20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich Albion - Newcastle United 28.11.17 Kl. 21.00  (Lest 8767 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: West Bromwich Albion - Newcastle United 28.11.17 Kl. 21.00
« Svar #60 på: 29. Nov. 2017, 09:23 »
Syns det blir som å velge mellom kolera og pest. Mitro eller Joselu? Spiller ingen rolle... Må ha nytt blod

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: West Bromwich Albion - Newcastle United 28.11.17 Kl. 21.00
« Svar #61 på: 29. Nov. 2017, 12:51 »
Ingen av de har ihvertfall bevist at de er gode nok, såpass kan en si. Helt enig i at vi MÅ ha inn spiss av bedre kaliber. Dog vil jeg gjerne at Mitrovic får lignende tillit som den Joselu har fått. Nokså sikker på at der bor flere mål i førstnevnte.

På forhånd er et poeng på bortebane greit. Og fint å se at vi evner hente oss inn etter å ha havnet to bak. Opptur det alene. Det er dog ikke bra at vi enda slipper inn så enkle mål. Lascellles kan ikke komme kjapt nok tilbake!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: West Bromwich Albion - Newcastle United 28.11.17 Kl. 21.00
« Svar #62 på: 29. Nov. 2017, 12:52 »
Hahaha.. så mye piss å lese her. Folk tar jo helt av om vi får en i ræva 😂
Synes det er helt greit å reagere når vi slipper inn mål rundt 45 min for hundrede gang. Det er faktisk ekstremt hvor mange ganger det skjer. Er ikke noen tilfeldighet lenger. Samtidig er nok folk drittlei av å slippe inn billige mål. Det renner inn. Da er reaksjonen deretter også..

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: West Bromwich Albion - Newcastle United 28.11.17 Kl. 21.00
« Svar #63 på: 29. Nov. 2017, 13:35 »
Ser at begge backene våre er direkte innvolvert i å forhindre innlegg, og taper dueller etter innleggene på begge måla i mot !!!
Det gjentar seg kamp etter kamp......    Dette saman med at det blir scora få mål på dei sjansane me har, spesielt av spissane så blir det lite poeng å hente.
Positivt at me ikkje gir opp då på 2-0 !!   Veldig viktig med poeng frå ein kamp der me møter eit lag rundt oss på tabellen ;)
« Siste redigering: 29. Nov. 2017, 13:37 av Jonny »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: West Bromwich Albion - Newcastle United 28.11.17 Kl. 21.00
« Svar #64 på: 29. Nov. 2017, 13:51 »
Litt urettferdig alt peset Manquillo får når han spiller på sin feilside, mens Yedlin gjør avgjørende feil kamp etter kamp.
Et alternativ er jo å benke Yedlin, la Mbemba fortsette på venstreback og spiller Manquillo på sin vante høyrebackposisjon. Det kan jo i aller høyeste grad være en tanke til en bortekamp mot Chelski.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: West Bromwich Albion - Newcastle United 28.11.17 Kl. 21.00
« Svar #65 på: 29. Nov. 2017, 14:03 »
Er enig Kristoffer, Yedlin har gjort ein del feile valg med konsekvenser. Og eg har savna Mbemba sin innsats og duellspill verfall som han har vist tidligere.
Har irritert meg litt på Manquillo i tidligere kamper, så han spelar på motsatt side av det han pleier ja......
Men me får vel som hatten passer i neste kamp uansett er eg redd.......
« Siste redigering: 29. Nov. 2017, 14:06 av Jonny »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: West Bromwich Albion - Newcastle United 28.11.17 Kl. 21.00
« Svar #66 på: 29. Nov. 2017, 15:16 »
Jeg syns vel ikke at Manquillo gjorde seg bort som høyreback i starten av sesongen. Jeg kan også være tilbøyelig til å tro at Manquillo er hakket vassere defensivt, mens Yedlin åpenbart har mer å fare med fremover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: West Bromwich Albion - Newcastle United 28.11.17 Kl. 21.00
« Svar #67 på: 29. Nov. 2017, 15:44 »
Yedlin passer til 3-5-2 hvor han har sikring bak seg. Med fire bak sliter han enormt. Synes ikke Mbemba var særlig god i går heller. Utrolig slapp i press flere ganger når Philips la inn. Shelvey var dårlig mot Watford (i likhet med alle andre) men synes utvilsomt han bidro mer til å endre kampbildet enn Aarons og Mitro. Han er lagets kreative kraft, hvertfall når Merino er såpass langt unna formen som han virka i går. Når det kommer til Joselu og Mitro er jeg enig i at det trolig ikke er såå mye som skiller dem, men synes likevel det er forstemmende at sistnevnte ikke får prøve seg mer enn 15 min.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: West Bromwich Albion - Newcastle United 28.11.17 Kl. 21.00
« Svar #68 på: 29. Nov. 2017, 18:19 »
Joselu får til svært lite for tiden, men jeg er ganske sikker på at han hadde sett mye bedre ut med litt bedre medspillere rundt seg, for link up-spillet hans er faktisk ganske bra. Det at han spiller såpass dårlig som han gjør, men likevel får spille, sier kanskje et og annet om de andre spillerne våre. Uansett, i kjent supporterånd er det alltid de som ikke spiller som egentlig er best.