds om dagen -  så har de da tross alt hatt fremgang de siste åra. Selv om enkelte lag faktisk klarer hoppe to divisjoner på to eller tre år - er det jo ikke enkelt. Leeds ser da ut til å etablere seg på øvre halvdel av Wanker, og da er veien ikke grusomt lang opp dersom det arbeides målretta.

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/supporteropproer-i-leeds-klubben-kommer-til-aa-doe-hvis-ikke-noe-skjer-3700493.html

Les dette så ser du problemet (Ken Bates) ganske kjapt.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #371 på: 07. Feb. 2012, 14:20 »
Ser det. Hørtes ut som en ekstremifisering av Mike Ashley rett og slett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #372 på: 11. Feb. 2012, 10:10 »
Gateshead har signert tildigere newcastletalent Alan`Obrian på free transfer. Husker faktisk denne spilleren. Nå er han 26 år. Har vært innom Hibernian, Swindon og Yeovil Town. Han har også fått 5 kamper for Irland. Kan sikkert bli en klassespiller for Gateshead som kjemper om opprykk.

Forøvrig hadde det vært gøy med Gateshead opprykk, og at Newcastle på denne måten kunne sendt flere spillere på lån til naboklubben. De spiller nå i blue square premier.

Et opprykk vil før dem til League 2.  Blir spennende å følge med  :)
« Siste redigering: 11. Feb. 2012, 10:31 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #373 på: 11. Feb. 2012, 10:12 »
Alan O'Brien, faktisk! Eg huska at han var ekstremt kjapp, men manglet litt end product.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #374 på: 11. Feb. 2012, 14:41 »
Jepp. Lynving som vi vel hadde noen forhåpninger om.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida